Dankjewel, was het maar morgen…
ohhhhh wat spannend!!!
meissie, ook weer flink aan de klus? :mrgreen:
Myrthe; spannend…het is al bijna morgen!!!
Sproetje; over een paar dagen mag jij ook weer. Hoop dat de :twisted: :twisted: wegblijven en je een posi test krijgt.
dat heb ik nu ook!!!!!
O sorry Jaimy :oops: :oops: :oops:
Voor jou is het natuurlijk ook heeeeeel spannend!!!
Wanneer ben je van plan te gaan testen?
geeft niet!!!
net getest en ZWANGER!!!
ben vandaag naar bruiloft en dus niet aanwezig
groetjes
Hey hoi,
Nou, negatief, was er al bang voor. De cyclus zal wel in de war zijn van de schub en de medicijnen. Afwachten maar weer…
Wow Jaimy, GEFELICITEERD!!! En dat al in de 1e ronde!
Myrthe jammer hoor. Hopen maar dat de :twisted: :twisted: :twisted: zich snel aandienen dan weet je waar je aan toe bent en kan je weer verder :hug:
Jaimy, wauw!!! :dance: :dance:
Gefeliciteerd. Super joh!
Myrthe, wat jammer van de negatieve test.
Zag er toch erg hoopvol uit, zeker met je hoge temp.
Is die nog steeds hoog?
Zonnetje, bedankt! :-*
Weet ik niet, niet gemeten… Ga maar menstruatie afwachten en dan weer tempen. Zal wel van de prednisolon komen allemaal.
he myrthe :hug:
balen meid, dan maar snel ongi worden
jaimy gefeliciteerd!
Jaimy, gefeliciteerd!!!
Myrthe, echt balen joh…ik had het zo gehoopt voor je. Ik hoop dat je nu snel duidelijkheid krijgt!
Sproetje, mijn hoop is nu op jou gevestigd meid! Mn duimpjes draaien alvast overuren voor je! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Dank je! :-*
Ik hoop dat ik je niet teleur hoef te stellen
Ach, en anders knuffelen we nog even vrolijk verder.
Maarja, die bruiloft hè… :o
Bij mij schiet het anders ook niet op…
Vroeggeboorte gehad met 17 weken op 11 juni,ongie op 17 juli,en als ik e 28 dagen cyclus aanhou klopt dat niet want dan had ik al afgelopen maandag ongie moeten worden,als ik de dagen aanhou zoals ze nu gaan dan had ik het donderdag moeten worden.Gisteren negatief getest en vandaag nog steeds geen ongi.Alleen gaan wel mijn tepels inene “kriebelen” en ben ik nu ziek -.- …Verder nergens last van lichamelijk.
Kunnen testen werkelijk verschillen met elkaar?DAt een dag uitmaakt en dat het merk uitmaakt?
Merken die je bij de apotheek/drogist haalt niet geloof ik, maar de dag zeker wel! Wat ontzettend rot, die vroeggeboorte, dat is niet niets!
Heb je ook een gesprek gehad daarna, over je cyclus enzo, want volgens mij kan het wel een tijdje een beetje rommelen na zoiets…
Sterkte!
Karin, jeetje zeg. :hug:
En nu dus de vraag of je cyclus vreemd doet of dat de test mogelijk nog niet het goede resultaat aangeeft.
Had je voorheen wel een regelmatige cyclus?
Beterschap in ieder geval!
ja dat zijn mijn vragen ja…
Voorheen was me cyclus goed op tijd steeds,en je lichaam gheeft geen reden anders te gaan gedragen na een vroeggeboorte,want alles is weg en ik ben gewoon ongie geworden netjes daarna (11 juni VB,17 juli ongie) en dat was me cyclus ook voor die tijd…
Hmm… :think:
En heb je verschijnselen die op een zwangerschap kunnen duiden?
Maar hopen dan dat de test nog niet voldoende hcg kon oppikken