meer meiden die deze week (hopelijk) kunnen testen?

Sorry meiden…de pc was gecrashed dus vandaar geen reactie eent ijdje van me,

Maar helaas,niet zwanger.Mijn ongue kwam maandag in alle hevigheid opzetten :frowning:

Meiden, hier vanochtend het goede nieuws… twee streepjes :inlove: :inlove:

SPROETJE!!

:dance: GEFELICITEERD!!! :dance:

Wauw, wat ontzettend mooi voor je!!

CVS en Karinmv, jammer hoor! Op naar de volgende ronde maar weer…

Dank je Myrthe?

Hoe is het bij jou.

Heb je nog opnieuw getest?

Nee, heb net weer testen besteld.

Ben nu al 62 dagen niet meer ongi geweest en begin me een klein beetje zorgen te maken. Ik test vanneweek weer en als die negatief is, zal ik volgende week een afspraak maken bij de huisarts…Niets aan zo…

Nee, daar is inderdaad niks aan zo.

Hopelijk krijg je gauw duidelijkheid, want 62 dagen is al behoorlijk lang :shock:

:hug:

Precies, maar hoor ook nog wel eens langer tot een half jaar ofzo :shock: en feit blijft dat ik die medicijnen gehad heb die ook van invloed hebben kunnen zijn…ik denk toch dat ik gewoon geduld moet hebben…maar aan de andere kant was het advies ook om zo snel mogelijk zwanger te raken omdat ik wel steeds verder achteruit ga met mijn MS…

(lees hier weleens mee, omdat het zo spannend is :lol: )

Myrthe, kun je niet vragen of je voorrang mag om bepaalde hulpmiddelen toe te passen? Een lange eerste cyclus na het stoppen met anticoncepti is normaal, maar aangezien het bij jou aan te bevelen is om snel zwanger te worden, lijkt me dat je wel geholpen wordt. Misschien medicijnen om een eisprong op te wekken oid?

Als ik in jouw schoenen stond probeerde ik het aan te kaarten. Of zeg ik nu iets wat je al geprobeerd hebt?

Overigens waren mijn cycli na het stoppen met de pil als volgt: 70-50-50-zwanger. Dus ik weet precies hoe je je voelt.

gr. Nienke

Hoi Nienke, bedankt voor je reactie! Ik ben na het stoppen met de anticonceptie wel weer 1 keer normaal ongesteld geworden, daarna is et alleen niet weer goed op gang gekomen. Ik kijk het nog even aan en anders neem ik volgende week inderdaad contact op met de huisarts.

Sproetje, gefeliciteerd meid!!! Superdesuper voor je!! :smiley:

Voor een paar van ons weer de klusperiode,spannend allemaal weer! :mrgreen:

hoi allemaal … Ik mag vrijdag (hopelijk)… testen…

Ik hoop echt dat het mijn NOD wordt…

de eerste is toch wel extreem spannend…

sproetje,

GEFELICITEERD!!!

Nu lekker genieten

( wat waren jouw symptomen in de weken na je ei???)

groeten zomervlinder

Dank je… :slight_smile:

Ik voelde wat lichte steekjes.

Verder kreeg ik zo tegen m’n nod wat ‘zwaardere’ borsten (schijven) en had ik weer wat meer slijm/afscheiding (zoals rond de eisprong).

Ik las hier dat iemand dat ook had, dus toen begon ik stiekem wel een beetje hoop te krijgen.

Vorige keer voelde ik alleen die steken.

sproetje, wat een goed nieuws!! GEFELICITEERD!!!

echt super!!

hier dus de 2e dag ongi… en echt zoveel bloed, niet normaal… dit ben ik niet gewend… echt veel… bah…

sproetje gefeliciteerd met je mooie test!!!

heerlijk gezicht he die 2 streepjes!!

hier nog geen ongie maar al wel een dag of 5 bruinige afscheiding dus ik denk dat mijn ongie er aan zit te komen :evil:

Sproetie, Gefeliciteerd! Geniet lekker van deze mooie tijd!

:shifty: nou hier nog geen ongie… heb er al een aantal tests tegenaan gegooid, maar negatief helaal. :thumbdown:

Maar toch, het gevoel blijft, ben misselijk, moet vaak plassen, steken in mijn borsten en er komt ook vocht uit mijn borsten.

zal ik schijnzwanger zijn? wordt geloof ik een beetje moe van mezelf!

Heidy, spannend meid! ik denk dat voor mij de wachttijd begonnen is,want ik heb weliswaar vruchtbaar slijm, maar heb ongeveer 3 of 4 dagen geleden ovulatiepijn gehad.En ik las dat als die voorbij is je dan te laat bent om nog te vrijen voor een kindje…lekker duidelijk allemaal he! Nou ja, we zullen het over 12 dagen zo’n beetje weten denk ik… :think:

Ik ben begonnen met het nemen van teunisbloemoliecapsules. Ik las dat dat mogelijk een normale cyclus ondersteunt.

Ik zit te wachten op de post die met de tests komt, dan kan ik morgenochtend voor de zekerheid een laatste keer testen.

Is die negatief dan ga ik volgende week naar de huisarts voor overleg.

ik dacht dat teunisbloemolie alleen tegen pms werkte, hopelijk werkt het ook ter ondersteunig van je menstruatie.

wat een gedoe voor je zeg! ik hoop dat het snel goed zal komen voor je!!!