vliegje, nu maar hopen dat je te vroeg hebt getest en de :twisted: wegblijven.
Myrthe, gelukkig dat het wat beter gaat met haar. Lijkt me ook wel moeilijk om een stapje terug te moeten doen helemaal als je je op dat moment gewoon goed voelt.
@ vliegje , de duimen draaien op volle toeren.
@ myrthe , gelukkig gaat het al iets beter met je vriendin.
@ byke, jij ook al aan de klus!!! onze banners lopen bijna gelijk.
Als het goed is krijg ik morgen mijn ei??
Maar heeft iedereen last van zichtbaar vruchtbaar slijm???
groeten zomervlinder
En vliegje??? weet je al wat meer?
@zomervlinder. Wij lopen precies gelijk, wie weet kunnen we samen gaan testen, hihihihi.
Ik heb meestal wel last van vruchtbaar slijm, maar voor mijn gevoel is dat 2 dagen na mijn ei dus misschien (en dat zou heel goed kunnen) is mijn ei dus 2 dagen later.
Nu zal dat bekend worden met de ovulatie testen dus ik ben echt heel erg benieuwd.
Nog geen ongie! Hopelijk blijft dat zo!!
Hoorde net dat mijn bruidspaar van 11 juli die ik toen gefotografeerd heb, toen die dag de laatste pil had genomen en nu 6 weken zwanger is. Zo leuk voor hun!
Ik heb ook geen vruchtbaar slijm gehad.
Vliegje, je maakt het wel heel spannend hoor meid! Ik hoop voor je dat de :evil: wegblijven!
Myrthe, da’s zeker schrikken van je vriendin zeg. Was je erbij? Voor jullie allebei wel “fijn” dat je het herkende zeker? Denk dat ik me halflam zou schrikken…Gelukkig maar dat het alweer wat beter met haar gaat.
Ik zag dat ik vruchtbaar slijm heb vandaag en dat hebben we maar gelijk benut :oops: . Maar we zijn eigenlijk vanaf vorige week al om de dag aan de knutsel. Niet omdat het moet, maar het voelt goed en komt gewoon zo uit zeg maar. Komt misschien ook wel omdat ik wat meer relaxed ben, niet meer zo moe omdat ik veel moet werken: ik ben teruggegaan in uren van 40 uur per week naar 36 uur per week. En dan 4 dagen van 9 uur, zodat ik vanaf komende week standaard op donderdag vrij ben. Lekker hoor!
Lekker 111, het geeft je wat rust he!
Jij succes deze dagen
111,nee, ik was er niet bij. Ik zat in de auto richting het verzamelpunt van het zeilweekend toen ze belde. Op dat moment had ik een telefoongesprek met een andere vriendin. Ze stond huilend met een bericht op de voicemail. Auto stilgezet en teruggebeld, kreeg haar man aan de lijn en die legde het uit. We zijn omgekeerd en terug naar huis gegaan.
Vandaag naar HomeCenter in Wolvega gegaan en ein-de-lijk kussentjes voor op de nieuwe bank gevonden. Zo komt er uit iets vervelends toch nog weer iets moois! Dat instorten maak ik ook wel een mee, voor het laatst in januari. Is ontzettend eng!
Maar goed dat je het zo goed benut; hier hetzelfde. Gelukkig ook druk met verhuizen, dus er iets minder druk mee bezig!
Ook succes voor de rest natuurlijk!!
Zeg, dat vruchtbaar slijm hè, hoe ziet dat er nou precies en dan bedoel ik ook PRECIES :lol: uit?
Euh, ik vergelijk het weleens met ei-wit, dat glibberige om het gele heen, als ie niet gekookt of gebakken is, natuurlijk…
hahahha, myrthe dat is een goeie vergelijking :mrgreen: :mrgreen:
Het ziet er bij mij altijd een beetje roomkleurig uit en ik kan er slierten van trekken. Als ik afveeg blijft het aan mij papiertje plakken en trek dan zo een sliert. (beetje vies praatje eigenlijk)
Ik heb dit maar 1x gehad, mijn 1e cyclus. Maar twijfel of ik toen een ei heb gehad.
Overigens, nog steeds geen ongie hier…
Ok ongekookt eiwit dus, helder van kleur? Want wat ik dus wel eens regelmatig heb is dat ik echt van die ‘klontjes’ heb. Absoluut niet doorzichtig. Het is plakkerig en je kunt er inderdaad ‘draden’ van trekken. Het zijn dan echt van die kloddertjes, weinig vloeibaar meer…
marion, vorige maand heb ik zo duidelijk vruchtbaar slijm gehad, dat ik er van schrok toen ik afveegde, whaha… het was zo helder (doorzichtig) als wat en een lange draad zeg maar…
Spannend hier meiden!! :thumbup: :thumbup:
@CVS wrote:
marion, vorige maand heb ik zo duidelijk vruchtbaar slijm gehad, dat ik er van schrok toen ik afveegde, whaha… het was zo helder (doorzichtig) als wat en een lange draad zeg maar…
Ja dat heb ook wel eens inderdaad. Maar wat zijn dat die wittige kloddertjes? :think: :think: :think: :think:
geen idee meid…
@~Marion~ wrote:
@CVS wrote:marion, vorige maand heb ik zo duidelijk vruchtbaar slijm gehad, dat ik er van schrok toen ik afveegde, whaha… het was zo helder (doorzichtig) als wat en een lange draad zeg maar…
Ja dat heb ook wel eens inderdaad. Maar wat zijn dat die wittige kloddertjes? :think: :think: :think: :think:
Heb ik dus ook gehad! Ik was bang voor een schimmel, maar denk toch dat het van mijn ei afkomstig was.
Vliegje echt spannend…
Wanneer ga je weer testen?
Ik heb wel eens gelezen dat vruchtbaar slijm juist erg plakkerig moet zijn, immers het bevruchtte eitje moet aan de baarmoederwand kunnen blijven ‘plakken’ om zo in te kunnen nestelen… Zal es opletten wanneer in mijn cyclus ik die klodders heb…
dus als je dat slijm hebt dan heb je je eispring en moet je klussen??