Ik heb toen 4 dagen VOOR me nod getest, was ook negatief. (2 dagen daarvoor ook) en 2 dagen erna niet meer. HcG veranderd heel snel!
Môge!
Hier nog geen duivels in zicht of iets wat erop lijkt.
Jullie allemaal goed geslapen?
111 ook nog niets in zicht?
Ik las dat sommige meiden hier ook een “bloeding” hadden.
Ik had gisteren een beetje rozig bij afvegen. Maar nu is het in een keer weer weg. Ik dacht, nou dan zou het vast mijn mensruatie zijn, maar ik heb echt een vast cyclus altijd 28 dagen, dus snapte er niets van.
Mijn NOD is over drie dagen.
Vind het nu zo spannend, maar ook blij om te lezen dat er meer dames deze ervanging hebben gehad.
Meano, het kan inderdaad een innesteling zijn.
111 en ik zijn in vaste overtuiging dat wij hem in het weekend van de 19e gehad hebben. Echt maar even een een heeeeel klein beetje en daarna, tot nu aan toe niets meer.
Ook voor jou heel spannend Myrthe! En ook twee dagen overtijd. Wanneer ga je weer een test doen?
Vrijdag.
Krijgt het allemaal rustig de tijd.
Ja, de mijne kan echt geen naam hebben, maar dacht ok is misschien het begin, maar nu niks meer :shock: Ik zei zelfs tegen mijn man,dat ik ga beginnen, maar gisteravond, vannacht en vanochtend niks meer.
Ook begin ik altijd in de nacht, ja echt altijd in de middel van de nacht. haha, dus denk ook innesteling.
Ja, eigenlijk kan ik ook beter vrijdag testen, want dan ben ik 1 dag overtijd, maar ik weet niet of ik mezelf kan beheersen. :oops:
Hihi, bekend probleem, maar ik heb 2 dagen voor NOD en op de NOD negatief getest, dus ik hou me nog even koest.
We gaan straks lekker zwemmen in een buitenbad, heerlijk!
oh lekker zwemmen. Veel plezier.
Ja, soms is er net niet genoeg HCG nog. Elk vrouw is weer anders.
Bij mijn vorige twee zwangerschappen, had ik pas een positief test 1 dag na mijn NOD, dus verwacht het nu ook eigenlijk, maar je weet maar nooit.
Myrthe, nee ook nog geen ongi hier hoor.
Ik blijf er ook echt bij: of een innestelingsbloeding de 18e, of een vervroegde ongi. Dat laatste lijkt me echt onwaarschijnlijk maar ja, mijn lijf doet wel meer rare dingen :mrgreen:
Ik wacht rustig af tot vrijdag, heb er alle vertrouwen in!
Me 2
Ga nu zo even lekker zwemmen in het buitenbad.
Tot later en een fijne middag allemaal!
hey dames, wat was het warm vandaag he…pfff…vandaag nog steeds die buikpijn gevoeld en als ik uitga van de hele vroege eisprong komen morgen de :evil: maar ik ben ervan overtuigd dat ze niet komen heel raar,ik heb echt nooit buikpijn voor dat de :evil: komen! woensdag ga ik weer testen. Even een nachtje lekker slapen hopelijk…
Gister getest. 1 dag voor nod dus met zo’n goedkope test van kruidvat. En negatief . Bewaar de cb-test voor als ik donderdag nog niet ongi ben.
Ook getest, negatief. Maar afgaande op mijn temp (stijging) zou ik zaterdag nog een keer kunnen testen. Ben benieuwd.
ik ga vrijdag of zaterdag testen
negatief getest vanochtend.
Dames met negatieve test, jammer! Misschien over een paar dagen meer succes?
Hier moe en misselijk.
meiden…jullie houden de spanning er wel in zeg…!!!
meiden die een negatieve test hadden : :hug: