Jamie, gefeliciteerd!!! geweldig meid! genieten maar!
Myrthe, shit hee…deze uitslag had ik toch niet verwacht na zo’n tijd wachten bah zeg!
Hee karin! Jij ook hier, vervelend he die onzekerheid…!
hoi meiden,
gisteren echo gehad ei was 21mm
vandaag enorme krampen gehad dus ik denk dat ie gesprongen is.
volgens de gyn. zit ik goed qua planning met klussen.
nu een 28 dagen cyclus dus de innestelingsperiode is aangebroken.
en dan maar wachten op de nod op 6 sept.
groeten zomervlinder
Zomervlinder… wat spannend meid!!!
Ik ga voor je duimen dat je eitje een goed plekje vindt om te nestelen
Zomervlinder, volgens mij kun je pas een innesteling hebben vanaf 8 dagen na je eisprong, dus je zou daar nog een weekje op moeten wachten Je ei is nu onderweg naar je baarmoeder en die reis duurt geloof ik een dag of 8. Pas als-ie door de eileiders heen in de baarmoeder is aangekomen, kan het gaan nestelen. Maar ik kan het mishebben, doe het uit mijn hoofd nu :mrgreen:
Maar 't blijft spannend.
@111 wrote:
Zomervlinder, volgens mij kun je pas een innesteling hebben vanaf 8 dagen na je eisprong, dus je zou daar nog een weekje op moeten wachten Je ei is nu onderweg naar je baarmoeder en die reis duurt geloof ik een dag of 8. Pas als-ie door de eileiders heen in de baarmoeder is aangekomen, kan het gaan nestelen. Maar ik kan het mishebben, doe het uit mijn hoofd nu :mrgreen:
Maar 't blijft spannend.
Hoi 111,
Dat klopt volgende week ( 29 augustus ) innesteling, dan 1 week verder ( 6 sept. ) NOD!!!
vannochtend gesprongen ( denk ik gevoelt te hebben )
zomervlinder
@Sproetje wrote:
Zomervlinder… wat spannend meid!!!
Ik ga voor je duimen dat je eitje een goed plekje vindt om te nestelen
Hoe is het met jouw sproetje???
Nog 2 dagen zo te zien.
Voel je al wat aan symptomen.
Ga voor je :thumbup: :thumbup:
groet zomer :vlinder:
hallo dames…
spring weer even in…
vandaag heb ik mijn nod… ben nog niet ongi. Heb wel al 2 dagen wat heeeeeeeeel licht bruin in het inlegkruisje die ik er voor de zekerheid maar heb in gedaan… maar bij t afvegen helemaal niets. Herkent iemand dit??
Als ik morgenochtend nog niet ongi ben ga ik morgenochtend testen…
Spannend CVS! Ik hoop voor je dat je ongi uitblijft en je een positieve test hebt de eerstkomende keer dat je gaat testen. 't Ziet er goed uit!
Zomervlinder…dan zou 't zomaar kunnen meid. Je maakt het wel sssssuperspannend hoor!
@CVS wrote:
hallo dames…
spring weer even in…
vandaag heb ik mijn nod… ben nog niet ongi. Heb wel al 2 dagen wat heeeeeeeeel licht bruin in het inlegkruisje die ik er voor de zekerheid maar heb in gedaan… maar bij t afvegen helemaal niets. Herkent iemand dit??
Als ik morgenochtend nog niet ongi ben ga ik morgenochtend testen…
Spannend cvs,
ga voor je duimen :thumbup: :thumbup:
groet zomer :vlinder:
succes CVS!!
CVS, bij de meistoppers was dat bij iemand ook zo en… die was zwanger!!
Ik zit op dag 31, dus flink spannend.
Vandaag weer een drukke dag, dus veel afleiding (gelukkig).
Ik hou jullie op de hoogte!
en CVS? getest?
he meiden,
ik heb getest… helaas negatief… maar nog steeds geen ongi te bekennen…
@CVS wrote:
he meiden,
ik heb getest… helaas negatief… maar nog steeds geen ongi te bekennen…
CVS,
Wat shit??
Ik blijf duimen over 3 dagen nog een test??
groet zomervlinder
CVS, spannend joh. Ik zei het al eerder: geen bloed geeft moed!
Ik hoop voor je dat je ongi wegblijft!
Sproetje, voor jou schiet het ook heel behoorlijk op meid! Nog steeds niets? Duimpjes draaien ook voor jou overuren!
he CVS, das weer mooi balen zo’n negatieve test bah bah! Maar…er is nog hoop,want misschien heb je te vroeg getest! Ik hoop het in elk geval voor je! Sproetje hoe zit het met jou?
misschien idd te vroeg, geen idee…
iig geen bruinkleur bij de afscheiding, helemaal niets meer te zien… maar dus ook geen bloed… leef dus nog in onzekerheid…
Ook hier nog geen ongi te bekennen.
Heb zelf het idee dat mijn borsten wat voller zijn op de een of andere manier, maar misschien is dat wel helemaal niet zo hoor. Let er eigenlijk nooit op en verder af en toe een wat krampachtig gevoel wat eerder op de :twisted: :twisted: wijst.
We wachten het dus nog maar even af…
Ik kan de duimen dus nog goed gebruiken
Lief dat jullie zo meeleven :-*
sproetje, ik heb precies t zelfde… krampen die wijzen op ongi, maar er is geen rode vloei te zien, gister wat last van rug en lies, vanacht krampen in de buik. Elke keer denk ik echt: t gaat beginnen. Maar t blijft uit…
Sroetje… ik duim voor jou, wanneer ga jij testen??
sproetje en cvs,
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
groeten zomervlinder