Hihi, herkenbaar hoor Myrthe!
Ik zei vanochtend nog tegen Matthijs dat het deze maand wel weer niet gelukt was omdat het zelfs vorige maand niet is gelukt ondanks alle verschijnselen en innestelingsbloeding. Ook ik ben er nog steeds van overtuigd dat het dat geweest moet zijn. Maar ja…nog altijd geen positieve test, dus dan moet ik het toch echt mis hebben!
Dames,
ik ben jammergenoeng de volgende die de handdoek in de ring moet gooien…
Een negatieve test van twee dagen terug, een voorbloeding vandaag. En een gecrashte basistemp (36.9) vanmorgen vroeg (wel brakke nacht gehad overigens). Het lijkt er dus zeeeer sterk op dat wij nu de vijfde ronde ingaan… Helaas!
Hoewel ik in staat ben om morgenochtend als de bloeding nog niet is doorgezet lekker NOG een keer te testen. Zodat ik het 300 procent zeker weet dat het weer niet gelukt is. Want bij onze eerste bleek de voorbloeding niets met menstruatie te maken te hebben gehad, want het droogde op, en ik was toen toch zwanger! Gek genoeg kan er tussen mijn voorbloeding en het doorzetten wel VIER dagen tussenzitten. Suf he!!
Overigens heb ik met mijn vriend afgesproken dat we vanaf komende maand de eisprong weer gaan testen met de Persona staafjes, zodat ik beter kan voorspellen wanneer mijn nod is, en of ik ECHT overtijd ben. Ik ben er tot nu blind vanuit gegaan dat mijn cycli exact hetzelfde zijn als toen we voor ons eerste kindje gingen. Maar misschien is het toch wel veranderd. Het vruchtbaar slijm wijst bij mij alleen erop dat het ‘binnenkort’ is, en niet welke dag. Ik heb ook wel eens slijm NA de eisprong namelijk…
Anyway, heeel veel succes gewenst aan de dames die volgende week mogen testen!! :thumbup: :thumbup:
ik meld mij hier ook weer.
ik was jullie een beetje uit het oog verloren…sorry!!
ik zit nu alweer een tijdje te wachten op mijn vruchtbare dagen maar tot nu toe heb ik ze nog niet kunnen ontdekken.
voor de wachtende dames…ik duim me suf.
voor de dames die toch ongie zijn geworden :hug: :hug:.
en DAGMAR meid we gaan er samen weer tegen aan…wij gaan saampjes voor een mooie april/mei beeb :-*
liefs nathalie
Byke; morgen pas definitief, maar ik denk dat je het zelf al wel het beste weet en voelt. :hug: Jammer meid.
nou meiden, ben weer terug… nog 12 daagjes tot de nod… de avond van de dag dat ik mijn vruchtbaar sljm had (voor het eerst echt waargenomen) hebben we geklust, daarna niet meer, ben zaterdag giga door mijn enkel gegaan en had veel pijn, nu nog een beetje, maar hij is flink blauw aan het worden Maar goed, nu maar hopen dat die avond voldoende resutaat te bieden heeft
Hoest hier?? Zag al wat meiden die zwanger zijn?? Gefeliciteerd dames!
Hier iets minder, krijg steeds minder kracht in de rechterkant van mijn lichaam en heb last van evenwichtstoornissen. Het ziet er naar uit dat ik weer een schub (MS aanval) heb. Morgen ochtend om 9 uur naar de neuroloog en met een beetje pech moet ik dan meteen blijven. Vaak lig ik dan 5-7 dagen in het ziekenhuis. Weet dus niet wanneer ik er weer ben, dus, iedereen succes en ik hoop tot snel!!
myrthe… doe rustig aan en denk aan jezelf! krig je prednison?? dat krijgt mjn ma als ze een erge aanval krijgt…
Myrthe, heel veel sterkte meid! Ik hoop dat je er snel weer een beetje bovenop bent want makkelijk is t niet hoor…
hier nog steeds geen :evil: :evil: en vandaag weer verschrikkelijke duizeligheidsaanvallen gehad,en vanmorgen bloedend tandvlees. ben benieuwd hoor…hoop morgen of overmorgen meer te weten.
myrthe,
Heel veel sterkte en hou je taai.
ggroeten zomer :vlinder:
@kusje74 wrote:
Myrthe, heel veel sterkte meid! Ik hoop dat je er snel weer een beetje bovenop bent want makkelijk is t niet hoor…
hier nog steeds geen :evil: :evil: en vandaag weer verschrikkelijke duizeligheidsaanvallen gehad,en vanmorgen bloedend tandvlees. ben benieuwd hoor…hoop morgen of overmorgen meer te weten.
Spannend hoor kusje74,
Ik ga voor je :thumbup: :thumbup:
groeten zomer :vlinder:
Hey meiden,
Als het een schub is krijg ik inderdaad prednisolon via infuus.
Omdat ik van dat spul last van mijn hartritme en bloeddruk krijg, moet ik ook blijven slapen. Ga nu op bed, tot later!
Dankje zomervlinder en welterusten Myrthe, hou je taai!!
Jeetje Myrthe, schrik me rot! Doe je rustig aan meid!
Kusje74, mn duimpjes draaien overuren voor je! Spannend, maar het klinkt wel heel erg goed!
Hier ook nog geen zicht op mn ongi, dus mn cyclus deze maand is in ieder geval langer dan die van de vorige ronde. Gok dat deze 33 dagen zal zijn, want ik heb mn banner ingesteld op 31 dagen maar mijn slijm begon 2 dagen na wat de banner aangaf pas vruchtbaar te worden. Is trouwens nog steeds vruchtbaar, duurt wel lang eigenlijk? Maar goed, verder af en toe lichte steekjes in mn onderbuik maar mag geen naam hebben. Pijnlijke tepels zijn over, wel weer wat lichte vlaagjes van misselijkheid. Zal wel bij mnm cyclus horen, want dat had ik de vorige 2 ronden ook. Afwachten maar, we zijn er inmiddels mee bekend :mrgreen:
nou meiden, hier zijn helaas de :evil: :evil: in volle hevigheid gearriveerd… wat kan een lichaam je voor de gek houden zeg…Op naar de volgende ronde dus…
kusje :hug:
balen voor je
myrthe sterkte, klinkt heftig hoor
ik voel niet veel bijzonders, we hebben niet heel veel geklust dus ik verwacht niets maar hoop alles
Meiden,
Kom net bij de neuroloog vandaag en het is inderdaad een schub. Ik wordt morgen 5 dagen opgenomen. Ik hoop jullie na het weekend weer te spreken!
Och Myrthe, wat een ellende meid! :hug:
Heel veel sterkte komende week. :-*
myrthe… sterkte meid!
ohhh mirthe suc6 en beterschap!!
hoe is het met de rest van de ladies??
hier nog weinig nieuws…cyclus duurt ook nog erg lang :?
Myrthe, heel veel sterkte meis… :hug:
Mindy, dankjewel…het was ff slikken,maar als ik dan lees wat Myrthe moet doorstaan denk ik, niet zeuren er zijn zoveel ergere dingen dan niet meteen in de eerste maand zwanger raken…
en Mindy, je moet wel klussen hoor, anders komt er niets van hihihi! :mrgreen: