Ziet, spannend joh! Gaan we zaterdag samen testen, want mn ongi blijft ver uit zicht hier!
Kusje, ik blijf voor je duimen hoor!
zondag is mijn nod,
maar ik hou het niet meer,
dus ik test morgen vroeg ja
Ik ga morgen testen
:dance: samen
Wahahaha! Precies! Ben benieuwd… Vind het wel ontzettend spannend!
ik ook pff niet normaal…
als ik niet zwanger ben heeft mijn lichaam me wel heel erg voor de gek gehouden… ik geloof niet dat ik het leuk vind als dat elke maand dan gaat gebeuren
Nee, zo zit ik ook al.
Maar ja, we zullen het wel overleven :lol:
ja dat wel
maar ik herken het helemaal niet zoals toen de wachtperiodes voor Tyg.
heb veel teveel kwaaltjes
maar jij bent 5 dagen overtijd…?
Hmmm, je leest wel dat het per zwangerschap een enorm verschil kan zijn. Ik vind het gewoon ‘opvallend’ hoe ik me voel. En dan die bloeding van een dikke dag, daarna niets meer, neh, lijkt er wel veel op.
Maar weet niet zo goed wat ik moet als ie toch negatief is.
Maar weet inderdaad ook dat je lijf je ontzettend voor de gek kan houden. Maar krijg er gewooon steeds meer kwaaltje’s bij.
Yep, morgen 6. Heb met 1 dag overtijd getest en die was negatief. Heb besloten een weekje te wachten, vandaar.
aha
en wanneer heb je die bloeding gehad?
Weekend van 19 July. 26 Juni eerste dag laatste menstruatie. Was klein beetje rood bloed, maar eigenlijk geen krampen.
Myrthe, dat is precies de reden waarom ik nog een dagje wacht.
Had op internet een lijstje gevonden waar op te lezen was dat als je 7 dagen overtijd bent en je lichaam heel weinig hcg aanmaakt, je nog voldoende in je urine moet hebben voor een positieve test. Met minder dagen kan het zo zijn dat je net te weinig hcg hebt voor een mooi resultaat. En omdat ik niet steeds wil blijven testen, doe ik het dus zaterdag. Is ie dan nog negatief, dan zit ik midden in de derde ronde (overigens nog steeds zonder vruchtbaar slijm…vreemd dan) en anders hebben we een klein feestje! :mrgreen:
ik heb ook een piepklein bloedinkje gehad die week erna, maar dat was meer roze, niet echt bloed.
nu ben ik nog benieuwder, straks zijn we alletwee zwanger :dance:
(of alletwee niet :snooty: , maar we blijven voor het gemak maar ff positief denken)
Neeeheee, Ziet, alle 3 zaterdag! :mrgreen:
Ja, we zijn gewoon alledrie zwanger en daarmee uit! :snooty:
AFGESPROKEN! :mrgreen:
…ging het maar zo makkelijk… :oops:
het aprilgroepje is best nog klein
dus dat zou ook meteen een goede reden zijn om alledrie zwanger te zijn! :dance:
Ja, precies…
Maar het zou wel ongelofelijk fantastisch bijzonder zijn. :inlove:
En klote als het niet zo is