Oh 111, bah, weet even niet zo goed wat ik moet zeggen…
Zou mooi zijn dat hij nog mag meemaken dat je zwanger bent en het liefst ook de geboorte en daarna, maar als ik je zo hoor…
:hug:
Hoi zomervlinder,
Ik voel wel bepaalde dingen, maar dat kan ook gewoon te maken hebben met het ongesteld worden. Probeer me niet zoveel te focussen op alles deze keer en dat gaat heel makkelijk :liar:
Als het goed is ga ik woensdag testen.
Spannend!!!
111, wat vervelend allemaal zeg met je papa… :hug: :hug:
Zomervlinder, jammer meid, op naar de volgende ronde!
@zonnetje01 wrote:
Hoi zomervlinder,
Ik voel wel bepaalde dingen, maar dat kan ook gewoon te maken hebben met het ongesteld worden. Probeer me niet zoveel te focussen op alles deze keer en dat gaat heel makkelijk :liar:
Als het goed is ga ik woensdag testen.
Spannend!!!
oeeeeeeeeeee ik duim zo voor je!!! :inlove:
jij gaat woensdag gewoon positief testen en ik ga woensdag bevallen :mrgreen:
Amy… nog 6 dagen…
Spannende tijden voor jullie allebei dus
Duimen draaien hier ook op volle toeren :-*
Ooooh Amy! Voor jou is het inderdaad al bijna zover! Spannend joh!
Myrthe, ik hou me maar vast aan de gedachte dat papa hopelijk nog mag horen dat ik zwanger ben - de rest van het verhaal zal hij toch echt niet meer mee maken denk ik. Het gaat al zo hard achteruit steeds.
Gelukkig weet papa al dat we bezig zijn, en als ik hem thuis ophaal voor de volgende afspraak in het ziekenhuis is steevast zijn eerste vraag: EN??? :mrgreen:
Ik hoop maar dat ik snel kan roepen: JAAAAAA :inlove:
Zonnetje, spannend voor je meid, woensdag. Ik mag woensdag weer naar acupunctuur en ik hoop dat ik weer een goede boost krijg met mn doorbloeding want die is nu volgens mij niet goed. Steeds maar hele koude handen en ook hele erge tintelingen. Ga hem maar eens vragen hoe dat kan ineens.
111, bij jou nu ook echt spannend de komende dagen.
Hopelijk kun je binnenkort inderdaad je vader het goede nieuws vertellen!! :dance:
En zonnetje, nog steeds morgen testen?? :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Sproetje, ik ga er toch vanuit dat ik doorga naar de volgende ronde hoor. Weet niet waarom, maar ik heb gewoon in mn hoofd zitten dat het deze keer weer niet is gelukt. Heb ook nog geen aankomende ongi-klachten, dus het zou evengoed toch nog kunnen maar ik heb het gevoel er niet bij.
We zullen dus wel zien vrijdag.
Zonnetje, morgen testen dus en nog geen ongi?
Ik ga voor je duimen!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@111 wrote:
Weet niet waarom, maar ik heb gewoon in mn hoofd zitten dat het deze keer weer niet is gelukt. Heb ook nog geen aankomende ongi-klachten, dus het zou evengoed toch nog kunnen maar ik heb het gevoel er niet bij.
En juist dan…
Ghe he he…stoker! :mrgreen:
Maar ze heeft wel gelijk… :lol:
Zonnetje… ?? :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Resultaten graag!!! Zonnetje? zomervlinder?
Ja, zonnetje, heb je al getest??
@~Marion~ wrote:
Resultaten graag!!! Zonnetje? zomervlinder?
zomervlinder was al door naar de 4e ronde!!!
Maar wel mijn cyclus terug op 28 dagen!!!
groetjes
Oow ja, dat is ook zo! En geen nieuws van zonnetje… hmm…
Die is hopelijk ontzettend feest aan het vieren!
Hahahaha, ja, met een glaasje ranja! :mrgreen:
Ik heb vandaag af en toe wat krampjes in mn rechterlies, dus ik vermoed dat mn ei op knappen staat en aankomende paar dagen toch echt mn ongi gaat komen.
Jammer he, stelletje onruststokers! :mrgreen: Maar ik had toch liever gezien dat jullie gelijk kregen hoor. Misschien volgende ronde…of de :evil: moeten alsnog besluiten weg te blijven, maar daar ga ik niet vanuit.
Euh, maar dan duurt het zowieso nog wel een week voor de duivels komen, hoor!
Ik gok op innestelingspijn, lekker puh!
Hmmm, nee, sorry. Ik bedoel met mn ei op knappen dat ie barst, stuk gaat en dus een menstruatie. Niet mn eisprong. Sorry, was niet duidelijk genoeg!
Hahaha, maar die innesteling klinkt wel leuk hoor :mrgreen:
En nee, je krijgt me nog niet gek , ik blijf erbij dat ik eind deze week/begin volgende week door mag naar ronde 5. :mrgreen: :?