meer meiden die deze week (hopelijk) kunnen testen?

Dankje, dit is een supplement waar ook Vitex Agnus Castus inzit, en dat is een kruid die helpt de hormoonhuishouding in balans te krijgen.

Hoop dat ik snel ongesteld wordt (had niet gedacht dat te zeggen, haha)…

Meissie, bedankt!

Ik ga zaterdag nog een keertje testen (ik heb er tenslotte nog eentje liggen), maar deze gaf al een mooie dikke tweede streep.

Myrthe, hopelijk helpt de teunisbloemolie.

MvL, spannend bij jou!!

@myrthe: ik heb ook een tijd last gehad van een heel onregelmatige cyclus (ben in 1 jaar 2x ongi geweest). ik ben toen naar een voetrefeloxologe geweest, die ook haar papieren voor natuurgeneeskunde enzo heeft. zij adviseerde me dong quai capsules van solgar te nemen (verkrijgbaar bij oa da). deze zouden de cyclus ondersteunen en voor een hogere vruchtbaarheid zorgen. geen idee of het bij jou ook werkt natuurlijk, maar bij mij wel. mijn cyclus is sinds die tijd vrij regelmatig en ik ben nu voor de 2de keer zwanger (wel 1 miskraam, maar dus wel zwanger geweest). in de tussenliggende maanden lukte het steeds niet, maar toen slikte ik die capsules ook niet, zodra ik daar weer mee begon, ben ik ook weer zwanger geraakt).

ik was niet onregelmatig door een ziekte, maar door gebeurtenissen in mijn priveleven (ernstig ongeluk van mijn broertje, waarbij onzeker was of hij het zou overleven. gelukkig heeft hij het geredt, maar hij is nu, na 2,5 jaar nog steeds aan het revalideren), dus geen idee of het voor jou ook zal/kan helpen, maar het is maar een tip :wink:

Hai Truussie!

Ik zit nu ook al aan de prenatal van SOlgar, zal morgen eens kijken bij de reform! Bedankt voor de tip!

Kusje, spannend voor jou dus! Ik ga duimen!

hier zijn de duivels eerder gearriveerd dan verwacht dus geen testjes voor mij deze ronde!!

suc6 allemaal!!

Hoi allemaal!!

Ik zit ook te wachten op mijn duivels. Ben nu 4 dagen over tijd en ik heb inmiddels al 4 negatieve testen. Ik heb niet echte zwangerschapsymptomen dus ik ben er wel redelijk van overtuigd dat ik niet zwanger ben. Het is alleen wel raar daar ik eigenlijk altijd heel erg op tijd ben en mijn cyclus nooit langer dan 29 dagen duurt.

De kans op een zwangerschap is sowieso érg klein daar we maar 1 keer onveilig hebben gevreeën (we zouden pas na de ongie in sept. om het eggie, maar ja, éénkeertje de Cd-tjes genegeerd…) en dat óók nog eens 5 dagen nádat ik mijn ei gedacht had te hebben gekregen…

Maar goed, het kánnatuurlijk zijn dat mijn ei voor het eerst in mijn leven 5 dagen later was en het kán zijn dat het dan stomtoevallig meteen raak was, maar die kans is dus echt heel erg klein. En gezien de 4 negatieve testen geloof ik er ook echt niet in.

Ik moet echter wel eerlijk bekennen dat ik het nu wel heel jamemr vind hoor. Het was natuurlijk hartstikke fijn geweest als ik wel zwanger was…

Ik ben 3 maanden van de pil af. Na het stoppen een menstruatie gekregen. Toen na 24 dagen weer, toen na 27 dagen weer en nu dis nog even niet…

Als ik dit weekend nog steeds niet ongie ben, ga ik even naar de HA. Ik heb namelijk eind 2006 een lysexcisie gehad waaruit kwam dat er weefsel in mijn baarmoedermond zat dat al kleine kankerhaardjes waren. Dat weefsel is toen verwijderd en ik heb de afgelopen periode elk half jaar een strijkje gehad. Alles was na de operatie goed gebleven en ik hoef nu ook niet meer elk half jaar heen en ik heb nu eindelijk weer het groene licht voor een zwangerschap gekregen. Toch wil ik maandag dan even met mijn HA overleggen hoe of wat… Al is het maar even ter mijn geruststelling dat de lys niets te maken heeft met het uitblijven van een menstruatie…

Nou heel verhaal maar goed, dan weten jullie ook even van de hoed en de rand. Volgende ronde kom ik me ook weer even melden áls ik testen mag en ondertussen hou ik jullie even in de gaten! :wink:

Hier zijn de testen met de post gearriveerd, maar heb sinds een paar uur ook wat kranpjes en steken, maar geen bloed!

Weet eigenlijk ook wel zeker dat ik niet zwanger ben, maar ga testen voordat ik naar de huisarts ga. Ben al 64 dagen niet meer ongi geweest en begin me toch wat zorgen te maken.

Maar het zou natuurlijk ontzettend geweldig zijn als ik stiekem toch zwanger ben…

Ga je nu meteen testen?

Nee, morgenochtend.

@Myrthe wrote:

Nee, morgenochtend.

spannend Myrthe :thumbup: :thumbup:

Hier steeds meer krampen in mijn onderbuik en pijnlijke (.)(.) vooral de tepels!!!

Verder veel witte vloed, maar niet ruikend :oops: :sick:

Vandaag of morgen innesteling, maar daar zal je wel niets van voelen, of ik moet een beetje bloed krijgen???

sterkte morgen en nogmaals :thumbup: :thumbup:

zomer :vlinder:

Nou, je maakt het weer spannend Myrthe! :mrgreen:

Ik zit midden in mn cyclus als het goed is en denk dat mn ei eraan zit te komen. Ik heb echt ongelooflijke pijn in mn buik ter hoogte van mn rechter eierstok. Bij elke stap die ik zet voel ik 'm trillen…hoop maar dat het snel over is. Straks dus maar even knutselen, zodat we zeker zijn dat we mn ei goed benutten :wink:

Verder weinig nieuws, gisteren weer wat slijm sinds mn menstruatie, dus mn banner klopt weer aardig. Nu lekker mn bedje in, ben bek af en we hebben nog wat te doen… :mrgreen: :wink: :inlove:

Tot morgen dames!

succes met klussen 111 !! :smiley:

myrthe, nogmaals, ik duim voor een positieve test morgen! :smiley:

Hier een negatieve test en (gelukkig) het gevoel een dezer dagen ongi te worden. We wachten weer af… :?

Balen meid… Hier net met het afvegen eindelijk wat stipjes rood, dus het zal gaan doorbreken vandaag. Heb net echt zitten janken van opluchting dat ik nu duidelijkheid heb… Hierna nog 1 ongie en dan eindelijk echt klussen!

Gelukkig maar!

Ik denk ook dat ik wat traantje’s wegpinkt als het begint en dan maar hopen dat er iets van regelmaat inkomt, want zo is het ook niets!

Nee, en en het ging me eigenlijk niet eens zo zeer meer op het feit dat ik niet zwanger ben. (Niet dat ik heus niet even slikken moest, maar we waren gewoonweg nog niet voor het ‘eggie’ aan het klussen) maar wel om de teleurstelling in mijn lijf. Ik bedoel, ik was altijd regelmatig, áltijd rond 28-29 dagen, nooit langer. En dan is dit wel ff slikken. Ik heb wel besloten het mijn lijf niet kwalijk te nemen… hihi, Zó erg is het nou ook allemaal niet!

Gelukkig maar!

Ik ken het gevoel wel.

Ben 29 juni na de prikpil ongi geworden en wat altijd regelmatig op de 31 dagen. Toen kreeg ik op 19 july een heeeeeleee kleine bloeding wat (in mijn ogen ) onmogelijk een menstruatie kon zijn. Dus toen ik overtijd was was ik stiekem overtuigd zwanger te zijn maar testte steeds negatief.

Sindsdien geen menstruatie en geen positieve test.

Nou heb ik twee weken geleden voor dagen in het ziekenhuis gelegen en pittige medicijnen via infuus gekregen, dus dat is bij mij waarschijnlijk de oorzaak.

hé Myrthe, hopen dat je snel ongi wordt en een beetje regelmaat in je cyclus krijgt.

Marion, volgende maand er tegenaan dan maar.

111, go for it.

MIjn vruchtbare dagen zijn weer in zicht…

Geen enkel rood meer hier… Het waren ook maar 2 stipjes, maar toch, het moet toch ergens mee beginnen… Zucht wanneer zet het nou door…