En tóch blijf ik duimen voor dat je de komende negen maanden geen druppel meer verliest!! Haha!
Waar blijft zonnetje nouououououou
Ja, dat vroeg ik me ook al af…
111, hoe is het met jou?
Heb je al getest?
Ik wil oooooooooook
Nee Pé, testen is niet nodig… :mrgreen:
Gisteren met lichtroze begonnen en daarna flink doorgezet. Verlies nog steeds behoorlijk wat en geniet van mn krampen :?
Toch ben ik er wel blij mee, hoe gek het ook klinkt. Vorige twee ronden was ik maar steeds 1 dag maximaal ongesteld en dan ook nog met weinig bloedverlies, dus dan blijft het toch in je hoofd rondspoken of het niet een innesteling geweest is. Nu is het tenminste duidelijk en mn ongi is ook vergelijkbaar met hoe het normaal gesproken was, voor de pil en het stoppen.
En volgens mij ben ik vanaf nu behoorlijk regelmatig: vorige ronde was 28 dagen en nu 27. Daarvoor schommelde het met een week ongeveer dus ik ben hier wel blij mee. Gek eigenlijk he, dat je blij kunt zijn met een ongi :mrgreen:
Ik ben dus door naar ronde 5, nu maar hopen dat deze meer geluk brengt. Wij zijn er in ieder geval klaar voor, dus laat die groene dagen maar komen :mrgreen:
Nou 111, dan lijkt me de volgende ronde wel mooi.
Alle evt. ontpillingsverschijnselen achter de rug en nu ook nog een mooie regelmatige cyclus.
Op naar die groene dagen :mrgreen: :mrgreen:
Zonnetje, jammer meid! Succes in de volgende ronde!
hee, heb ik iets gemist?? :think:
Ik denk het niet, ze bedoelde vast 111, haha
Vraag me af hoe het met zonnetje is…
111, jammer joh! Maar wel mooi dat het nu wat regelmatiger is!!
zonnetje is een week weg, maar dat was ik vergeten…
Kik en dat wist ik dan weer niet :lol:
Maar wel erg nieuwschierig nu of ze getest heeft en wat de uitslag is!!
Jammer 111!
Veel :thumbup: in de nieuwe ronde!
Hoi meiden,
Ben weer terug van een weekje weggeweest en helaas ongi geworden.
Had nog goede hoop. Dinsdag heel de dag geen ongi en woensdagochtend getest, negatief. Daarna gingen we zwemmen dus voor de zekerheid een tampon in gedaan. Toen we terugkwamen van zwemmen gelijk gekeken en nog geen ongi dus had meer hoop, maar 's avonds om een uur of 20.00 hebben de :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: zich toch gemeld.
Helaas, weer door naar de volgende ronde . Ronde 6 alweer. Ga deze keer ovulatietesten kopen dus maandag gelijk naar de drogist.
Zonnetje!
We hadden zulke goede hoop!
Nou, ik hoop dat je desondanks toch een goede vakantie hebt gehad.
Op naar de volgende ronde maar weer, zucht…
Ja hoor Myrthe ondanks dit toch een gezellige vakantie gehad gelukkig.
Helaas, zucht, weer door ja.
Balen meis…
Als het goed is zat ik deze week in de "gevarenzone"en hebben we lekker geklust :P.Ik had pij onderin mijn buik rechts meer,en zeurend gevoel naar mijn benen en last van mijn bekken inene dus ik denk dat er iets gaande was.Nu hopen dat het raak was
111 sterkte met je vader… :hug:
Karin, we duimen voor je!! :thumbup: Ik hoop over een paar weken ook een :thumbup: test vast te mogen houden… heb voorspeld dat ik in oktober zwanger zou raken, heb bij alle zwangerschappen gelijk gekregen :mrgreen: dus ik hoop nu ook!
Hè jammer zonnetje! Hopelijk deze ronde succes!!!
kennis van mij zegt ook dat ik in oktober zwanger zou raken.Dat gevoel had ze.En specifiek ook een datum:14 okt.
Misschien…
Wat zegt jouw gevoel over mij?