meer meiden die deze week (hopelijk) kunnen testen?

Oe, nog steeds spannend dus!

Ik kan het morgen niet lezen, ga vanavond op zeilweekend en kom zondagavond weer terug, maar zal hard voor je duimen, meid!

Hier is de temperatuur aan het stijgen, gelukkig zitten we met het klussen goed! Vandaag voordat ik wegga ook nog even… :mrgreen: voor de zekerheid :lol:

@Myrthe wrote:

Oe, nog steeds spannend dus!

Ik kan het morgen niet lezen, ga vanavond op zeilweekend en kom zondagavond weer terug, maar zal hard voor je duimen, meid!

Hier is de temperatuur aan het stijgen, gelukkig zitten we met het klussen goed! Vandaag voordat ik wegga ook nog even… :mrgreen: voor de zekerheid :lol:

Hihi veel plezier dit weekend!!! Je gaat met je vriendin toch??

Ja, is wel grappig. Normaal zou ik met haar meerijden, maar omdat we dan vroeger weg moeten heb ik gezegd dat mijn mannetje mij zou brengen. De reden waarom weet ze niet…hihi

Meiden wat zijn jullie vroeg! >Yawn<

:zzz:

Fris en Fruitig! :smiley:

Straks boodschapje doen en dan de rest van de dag rustig aan!

Heb het nog druk vanmiddag, gna, gna…

Hihi nou geniet ervan!

Ik ga werken.

Doei meiden!

(Karin, nog niet wakker? :slight_smile: )

>Yawn<

:zzz:

Truste…

nee i heb net lekker een uur buiten zitten kletsen met een vriendin van me :)/.Kids naas school en je loopt met elkaar mee en dan komen de verhalen weer he :slight_smile:

Veel ‘geschreeuw’ weinig wol?

Juist veel wol en gelachen hahahahahaha

En een 3jarige ijspegel achterop die naar huis wilde :stuck_out_tongue:

Gelukkig maar!

Dat van die ijspegel snap ik helemaal, kwam net al half bevroren van mijn scootmobiel af. Het wordt weer wanten en sjaal-tijd :shock:

Zei me oudste zoon van de week:Mama?We moeten handschoenen aan hoor want het is wel heeeeeeel koud! (12 graden :stuck_out_tongue: )

Brrrr…hihi

zomervlinder heel veel succes en veel plezier dit weekend :wink:

vliegje; is dus spannend deze dagen. blijf voor je :thumbup: :thumbdown:

Vanmorgen was het idd heeeeeeel koud.

Gister moest ik werken en dan zit ik altijd al om 7 uur op de fiets en toen verlangde ik ook zeker wel naar mijn handschoenen.

Ga ze volgende week wel meenemen iig. brrrrrrr

Nou, mijn weekend gaat niet door… :cry:

Mijn vriendin, met wie ik zou gaan is plotseling onwel geworden. We horen morgen hoe het gaat en of ze naar het ziekenhuis moet (of al is)…zij heeft net als mij ook MS en is vanavond compleet door haar botten gezakt, ja, hoe moet je dat nou zeggen, alles slap, zeg maar, schrok me dood…ze slaapt nu en we hopen dat alles morgen weer wat beter gaat…

Jeeeeetje zeg…dat is schrikken.

Hopen maar dat zich snel wat beter voelt.

:hug:

Voor ons zijn de klusdagen ook weer aangebroken! Hoera! Ik kan nu alweer niet wachten tot het ‘moment’ van de test…

Mijn vorige ronde was eerder afgelopen dan ik had verwacht, drie/vier dagen te vroeg kwamen de :evil: :evil: …

:lol: Byke

Myrthe, sterkte voor je vriendin!

Ik heb getest vanochtend, maar negatief. Zit nu op dag 11 na mijn ei, vandaag is mijn NOD.

Door die korte fase tussen ei en NOD kan het zijn dat ik wel zwanger ben, maar het nu nog negatief is. Laten we het hopen!

Zolang de duivels maar wegblijven :slight_smile:

Gelukkig gaat het wat beter met haar, ze belde me vanochtend zelf.

Ze denken aan oververmoeidheid. Ondanks haar MS is ze nog ontzettend actief en dat gaat niet altijd goed, weet ik uit ervaring…

Jammer vliegje, maar net wat je zegt, waar geen bloed is, daar is hoop :slight_smile: