Meissie, ik vermoed dat mijn cyclus deze keer ook erg lang gaat duren. Heb namelijk nog steeds erg vruchtbaar slijm… Over 6 dagen zou mn NOD zijn, maar dat geloof ik dus niet zo snel. Daarbij ben ik uitgegaan van een cyclus van 31 dagen, dus ik denk dat ik daar zo maar 10 dagen bij op kan tellen… :shock:
Ik wacht maar af, heb verder geen klachten behalve wat lichte steekjes af en toe.
111, aan slijm kun je niet alles aflezen helaas. Ik werd de laatste keer zwanger zonder dat ik ook maar 1 dag vruchtbaar slijm had. Ik wist ook niet dat het kon, en was er van overtuigd dat ik niet zwanger geworden kon zijn… :mrgreen:
Bij jou zou het andersom kunnen zijn, ik weet niet of je dit vaker hebt maar toch…
Kusje; jammer hoor :hug:
Myrthe; heel veel succes en hoop je idd na het weekend weer te lezen hoor.
Beterschap meid.
Ik was vanmiddag ineens erg misselijk. Kon mijn lunch nieteens opeten (terwijl ik normaal echt aanval) en van de luchtjes werd ik alleen maar nog misselijker. Heb een soort blubjes linksonderin mijn buik en last van mijn borsten. O ja, dacht dat ik ongi was geworden, want voelde wat lopen, maar toen ik naar de wc ging was het echt hele witte afscheiding.
Probeer mezelf niet gek te maken en heel (on)geduldig af te wachten.
Ach ja, nog een paar dagen.
Ik moet deze vrijdag werken (terwijl ik normaal altijd op vrijdag vrij ben) dus kan er dan ook minder mee bezig zijn.
hmm peg volgens mij geeft mijn beebje een seintje door :think: ik las je post en begon ineens heftig te schoppen
ik hoop het zoooooooooooooo voor je meid!! :inlove:
enne, een zonnetje die in de pauze niet aanvalt op haar lunch, die is écht niet lekker :mrgreen:
Hmmm…klinkt wel errug positief verdacht Zonnetje… :mrgreen:
Mn duimpjes draaien weer voor je!
Kusje, ik heb vorige cyclus ook vruchtbaar slijm gehad, keurig tegelijk met wat mn banner aangaf en ook weer volgens mn banner verdwenen. Mn eerste cyclus heb ik niet gevolgd, toen was ik mn lichaam nog een beetje aan leren kennen denk ik :mrgreen:
Hahahahah, hoop zo dat je beebje gelijk heeft amy.
En idd ik baalde wel hoor!!! Er was ook lekker kruidenboter, maar die heb ik maar niet gesmeerd. Weet niet wat we morgen hebben, maar hoop wel dat ik kan eten.
volgens mij hartige pannenkoek :mrgreen:
hmmmmmmmmmm, lekkkkkkeeeeerrrrrrr
goeiemorgen dames, lekker geslapen? Het regende hier en dan is het zo knus om je in bed nog eens lekker om te draaien!
111 wat ik eigenlijk bedoel is dat je niet perse de hele tijd vruchtbaar hoeft te zijn als je heel lang vruchtbaar slijm hebt. Het kan dus best zijn dat je over een paar dagen je NOD hebt (ongeacht dat slijm) ik hoop voor je op een posi test!
Ik ga weer even wat in het huishouden doen,joepie! :roll:
hoi kusje.
Nou heb vannacht echt super slecht geslapen. Veel wakker geweest, nu heb ik echt
Ga vanavond maar eens vroeg naar bed. Hier ook aardig wat regen gevallen, maar ja regenpak aan en fietsen maar hahahahaha.
Kusje, maar als je vruchtbaar slijm hebt, dan ben je toch vruchtbaar, of begrijp ik het nog steeds niet? In ieder geval had ik gisteravond tot en met vanochtend ontzettende steken in mn rechteronderbuik en weer heel erg veel last van mijn onderrug. 't Voelde een beetje als een ongi, maar dat heb ik altijd aan beide kanten (wel meer aan een kant dan aan de andere). Heb ook nog geen :evil: , dus ik denk dat het mijn ei is geweest?
De steken zijn nu voornamelijk weg, maar ik ben wel weer wat misselijk en heb weer tintelingen in mn benen, net als vorige keer dus ik vermoed dat dat bij mijn eisprong/wachtdagen hoort. Dus als ik het goed heb over 14 dagen mn ongi (of liever niet!). Ben benieuwd.
Zonnetje, lekkere pannekoek gehad? :mrgreen:
111, sommige vrouwen hebben “vruchtbaar” slijm en zijn nauwelijks vruchtbaar terwijl er ook vrouwen zijn die geen “vruchtbaar” slijm waarnemen en heel vruchtbaar zijn. Aan het slijm alleen is dus niet alles af te lezen (om het makkelijk te maken) maar als ik jou begrijp heb je dus niet over 5 dagen je NOD maar over 14 dagen? Je lichaam maakt het je ook niet makkelijk he… :? ik moet nu ook weer zoooooo lang wachten voordat ik iets weet bah bah… :wall:
Ik ga zo maar eens slapen, morgen weer vroeg op! trusten allemaal!
Kusje, tja - als ik mijn lichaam goed begrijp wel. :mrgreen: Ben er behoorlijk zeker van dat mn eisprong vandaag was, dus dan is de tweede fase nu ingegaan, en die is volgens internet zo goed als altijd 14 dagen. Dus dan wordt het 27 aug voordat ik een ongi zou krijgen…als het goed is :mrgreen:
Ik wacht maar af en hou de 27ste maar in mn achterhoofd. Tegen die tijd zal de spanning wel toenemen denk ik, maar ik ben er nu nog heel relaxed onder. 'k Zie het allemaal wel, het laat zich toch niet echt regelen.
spannend 111! Ja na je eisprong komt je menstruatie altijd na precies 14 dagen,dat varieert niet nee. Handig als je je eisprong voelt, ik voel hem zelf ook elke maand. Ik vroeg me laatst alleen af wanneer ik nou precies moest klussen omdat mijn eisprong altijd zeer doet, en dat houdt dan een paar dagen aan. Nou blijkt dat je pas NA de pijn de eisprong krijgt…dus dat je op het moment als je pijn voelt je het beste elke of om de dag kunt klussen. nou…we gaan het zien deze maand…
Volgens het tempen heb ik mijn ei later gehad dus ik heb mijn banner wat aangepast, had afgelopen dagen weer vruchtbaar slijm, het blijft toch ingewikkeld allemaal.
Mijn menstruatie is niet altijd 14 dagen na de eisprong, het wisselt van 11-13 dagen, als je templijst bijhoudt kan je dat goed zien. Dus het is niet altijd precies 14 dagen na de eisprong.
we wachten af…
Mindy: 14 dagen voordat je weer ongesteld moet worden vindt er een eisprong plaats (ovulatie) en dan ben je dus vruchtbaar. De baarmoeder begint weer met de opbouw van dikker slijmvlies waar straks het bevruchte eitje kan innestelen. Als er geen bevruchting plaatsvindt, dan stoot de baarmoeder na 14 dagen het dikke slijmvlies weer af en begint de cyclus opnieuw.
Sommige vrouwen voelen het als ze een eisprong hebben, andere merken er niets van. Als je een langere of kortere cyclus hebt dan 28 dagen, is de eisprong toch altijd 14 dagen voor de verwachte volgende menstruatie.
vraag maar eens aan de huisarts, de fase ervoor kan wisselen,maar erna niet…ingewikkeld he… :shock:
Dat schrijf ik net, door temperaturen zie je precies wanneer je eisprong is en wanneer je menstruatie is.
Het varieert echt, bij de meesten is het misschien 14 dagen maar als je temperatuurkaartjes gaat bekijken zul je zien dat het niet altijd zo is.
Deze fase duurt bij 10% van de vrouwen met een regelmatige cyclus ongeveer 14 dagen, maar blijkt te kunnen variëren van 7- 19 dagen. Bij vrouwen met een onregelmatige cyclus is de onzekerheid nog groter. Meer dan 70% blijkt vruchtbaar voor de 10 of na de 17 dag van de cyclus. De eisprong kan ongeveer 14 dagen voor de volgende menstruatie geschieden, maar ook veel eerder of later. Dus niet noodzakelijk rond de 14e cyclusdag. Het tijdstip van de eisprong kan dus niet bepaald worden door enkel een aantal dagen te tellen sinds het begin van de cyclus of terugtellen vanaf het eind van de cyclus; vooral als de duur van cyclus van de vrouw onregelmatig is.
Maar ik hoef geen menstruatie, ik wil gewoon een positieve test. :lol:
Als je een langere of kortere cyclus hebt dan 28 dagen, is de eisprong toch altijd 14 dagen voor de verwachte volgende menstruatie.
Deze zin heb ik van een medisch forum waar artsen hun tips en antwoorden geven, wel vreemd dan dat jij weer andere dingen leest…
anyway…zolang we maar vruchtbaar zijn!
precies