meer meiden die deze week (hopelijk) kunnen testen?

@kusje74 wrote:

Als je een langere of kortere cyclus hebt dan 28 dagen, is de eisprong toch altijd 14 dagen voor de verwachte volgende menstruatie.

Deze zin heb ik van een medisch forum waar artsen hun tips en antwoorden geven, wel vreemd dan dat jij weer andere dingen leest…

anyway…zolang we maar vruchtbaar zijn! :stuck_out_tongue:

hoi dames,

Ben vandaag bij de gyneacoloog geweest en toevallig deze vraag gesteld.

Vanaf het moment dat je ei gesprongen is dan duurt het 14 dagen tot menstruatie dag.

De periode voor de eisprong kan verschillen maar moet minimaal 11 dagen zijn anders is er geen goede rijping van de eicel.

hopend jullie geholpen te hebben.

groeten zomer :vlinder:

dankje zomervlinder, dat wilde ik dus ook alleen maar zeggen.Dat de periode NA de eisprong idd ALTIJD 14 dagen is,dat varieert niet.Ervoor wel…al begrijp ik wel dat het verwarrend kan zijn hoor, als je al die info op internet ziet…!

Ga ff koken dames! ciao!

@kusje74 wrote:

dankje zomervlinder, dat wilde ik dus ook alleen maar zeggen.Dat de periode NA de eisprong idd ALTIJD 14 dagen is,dat varieert niet.Ervoor wel…al begrijp ik wel dat het verwarrend kan zijn hoor, als je al die info op internet ziet…!

Ga ff koken dames! ciao!

Ik breek even bij jullie in hoor…

Wat jullie schrijven over de luteale fase klopt niet. Mijn luteale fase (de periode van eisprong tot menstruatie varieert namelijk tussen de 11 en 13 dagen (al ruim een jaar). Dit weet ik zeker omdat ik dmv temperaturen en metingen in het ziekenhuis precies weet wanneer mijn eisprong is geweest. Dus net zo goed als de periode voor je eisprong kan ook de periode na de eisprong korter of langer als 14 dagen zijn.

Groetjes,

Daniëlle

Danielle, dat zeg ik ook maar ze geloven me niet :frowning:

Maar laten we er geen welles/nietes spelletje van maken, ieder z’n eigen luteale fase en allemaal zwanger worden. :smiley:

je hebt gelijk mindy,laten we het gezellig houden…het is ook niet zo heel boeiend wat waar is (ik laat het nu dan maar even in het midden,want raak in de war van alle verschillende info… :frowning: ) zolang we maar zwanger raken! :smiley:

Nou…'t was NIET mijn ei afgelopen woensdag, maar de krampen die aangaven dat mn ongi eraan zat te komen. Gisterochtend had ik de verrassing toen ik ging plassen. Vanochtend is het alweer bijna over en ik heb gisteren ook geen krampjes meer gehad, dus deze ongi is bijna pijnloos verlopen. Ook wel eens lekker, maar balen dat ik door ben naar ronde 4 - hoewel ik er toch echt niet vanuit ging dat het deze ronde was gelukt.

Banner is nu gezet op 28 dagen, net zoals afgelopen cyclus. Hopen maar dat het vanaf nu dan regelmatig is. :mrgreen:

111 een ongi van 1,5 dag is toch wel een beetje kort?

Nou bij mij zijn de :twisted: :twisted: helaas ook langsgekomen.

Ben vanmorgen ongi geworden, bah.

Door naar ronde 5!

111 jammer hoor.

zonnetje en 111 :hug: balen weer he…

met z’ allen (bijna allen…) dan maar naar de volgende ronde… :?

Het enige voordeel dat we met z’n bijna allen door zijn is dat we straks misschien met z’n bijna allen in dezelfde maand zijn uitgerekend. Zou wel erg leuk zijn, hahahahaha

zonnetje, dat lijkt me inderdaad erg gezellig! :smiley:

Nou, daar wil ik ook wel voor tekenen! Heel leuk!

Mindy, dat vind ik ook ja…anderhalve dag maar. Toch denk ik niet dat het een innesteling is geweest, want mijn vorige ongi was ook maar een a anderhalve dag dus het zal voor mij wel normaal zijn dan.

Maar ik vraag me ook af of dat niet te kort is…

Iemand enig idee?

111, ik weet niet of het te kort is, ik denk dat dat wel meevalt. Er staat ook nergens dat je perse 3 of 4 dagen moet bloeden. Dus volgens mij maakt het niks uit voor je vruchtbaarheid. Ik ben ook altijd maar 2 dagen echt ongesteld en daarna mag het niet echt een naam meer hebben. Nou, ik heb toch echt al 2 kindjes dus maak je niet te druk! :smiley:

Hey hoi allemaal!

Ik ben net weer terug uit het ziekenhuis.

Ben wel moe, brak en misselijk maar verder alles redelijk!

Ik las dat 111 alweer een menstruatie achter de rug heeft??? Jeetje!

Ikzelf nog steeds niets hiero. Volgens de artsen ehbben de medicijnen geen invloed, gelukkig.

Wel heb ik een hoge temp, 37,1 al een tijdje bij het wakker worden en zijn mijn tepels veel groter en ontzettend veel blauwe aderen en kliertjes.

Ik wacht nog even een paar dagen af!

Nou, zal me de komende tijd weer even inlezen maar moet nog wel even rustig aandoen.

Myrthe! Welkom terug weer! Doe het maar lekker rustig aan, dan sterk je het snelst aan! Gelukkig dat de medicijnen geen invloed hebben en wie weet voor jou een posi test binnenkort! het klinkt in elk geval wel allemaal goed (je kwaaltjes dan :slight_smile: )

Gelukkig Kusje… je hebt me gerustgesteld! Thanx!

Myrthe, blijf voor je duimen hoor :mrgreen:

wat duurt de maand lang he… :roll:

Hee meiden! Ik zie dat jullie het topic in stand hebben gehouden.

En ik kom weer in de buurt van de spannende laatste week :pray:

Myrthe, bij jou nu erg spannend las ik!!!

Ik heb mijn nod maandag.

Tot die tijd heb ik het best druk, dus ik kom de wachtdagen wat dat betreft wel redelijk door :smiley:

Mijn vriend is er weer van overtuigd dat het raak is, dus die moet ik af en toe wel even tot bedaren brengen. Als ie denkt een schoppertje te voelen in mijn buik ofzo :lol:

Ik heb al een testje gewaagd, die was negatief, wachten tot de ongi komt.

Slechte topic met weinig nieuwe zwangeren :wink:

Jammer van de negatieve test Mindy.

Misschien slaat hij over een paar dagen alsnog aan :thumbup: :thumbdown: :thumbup: