meer meiden die deze week (hopelijk) kunnen testen?

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Voor sproetje, CVS en alle anderen die in spanning zitten!!

hoi meiden,

Volgens een rekenschema zou ik 1 september al kunnen testen met de extra gevoelige sensitest.

Heeft iemand ervaring met deze testen!!!

zomervlinder

Ik heb er geen ervaring mee.

Hier moet nog ergens een ultragevoelige matcare test liggen.

Maarja, door de verhuizing heb ik dus geen idee in welke doos ik moet zoeken :frowning:

volgens de gyneacoloog mag je er niet te veel mee bezig zijn.

Hoe moet dat na als je al 4 jaar moeite doet.

Elke maand ben je dan aan het tellen en in spanning zitten.

Dus het is makkelijker gezegd dan gedaan, ga proberen deze 2 weken veel leuke dingen te plannen en natuurlijk werken zodat ik hoop er weinig aan te denken.

Maar mijn werk is zwaar dus dan denk je weer dat je niet voorzichtig genoeg bent.

Oef alles is zo ingewikkeld.

NOD 6 sept. 2008

groet zomer :vlinder:

Zomervlinder, ik heb dat ook wel eens gelezen maar ik zou ook niet zo goed weten hoe dat moet. Je houdt toch je cyclus in de gaten en dan zijn de twee weken tot je nod gewoon hartstikke spannend.

Dus het is volgens mij wel een goed idee om die tijd te vullen met leuke dingen en dan maar hopen dat de tijd een beetje snel gaat.

Zeker als je er al zo lang mee bezig bent (wist ik trouwens niet) lijkt het me moeilijk om het los te laten.

Hopelijk is het deze ronde dan toch raak :thumbup: :thumbup:

nou ik heb dus gister voor de 2 de keer getest negatief maar nog niet ongie mijn cyclus is 25 dagen :?

hier nog geen ongi te bekennen. Wel heb ik nog steeds de ongikwaaltjes…

Vriendlief heeft vanmiddag de kruidvattesten gehaald en wil vanavond al testen… hij kan niet wachten :D:D

zomervlinder, ik begrijp dat je snel zekerheid wilt hebben zeker als je al zo lang bezig bent,das niet niks meid! Maar ik heb ervaring met die extra gevoelige testen en bij mij deden ze niks (terwijl ik dus wel zwanger was achteraf ) dus ik elke keer teleurgesteld voor niks,want 1 dag voor NOD toch positief getest met kruidvat test. Het wilt voor jou niks zeggen hoor, elke lichaam is anders,maar dan weet je dat als je maar 1 streepje ziet dat het dus nog niks hoeft te zeggen (en dan weet je nog niks)pfff…om het makkelijk te maken… :roll:

en CVS? Al getest?

jep, net… helaas negatief en geen druppel rood te zien… :frowning:

CVS, wat jammer!!

Ik ga morgenochtend testen (als ik de KV-testen kan vinden) :shifty:

Wat is het spannend hier zeg!!! :shock:

En het is hier bij mij net zo spannend! Heb zondag al een test gedaan, was negatief, maar veel te vroeg natuurlijk! :wall: . Maar goed, heb zondag ook meteen een paar test van sensitest besteld en hopelijk komen die straks met de post mee :pray: zodat ik meteen weer ga testen hoor!. Pffffff :shifty: Ik voel me in ieder geval erg raar, weet niet goed of het door de zenuwen komt of niet, bespeur zelfs een lichtelijke misselijkheid :roll: Heb vanaf de eisprong meteen het gevoel gehad dat het raak was, maar dat gevoel zwakte steeds meer af eigenlijk, had ook veel symptomen die ik bij de eerste zwangerschap ook had voor mijn NOD. Deze werden dus wat minder de laatste tijd, maar de afgelopen dagen “rommelt” het weer gigantisch, ook erge steken in mijn borsten.

Maar goed, we wachten het gewoon maar weer af he!!!

Jullie ook allemaal weer heel veel succes en sterkte met het wachten

Ooh, MvdL… bij jou ook spannend zeg.

Het is dat ik gelijk uit mijn werk zo’n beetje de hele avond weg ben, anders was ik echt vanmiddag nog de garage ingedoken om de testen te zoeken (moeten in een verhuisdoos zitten).

Er wordt wel een beroep gedaan op ons geduld hè… pff :roll:

pff hier ook nog geen rood te zien,maar ga denk toch maar weer testen morgen ben nu 7 dagen over tyd en anders toch maar naar de h a ik snap dan niet waar die rooi blijfd als ik weer negatief heb,julli horen het nog :wink:

he balen CVS, over een paar dagen nog maar eens dan? :think:

Sproetje, ik ga voor je duimen meid. Spannend!

mamma van de liefste en sproetje, jullie maken het wel spannend hoor!

Ik hoop dat het bij jullie allebei raak is!!

hoi meiden,

hier af en toe misselijk en een rommelende buik.

Soms steken in mijn borsten en dan voornamelijk rond de tepels.

Ook steken in mijn onderbuik en schaambeen.

Innesteling kan vanaf morgen 27/8 tot vrijdag 29/8 zijn.

De spannning stijgt.

groeten zomervlinder

Nou Zomer, niet alleen bij jou hoor! Ik duim met je mee en ben heel benieuwd. De signalen lijken goed… :mrgreen: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

meiden, ben helaas door naar de volgende ronde… :frowning:

vanmorgen in alle hevigte is het begonnen… de rode duivels zijn gearriveerd… en gelijk met zo’n hevige pijn… grrr ik kan die duivels wel schieten!!

Dag 1 zit er weer op, is een lang dagje geweest, nu nog 29 te gaan.

Ik hou maar mijn langste cyclus aan, van 30 dagen dus…