meer meiden die deze week (hopelijk) kunnen testen?

Hey Mindy, je bent ookwel errug vroeg hoor!!

Ik test niet eerder dan donderdag of vrijdag.

Go Myrthe, go Myrthe! Ik blijf voor je duimen meid…Superspannend voor je!!!

Mindy, zolang je ongi er nog niet is is er nog hoop joh…En het is nog voor je NOD, dus je bent inderdaad wel erg vroeg met testen. Wie weet een paar dagen na je NOD, als je ongi wegblijft. Ga voor je duimen hoor!

Sproetje, altijd fijn om wat afleiding te hebben tijdens die wachtdagen.

Kusje, echt wel…!

Gelukkig kom ik weer redelijk in de groene zone geloof ik, dus wij zullen een dezer dagen weer starten met het om de dag knutselen :inlove: :mrgreen: Hopen maar dat het deze ronde wel lukt! Mag wel weer tijd zijn dat er een aantal nieuwe zwangeren bij komen hier!

Eigenlijk was afgelopen zondag mijn NOD maar ik heb hem aangepast omdat mijn eisprong later was.

Nu al 2 dagen heel licht wat bloedverlies maar het zet nog niet echt door.

Maar Myrhte, jij bent onze hoop!!!

Ik kán echt niet zo lang wachten als jij hoor, ik test liever want dan weet ik waar ik aan toe ben.

:smiley: Weet het, maar mijn cyclus heeft de neiging een puinhoop te zijn en heb net zware medicijnen gehad dus wil mijn lijf echt even de tijd geven. Als ik met een weekje positief test ben ik ook gewoon zwanger, alleen al wat verder heen… maar dan wel meteen naar de dokter!!! Dan wil ik snel een echo omdat ik geen idee heb hoever ik ben en hoe het gaat. Dus echo en regelmatige bloedonderzoek, als het aan mij ligt!!

En met te vroeg testen weet je nog niet waar je aan toe bent he…

Het komt vaker voor dat ie bij 1 dag overtijd negatief zegt en pas bij een dag of 5 positief.

Spannend weer hoor.

Myrthe ik hoop idd dat je over een weekje positief test en dan ben je misschien al 6 weken ofzo. Zou wel lekker zijn.

Sproetjes; blijf voor je :thumbup: :thumbdown: spannend!!!

Mindy; hoop dat je over een paar dagen toch positief test. Ik zou idd niet voor mijn NOD gaan testen, want het kan je zo teleurstellen. Als je NOD eigenlijk zondag was dan is er nog een kans alleen wel raar van het lichte bloedverlies.

Kusje; een maand duurt idd lang, pfffffffffff.

hey meiden, zet hem op he!!! Mindy, spannend!!! Wij mogen ook alweer bijna gaan klussen :mrgreen: niet dat we het nu niet doen hoor :mrgreen:

Kusje en Zonnetje, jullie lopen mooi gelijk op deze ronde :smiley:

Dat wordt dus heel spannend over drie weken!!

Tja, dat wachten… blijft een lastig verhaal.

Zeker als je steekjes voelt enzo. Dan denk je toch ongemerkt… zou het??

Maargoed, we laten ons niet gek maken :naughty:

Eerst maar eens kijken of ik na het weekend nog geen :twisted: :twisted: op visite heb gehad.

succes he sproetje, voor jou is het ook weer lekker spannend aan het worden! ben weer heel benieuwd! :smiley:

Dank je kusje!

Ik vind zelf ook dat het al best weer spannend begint te worden :shifty:

Snap je helemaal hoor Sproetje!

Elke nieuwe ronde denk ik weer dat ik me niet gek laat maken, ik zal wel zien hoe het loopt en dan toch bij vage klachten dat stemmetje in je hoofd… Afgelopen ronde ging het wel aardig, maar had dan ook helemaal geen vage klachten meer. Ik hoop dat ik het cool-gevoel deze ronde ook kan volhouden, tenzij de klachten meer dan vaag worden natuurlijk :mrgreen:

Kusje, ik duim voor jou ook dat het deze ronde raak mag zijn!

Ik ga weer door naar de volgende ronde.

Geen verrassing dus dan ben ik blij dat de ongi doorzet, kunnen we weer aan de slag :wink:

Hey Mindy, jammer zeg! Maar inderdaad wel fijn dat je nu weet waat je aan toe bent!

jammer Mindy, Maar…nieuwe rondes,nieuwe kansen!! :thumbup:

Jammer mindy, hopen dat het de volgende ronde raak is. :hug:

Jammer Mindy! In ieder geval weet je nu waar je aan toe bent, dus hopelijk meer geluk in de volgende ronde.

Mindy, hopelijk meer geluk in de volgende ronde inderdaad :thumbup:

Myrthe, wanneer ben jij eigenlijk van plan om te testen…? :mrgreen:

Sproetje, ik denk zaterdag, begin het nu wel wat te knijpen, gespannen gevoel in onderbuik en gevoelige (.) (.)…maar denk wel dat ik vanmiddag even de huisarts bel om te vragen of en wat voor invloed die prednisolon nou kan hebben…

Wel een beetje dubbel spannend dus :pray: :pray:

Kan me voorstellen dat je 'm nu wel wat begint te knijpen :wink:

Ik merk dat ik zelf wel een beetje onrustig wordt, nu mijn nod weer in de buurt komt. Toch maar proberen er niet te veel mee bezig te zijn.

Maarja… dat valt allemaal niet mee :hand: