hey meiden! vandaag weer getest en negatief…! Ik wordt er echt gestoord van, ik lees dat jullie ook bijna allemaal negatief hebben getest,wat balen zeg! En toch blijf ik erin geloven, al twijffel ik wel of ik nu een iesprong ga krijgen of zwanger ben, 1 van de twee moet het zijn. Ik dacht toch echt dat ik een vroege eisprong had na de mk,maar twijffel nu nog harder omdat m’n buik constant zeer doet (heb ik zowieso nooit voor een menstruatie) en m’n eisprong kan dus ook zo voelen…wat wel raar is is dat ik geen vruchtbaar slijm heb,dus ik weet het niet meer hoor…ik heb als ik uitga van de vroege eisprong woensdag m’n NOD. Maar ik ga toch dinsdag weer testen. Succes jullie allemaal!!
CVS, deal hoor meid! Woensdag ga ik samen met jou testen. Myrthe, doe je ook mee?
Kusje74, er is gewoon iets mis met de testen van dit weekend hoor, ik weet het zeker :mrgreen:
Misschien moet je volgende week nog eens testen en tja, anders moet je je er toch maar bij neerleggen, hoe moeilijk dat misschien ook is.
ik hoop t niet, maar krijg nu toch echt een ongi gevoel… hopen dat t niet gaat komen…
Yep ik doe mee.
Ben misselijk, bleek en moe. Bah.
Oh CVS, neee!!
Nou CVS, als het doorzet dan weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent. Maar 't blijft balen!
Ik voel me ook nog steeds zoals de afgelopen weken: hoofdpijn, misselijk, krampen/steken in mn onderbuik (NIET in mn liezen zoals bij mn aankomende ongi) en draaierig. Wat doet mijn lijf toch allemaal? :?
hahahaha! 111 het ligt echt gewoon aan die testen kweetetzeker! mmm…ja als ik woensdag nog niet ongesteld ben ga ik gezellig met jullie mee testen hoor…en voor de dames die het id hebben dat ze ongesteld worden…als je zwanger bent voelt het echt net alsof je ongesteldheid bijna komt,dat had ik ook en elke keer als ik dat heel sterk voelde in m’n buik was ik zwanger! Dusss…er is hoop…(wat niet voor elke vrouw hetzelfde is),maar ik ben 4x zwanger geweest (heb 2 kindjes) en elke keer als ik dacht: “he,ik heb ongesteldheidsbuikpijn!” was ik dus zwanger!
sorry meiden, kan woensdag niet mee testen.
heb hier antwoord gekregen, luid en duidelijk: ben ongi geworden.
op naar ronde 3…
:wall: :wall: Ik wil een positieve test! :wall: :wall:
Haha, hoezo ongeduldig, maar voel me gewoon vreemd!
Heb al veel verhalen gelezen van vrouwen die pas met een weeek overtijd positief testen, dus ik hou de moed erin!
OH CVS, wat jammer, maar dan ga jij de volgende ronde, afgesproken?
myrthe… deal!!!
oww CVS wat jammer! Volgende ronde wel he!! :hug:
CVS, balen joh! Maar de volgende ronde is voor jou!
Myrthe, wat doen we? Vrijdag of zaterdag dan maar testen? Dan zijn we een hele week over tijd en als het dan nog niet positief is…? Gok dat als ik woensdag test en het blijkt nog negatief te zijn, ik rustig vrijdag of zaterdag nog eens test. Dan kan ik het net zo goed in één keer doen op vrij- of zaterdag…toch?
…Tenzij ik toch ineens vruchtbaar slijm krijg, dan moet het wel kloppen deze negatieve test, maar daar ga ik toch echt niet vanuit!
Kusje74, hahaha, ik hoop het ook…maar denk het niet. Heb getest met CB en de 1e streep was meteen heel duidelijk, die stond er zelfs nog voor het controlestreepje. Helaas kwam er geen tweede streepje en nog steeds niet trouwens, op de test van vanochtend.
111, dan houden we het op vrijdagochtend, goed?
Vind het een goed plan!
Ja, is prima. Vrijdagochtend!
Nu maar hopen dat je niet ongi wordt in de tussentijd. Ben er zelf niet zo bang voor, heb tenslotte vorige week een bloeding gehad dus het lijkt me sterk dat ik komende week weer aan de beurt ben :mrgreen:
Mwa, ben er ook niet zo bang voor; die bloeding van vorige week, zo perfect getimed, kan haast niet anders he
Myrthe en 111 jullie zijn al over tijd zie ik? En toch negatief getest? Das wel irritant zeg! Maar kan idd te vroeg zijn als je cyclus opschuift. Ik denk toch dat ik nu m’n eisprong heb al heb ik geen vruchtbaar slijm gehad. ik las dat dat ook niet perse hoeft. ben de vorige keer ook zwanger geraakt toen ik wel een eisprong maar niet echt vruchtbaar slijm had,dus wie weet. heb nu al 3 dagen de soort buikpijn die ik altijd heb al ik een eisprong heb,dus waarschijnlijk heb ik me flink misrekend, NOG langer wachten dus…(als ik er niet helemaal naast zit…zucht…)
Nee, volgens mij ook niet Myrthe! Het klopt zo verschrikkelijk precies dat het bijna niet ander kan! Maar ja, die test was toch echt negatief!
Kusje, voor jou ook vervelend dat je niet weet waar je precies aan toe bent zeg. Hopelijk wordt het allemaal snel duidelijk!
Slaap lekker allemaal en tot morgen. :-*
Ik ga woensdag een testje doen.
@111 wrote:
Nee, volgens mij ook niet Myrthe! Het klopt zo verschrikkelijk precies dat het bijna niet ander kan! Maar ja, die test was toch echt negatief!
Kusje, voor jou ook vervelend dat je niet weet waar je precies aan toe bent zeg. Hopelijk wordt het allemaal snel duidelijk!
Slaap lekker allemaal en tot morgen. :-*
Misschien hebt je nog niet genoeg HCG gemaakt. Mijn cyclus is ook altijd klokslag. Ik duim voor je dat je echt snel een positieve test krijgt.