Euh, nee niet echt…en ik heb iets van opvliegers??? Heb ik nog noooooit gehad ( ook niet na methylprednisolon??)…Weet iemand hier iets van? Temp is nog netjes 37.1… :shock:
Tja Myrth, ik zou gewoon testen dan weet je het, bij 3 dagen overtijd moet je wel een duidelijke test krijgen.
37,1 is een prachtige zwangere temp.
sproetje jij kan ook aftellen, spannend
Ik stem ook voor testen! :thumbup: :lol:
Nou, ik geef mezelf even een kok-verbod voor de komende paar uur.
Eens kijken of er wat werk uit mijn handen wil komen…
Mindy, is jouw cyclus een beetje regelmatig?
Myrthe voor mijn zwangerschap was mijn temp tussen de 36,3 en 36,7. Ik heb nu een temp van 37,0 rond tot 37,3.
Opvliegers kan ik me ook in denken had ik ook, iki had het vlak voor mijn NOD (2 dagen ofzo) al wat last van wat gevoeliger en chagerijnig, vervolgens ben ik zelfs naar mijn psych gegaan maar die kon mij niet vlak voor het weekend helpen! :roll: (gelukkig achteraf.) testje op zaterdag er tegen aan gegooid, en … zwanger… in een keer was me opvliegerigheid weg die dag! :roll: (kwam wel weer terug hoor…)
Dus ik stem ook voor testen… wat het lichaam al niet probeert aan te geven.
Wahahah, vind het gewoon eng… :shock: En wil testen als mijn man erbij is, dus zaterdag…Bah bah bah…had ik maar een manier hiero om mijn hcg in het bloed te testen…grinnik…Mijn temp is normaal altijd zo’n 36.6, dus dit heeft er wel wat van…maar ja, die medicijnen, die schub, die maken me nu onzeker en bang… :eh:
:hug: Kan ik me voorstellen, ik weet niet wat voor medicijnen je heb en waarvoor… maar ik snap dat je bang daarvoor bent.
:hug:
Ik heb een stootkuur (infuus van 5 dagen) methylprednisolon gehad, de pure werkzame stof van prednison. Het was maar kort en dan wordt er gezegd dat de kans op bijwerkingen meevalt, maar toch, het blijft troep…
Ik heb MS en kon een week geleden mijn rechterhand niet meer gebruiken, dus een ziekenhuisopname van 5 dagen volgde, ben zondag weer thuis gekomen…
Okay…
Niet om je bang te maken maar het kan schadelijk zjin tijdens zwangerschap.
Maar het zit nu al eenmaal in je lichaam, en wat krijg je ter vervanging als je WEL zwanger bent?
sproetje, mijn cyclus is wel aardig regelmatig maar ik temp wel.
Deze cyclus was nu 31 dagen maar door tempen wist ik dat mij eispong ook later was.
Myrthe spannend hoor, jammer genoeg kan ik je niet helpen.
Sweet Love, niets, ben verder medicijnvrij, dit was om de aanval te remmen. Heb zondag de laatste kuur gehad en nu helemaal niets.
Mindy, wel lekker dat het aardig regelmatig is :thumbup:
Weet jij of je cyclus langer duurt als je eisprong later was.
Of is dan je luteale fase die ronde dan gewoon iets korter?
Vroeg ik me even af, aangezien ik mijn ei ook ietsje (1 dag :lol: ) later had dan anders.
Myrthe, kun je je man niet eerder optrommelen om naar dat tweede streepje te komen kijken??
Bel zometeen eerst met de huisarts, eens horen wat die zegt, en dan maar morgen testen, omdat jullie zo aandringen…
:dance: :dance:
Oh, ik ga trouwens niet voor maandag testen hoor.
Mochten jullie proberen mij ook gek te krijgen
Sproetje gemiddeld is de menstruatie 14 dagen na de eisprong, dus als je eisprong later is schuift de menstruatie ook op, dus is je cyclus wat langer.
Myrthe laat je niet gek maken maar ik denk dat je huisarts het ook niet precies weet met die medicijnen, iedereen reageert tenslotte weer anders.
Misschien dat een apotheker nog eerder er wat van af weet.
@Sproetje wrote:
:dance: :dance:
Oh, ik ga trouwens niet voor maandag testen hoor.
Mochten jullie proberen mij ook gek te krijgen
jij dus nog ff een spannend weekend te gaan!!!
Heb je verder eigenlijk sympomen??
Oja meiden ik ga morgen testen!!
Heb gebeld met de huisarts. De prednisolon kan invloed op de cyclus hebben, maar kan ook gewoon zwanger zijn. Zijn advies was wachten en testen…haha, precies wat ik zei…
en die hoge temp dan :think:
Nou ja, nog eventjes geduld!
Ik gok dat die op zwangerschap duidt, want dat hoort niet bij de prednisolon…net mijn man gebeld, we gaan morgen testen!
Oh Myrthe, wat zenuwslopend spannend meid!
En natuurlijk ook voor Jaimy. Sproetje, nog heeeeeel eventjes geduld en dan ook voor jou die spanning!
Jamie, Myrthe en Sproetje, succes!!! De duimen draaien weer!! :thumbup: :thumbdown: