meer meiden die deze week (hopelijk) kunnen testen?

Lief van je Kusje, thanx.

Ik heb niet zozeer een dag in oktober in mn hoofd, maar meer ronde 5. En daar ben ik net aan begonnen. Superspannend dus, deze keer!

Gelukkig heb ik (te)veel andere dingen aan mn hoofd om er steeds mee bezig te zijn, dat scheelt wel! :mrgreen:

Karin, ik hoop voor je dat die kennis gelijk heeft!! Zo specifiek weet ik het van mezelf niet hoor. Ik zou zo ook niet kunnnen zeggen of je daadwerkelijk zwanger raakt in oktober omdat het misschien gewoon stom toeval was dat ik het bij mezelf al die keren juist had. Dan wordt het meer giswerk en zou ik je teleur kunnen stellen. Dat wil ik niet…mocht ik onverhoopt toch een sterk gevoel krijgen of een onverklaarbare drang ( :mrgreen: ) om te zeggen wanneer er iemand zwanger raakt dan doe ik dat wel…weetje: we gaan er gewoon voor!! Op een vruchtbare maand!! :thumbup:

echt superspannend 111! Onze cycli loopt precies gelijk! we gaan er voor he! :smiley:

Ik zet bewust geen banner.Dan zou ik me er echt heeeeel erg mee bezig gaan houden…

he zonnetje wat balen zeg dat de ongie toch nog gekomen is!

hier weinig te melden eigenlijk…saaie lange cyclus :evil:

Haha, bekend, heb ook niet zo vreselijk veel te vertellen.

Ben vandaag voor het eerst alleen wezen zwemmen; ze hadden nu wel een badrolstoel hier in het dorp, en een iets warmer bad, dus heb heerlijk een klein half uur redelijk intensief gezwommen.

Nog twee weken en dan begint de training (rolstoeltennis). Ben thuis al druk aan het oefenen, heb er zoveel zin in!

Nog geen temp verhoging gehad, zit er eigenlijk een beetje op te wachten, maar ja, het kan nog alle kanten uit!

Karin, ik wil er eiegenlijk ook niet zo erg mee bezig zijn,maar stiekum is de banner wel handig om een beetje in de gaten te houden wanneer mijn ei is zeg maar… :slight_smile:

Myrthe, das lang geleden, ik begrijp dat je momenteel in een rolstoel zit? het gaat dus niet zo lekker? Ik weet nog wel dat je uit het ziekenhuis kwam,maar daarna heb ik door omstandigheden niet alles meer bijgehouden :oops:

Hey Kusje,

Ik zit al een aantal jaren (gedeeltelijk) in een rolstoel, dat was niets nieuws, gelukkig! Ik lag in het ziekenhuis omdat mijn rechterhand uitviel, gelukkig is dat door training bijna alweer helemaal terug, doe elke dag oefeningen. Anders kon ik het tennissen ook wel vergeten en dat zou ik erg moeilijk vinden.

Het klinkt misschien vreemd, maar ik heb liever dat mijn benen protesteren dan mijn handen, of zoals ik ook wel heb gehad, mijn spraakvermogen. Dat vond ik het engste van allemaal, gelukkig is dat die twee keer ook weer goed gekomen. De enige schade is mijn benen tot nu toe…Klop, klop…

Zo Myrthe dat is niet makkelijk voor je dan! Ik begrijp heel goed dat je “liever” hebt dat je benen protesteren dan je handen. met je handen doe je alles,voor je benen heb je nog “wielen” eventueel. Maar je ziekte staat dus geen zwangerschap in de weg begrijp ik? Een zwangerschap kan het ook niet verergeren of verbeteren? En ben je niet bang dat straks als je een kindje hebt bv wel je hand weer uitvalt of iets anders? Niet dat ik wil doemdenken,maar ik vroeg het me af!

Ik hoop in elk geval voor je dat het deze maand raak mag zijn!! :pray:

Hey Kusje, nee, de MS staat een eventuele zwangerschap niet in de weg. Het kan juist zijn dat ik me tijdens de zwangerschap beter dan ooit voel, maar na de zwangerschap is de kans op een aanval wel vergroot.

En ja, wat er dan uitvalt, weet niemand!

Ik ga maar uit van het positieve en anders zoeken we er wel wat op.

Heb een aantal vrouwen in mijn kennisenkring zitten die in dezelfde situatie zitten die 1 of meerdere kinderen hebben gekregen en heb daar, samen met mijn partner veel mee gesproken, ook met de neuroloog en de ms verpleegkundige.

Ik ga er gewoon voor!

Mijn vriendin haar zoontje is met een misvormd handje ter wereld gekomen, had niets met haar MS te maken, dat kan natuurlijk ook nog…

Ik hoop dat het voor jou ook snel raak is meid!

het is ook zo dat je toch niet weet wat er gebeurd he, voor het zelfde geld loop ik morgen onder een bus bij wijze van en tsja,dan heb ik nog steeds wel 2 kinders waar ik voor moet zorgen…de toekomst zal het leren… (gossie, oma spreekt hier… :oops: )

heel goed ook, dat jullie jezelf zo goed voorgelicht hebben en mensen om je heen hebt die hetzelfde hebben en daar ervaringen mee kunt uitwisselen!

Ik hoop dat het voor ons deze maand ook raak is (ik had “voorspeld” van wel haha) :pray:

Ik help je hopen dat je gelijk hebt, haha…

Sluit ik me helemaal bij aan dames!

En Kusje, tegelijk onze NOD inderdaad…dat MOET haast wel goed gaan, hahaahaha. Jouw voorgevoel zegt het, en die van mij ook, nu maar duimen dat ze ons niet voor de gek houden he :mrgreen:

111 ja, je weet het nooit met de vrouwelijke intuitie he! :mrgreen:

hee meiden, sluit me weer ff aan hier. Ik mag zaterdag testen. Temp is goed hog, steekjes hier en daar. maar goed, hoeft niets te zeggen natuurlijk.

Myrthe, sterkte hoor. lijkt me erg moeilijk soms!!

Spannend vliegje!! het klinkt op zich wel goed allemaal! :pray:

Oeh, zaterdag…! Dat schiet al lekker op!

Nog maar 3 nachtjes slapen…SPANNEND!

hoi dames,

Vandaag naar de poli in amc geweest.

Moet nu 3 maanden “proberen” en temp lijst bijhouden.

Als het na 3 maanden niet is gelukt moet ik weer bellen voor een afspraak.

Mijn medicijnen hoefde niet omhoog, ik reageer goed op de dosis die ik nu heb.

De klus dagen zijn allang weer aangebroken en zijn dus ook wel bezig, maar minder gefocust op de komende 2 weken.

Als het goed is moet ik zondag mijn EI krijgen, maar nog geen vruchtbaar slijm gezien, wel geklust.

groeten zomervlinder

En, hoe ziet het eruit, Vliegje?

Goedemorgen alle meiden!

Goedemorgen meiden.

Zomervlinder, sterkte meis!!

Succes dit weekend :slight_smile:

Ik besefte vanochtend dat ik weer verkeerd had gerekend. Ik had vorige keer een cyclus van 53 dagen en vandaag is mijn NOD dus ipv morgen.

Mijn temp is nog hoog :slight_smile:

Dus we houden hoop. gister wel een lichte bloeding gehad. Nou ja, je kan het geen bloeding noemen. Het waren 3 vlekjes, beetje rood/bruinig. Ik was al bang maar mijn temp was nog 37,19 vandaag. Gisteravond wel druk in mijn buik, alsof je heel lang buikspieroefeningen hebt gedaan.

Omdat mijn fase tussen ei en ongie zo kort is, heeft het eigenlijk geen nut te testen op de NOD omdat we dan nog maar heel kort zwanger zouden zijn (Loesje vertelde het me heel duidelijk in het ‘1e kindje topic’.).

Dus we testen morgen wel, maar het kan nog negatief zijn geloof ik…

en jullie meiden??