meer meiden die deze week (hopelijk) kunnen testen?

Myrthe, ik hoop inderdaad voor je dat het nu eens gaat doorzetten meid. Mag wel een keertje tijd worden! Eerlijk gezegd denk ik niet meer aan een zwschap bij je, want dan had je nu toch echt wel een keertje positief moeten testen, denk je niet?

Marion, balen zeg…nog steeds onduidelijkheid!

Hier is alles rustig, behalve dat ik weer veel buikpijn heb maar dat hoort geloof ik bij mijn lijf omstreeks mn ovudagen. Ze worden in ieder geval ook goed benut :wink:

Nee hoor, ik ook niet, maar moest testen zodat ik het echt zeker wist en dan volgende week daarmee naar de huisarts kan.

Snap ik, maar gelukkig heb je nu dubbele zekerheid! :wink: :thumbup:

Hopelijk duurt je volgende ronde niet zo lang en is het dan wel raak :pray:

Myrthe, ik begrijp dat je ongi is gearriveerd.

Hopelijk nu weer een regelmatige cyclus met over twee weken een eisprong en twee weken daarna een positieve test :mrgreen:

Yep, de :evil: zijn hier gearriveerd!

Eindelijk!

Heb banner eerst op 35 dagen gezet, aangezien die laatste cyclus ook door de medicijnen was beinvloed.

Maar ben erg blij dat mijn lijf het nog doet, zeg maar!

Nu om de dag klussen en over een dikke vier tot vijf weken een positieve test, graag! :lol:

myrthe, gelukkig zijn ze gearriveerd… en lekker klussen straks, en op naar een positieve test! :smiley:

ohhh mirthe wat fijn (heel raar om te zeggen) dat de :evil: :twisted: er zijn.

hier gaan we ook om de dag klussen en hopen op een positieve test…ben het nu wel zat hoor dat ongie worden en dan weer in spanning zitten.

IK WIL GEWOON ZWANGER WORDEN…EN WEL HEEL SNEL :mrgreen: :shifty:

nou ik heb vandaag ge-high tea met wat vriendinnen en het was maar wat gezellig!!

we waren allemaal zonder kids dus we konden lekker kletsen en eten natuurlijk.

ik hoef straks ook geen avond eten meer…zit nog vol van de cake en chocosoesjes en scones.

voor welke dames word het weer spannend komende dagen???

doeidoei :-*

voor mij

maar ik denk dat ik gewoon ongi word… voel me in ieder geval niet zwanger

hmmm jammer dat je gevoel zegt dat je niet zwanger bent…toch ga ik voor je duimen ziet

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

en voor mij

Ik heb wel last van heel veel klachten:

misselijk, hoofdpijn, buikpijn, pijn in (.)(.) , veel afscheiding :oops: en vooral de tepels en een opgezette buik.

Dus deze week wordt spannend!!!

wordt ik ongie of niet

zomervlinder

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:mrgreen:

Ziet en zomervlinder, hier draaien de duimen ook :thumbup: :thumbup:

We kunnen nog wel wat kletsers gebruiken bij de meimama’s :wink:

Ik duim mee!!!

Gisteren brak de h*l hier los. Vreselijke rug en buikpijn. En hoewel ik altijd zonder pil heel erg menstrueer moet ik nu werkelijk om het half uur mijn verbandje verwisselen. Poeh zeg…

Ennieweej, ook ik ben blij dat de duiveltjes er nu echt (héél erg) zijn!

Zomervlinder en Ziet, spannend hoor!

Ook ik :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: met suf voor jullie!

Marion, dus jij ook, fijn!

hoi meiden,

Sinds vanmiddag de misselijkheid een beetje onder controle.

De pijnlijke(.)(.) zijn er nog en soms ook steken ( au au au )

Een rommelend en stekend gevoel onder in de buik ter hoogte van het schaambeen ( zijn dit de banden ).

Nou denk ik natuurlijk omdat de misselijkheid weg is , dat het misschien wel loos alarm is, maar we moeten positieve gedachten houden.

Mijn moeder had ook met vlagen last van misselijkheid gedurende 10 weken.

Dus ik kan misschien mijn lol nog wel op.

groeten zomervlinder

Zomervlinder en Ziet succes!! :smiley: we wachten in spanning mee!

Myrthe, eindelijk ben je dan ongesteld hehe!! Nieuwe rondes nieuwe kansen dus! :smiley:

Hier wordt het ook weer spannend al denk ik niet dat ik zwanger ben, ik heb een huid als een grindtegel en een humeur om op te schieten. Had vandaag een paar druppeltjes bloed (echt te verwaarlozen) en sinds gisteren weer een fijne schimmelinfectie hoezee… :? verder voel ik nog niks. we zien wel weer…

zomervlinder: jij klinkt behoorlijk zwanger hoor

@Ziet wrote:

zomervlinder: jij klinkt behoorlijk zwanger hoor

We wachten met spanning af??? :shifty: :shifty:

weltrusten en tot morgen allemaal

zomervlinder

Ja Zomervlinder, ben het met Ziet eens! Jij MOET haast wel zwanger zijn joh! Ga voor je duimen hoor en ook voor Ziet.

Marion, in ieder geval duidelijkheid joh al had ik voor je gehoopt dat het op een andere manier was :wink:

Ik hoop voor jou en Myrthe dat het vanaf nu mooie kortere en regelmatige cyclussen zijn en een spoedige zwangerschap!

Ik wacht nog steeds af, zit nog in mn ovudagen dus we zijn lekker huiswerk aan 't doen :inlove:

nou meiden,

Ik heb getest en HARTSTIKKE NEGATIEF. ( kruidvat 2 voor 4,99 )

Dus ik ga er van uit dan mijn lichaam me voor de gek houd en ik gewoon 6-7 sept :twisted: :twisted: ga worden.

Zullen wel voorteken zijn.

Misschien was die misselijkheid wel door het warme weer???

ga in ieder geval niet meer uit dat de test positief gaat worden!!!

Die moed kan ik niet opbrengen. ( geestelijk )

Ga vanavond de nachtdienst in , dus hoef ik er niet te veel aan te denken.

groeten een bedroefde zomer :vlinder: