Spannend zomervlinder,zo te horen klinkt het allemaal wel positief!
vandaag zeiden een paar collega’s dat ik er zo stralend uitzie,ik hoop dat dat wat goeds mag betekenen (meestal zie ik er niet uit als ik ongesteld wordt haha!)
wat kwaaltjes betreft voel ik nog steeds niet zo veel,behalve af en toe duizelig en sinds vandaag toch weer hele vage buikpijn met vlagen. Aan m’n borsten voel ik nog niks,maar dat was bij m’n vorige zwangerschappen ook pas vanaf week 5/6 ofzo. Nog steeds geen :evil: :evil: de hoop wordt groter!!
Owww Kusje74, dat klinkt errug goed hoor!
Spannnnnnend! Zolang de duveltjes wegblijven is het goed! Wil je nog gaan testen?? :thumbup: :thumbup:
Ikzelf zit in hetzelfde schuitje (nog niet overtijd, dinsdag pas denk ik)! Voel wel het eea in mijn onderbuik aan zeurderigheid, maar voel eigelijk niks bijzonders in mijn borsten. :think: Heel gek, maar ik geef dus WEL nog steeds colostrum. Ik weet wel dat er dames zijn waarbij dat altijd aanwezig is, of soms ineens optreedt, maar voor mij is het echt iets nieuws. Heb het ook wel makkelijk warm (lees: bloedheet), zoals eerder al geschreven. Ik was vanmorgen vergeten mijn basistemp op te nemen… :wall:
Erbij komt dat ik vanmiddag even de Prenatal binnenliep om te kijken of ze schoenen verkopen voor mijn kleine meid, raakte ik helemaal emotioneel (brok in mijn keel en tranen in mijn ogen)! Nou ja, zeg! Ik schrok gewoon van mijzelf! Nu hebben wij in onze stad geen Prenatal, maar babykleding zie ik toch vaak genoeg in andere winkeltjes! Toen ik van de eerste zwanger was, was ik ook heel snel emotioneel en stonden bij het minste geringste tranen in mijn ogen. Normaal ben ik nogal nuchter namelijk…
Ik durf bijna niet te hopen…
@Byke wrote:
Owww Kusje74, dat klinkt errug goed hoor!
Spannnnnnend! Zolang de duveltjes wegblijven is het goed! Wil je nog gaan testen?? :thumbup: :thumbup:
Ikzelf zit in hetzelfde schuitje (nog niet overtijd, dinsdag pas denk ik)! Voel wel het eea in mijn onderbuik aan zeurderigheid, maar voel eigelijk niks bijzonders in mijn borsten. :think: Heel gek, maar ik geef dus WEL nog steeds colostrum. Ik weet wel dat er dames zijn waarbij dat altijd aanwezig is, of soms ineens optreedt, maar voor mij is het echt iets nieuws. Heb het ook wel makkelijk warm (lees: bloedheet), zoals eerder al geschreven. Ik was vanmorgen vergeten mijn basistemp op te nemen… :wall:
Erbij komt dat ik vanmiddag even de Prenatal binnenliep om te kijken of ze schoenen verkopen voor mijn kleine meid, raakte ik helemaal emotioneel (brok in mijn keel en tranen in mijn ogen)! Nou ja, zeg! Ik schrok gewoon van mijzelf! Nu hebben wij in onze stad geen Prenatal, maar babykleding zie ik toch vaak genoeg in andere winkeltjes! Toen ik van de eerste zwanger was, was ik ook heel snel emotioneel en stonden bij het minste geringste tranen in mijn ogen. Normaal ben ik nogal nuchter namelijk…
Ik durf bijna niet te hopen…
hoi byke,
Ik geef ook nog steeds kleine druppels colostrum.
Het huilen staat mijn nader dan het lachen.
Nog steeds geen ongie!!!
En wat ik net had --> even een vies praatje --> had niet veel avondgegeten maar werd net spontaan kots misselijk en heb toen ook moeten kotsen.
Dit voor het eerst maar de misselijk wordt steeds heftiger, en de pijnlijke borsten en tepels ook.
Mijn laatste romed test gaf negatief aan , morgen ga ik met de kruidvat testen.
groeten zomervlinder
LIEVE SCHAT,
VOLGENS MIJ BEN JIJ HARTSTIKKE ZWANGER HOOR!!!
Zou toch heeeel raar zijn als je zomaar je avondeten eruit mikt.
Moet zeggen dat ik de afgelopen week meerdere keren vooral savonds misselijke vleugen had, het komt me dus wel een beetje bekend voor! Alleen hield ik het binnen…
:-* Byke
Hallo meiden, daar zijn we weer. Nog een week geduld hebben en dan kan ik waarschijnlijk gaan testen, als de :evil: :evil: zich niet aanmelden.
Heb nog wel met jullie meegelezen. Spannend hoor byke kusje en zomervlinder.
Truusje; gefeliciteerd!!!
111; wij zitten nu toch weer bij elkaar in de buurt. Het scheelt nu 1 dag. Ik ben nu maar uitgegaan van een cyclus van 25 dagen.
Hier blijven de :thumbup: :thumbdown: draaien voor iedereen.
Jullie weten inderdaad wel de spanning erin te houden zeg 8)
Ik heb vandaag overigens weer getest: kon het niet laten, wilde gewoon weten of ik nou een mk had gehad of niet enne: niks, nadda, noppes, geen 2e streepje,
dus op naar de volgende ronde :shifty:
Eisblume :hug: jammer hoor. Helaas door naar de volgende ronde.
eisblume jammer hoor
byke vandaag wel jet temp gemeten?
zonnetje en 11 wij kunnen voor de komende week aftellen
byke, ik ga nog wel testen,maar ik denk pas dinsdag om teleurstellingen te besparen, en jij? Wat typisch he die colostrum? Ik heb dat nooit gehad voor de bevalling,het lijkt me echt wel een zwangersschapssymptoom en zeker geen pms symptoom,maarja ik ben geen arts…hopen dat ik gelijk heb
Ik begrijp dat jij een meisje hebt,ik heb 2 jongens van bijna 7 en 2,5 dus wij gaan nu ook voor een meid hahaha
Wie hebben er allemaal nog meer kindjes behlalve Eisblume,zonnetje en Myrthe?
Zonnetje en Mindy, inderdaad! Dat wordt weer spannend volgende week, al denk ik zelf niet dat het raak is deze maand. Heb helemaal geen klachten namelijk, alleen pijnlijke tepels en vruchtbaar slijm tijdens mn ovudagen maar dat is nu weer voorbij. Overigens denk ik dat deze maand mijn cyclus 33 dagen is ipv de 31 dagen waarop in mn banner heb ingesteld. Kreeg namelijk pas 2 dagen later dan op mn banner werd aangegeven vruchtbaar slijm.
Maar ik wacht af met testen tot ik echt een week overtijd ben, ander blijf ik testen! :mrgreen:
Overigens heeft Myrthe ook rondom ons haar NOD, dus we zijn gezellig met zn viertjes volgende week. Ik ga alvast maar duimen voor ons!
Ik duim ook alvast voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup:
111 en mindy; het wordt idd weer spannend voor ons deze week.
111; je hoeft natuurlijk niet altijd symptomen te hebben. Van zoë ben ik nooit misselijk geweest en pas na ong. 4 weken had ik heel erg last van mijn borsten. Wij waren toen nog niet bezig met kinderen krijgen dus heb ook niet op andere symptomen gelet. Kreeg het toen ook wel benauwd met roken.
Begin nu ook maar weer gelijk met :thumbup: :thumbdown:
Hmmmm…
Nou ja, we zien het vanzelf wel. Ben er nog erg relaxed onder, dus het zal wel los lopen. Maar eigenlijk beginnen mijn wachtdagen ook pas vandaag, dus wie weet begin ik volgende week toch wel weer wat zenuwachtiger te worden, hahaha.
…En hier vergaat het mij precies hetzelde…
We wachten (on) geduldig af…
Heb echt helemaal nergens last van, dus ben benieuwd!!
@Myrthe wrote:
…En hier vergaat het mij precies hetzelde…
We wachten (on) geduldig af…
Heb echt helemaal nergens last van, dus ben benieuwd!!
…uiteraard!.. :mrgreen:
Euh ja, we hadden ook niet anders verwacht, zou het eerder vreemd vinden als het niet zo was… :lol:
Myrthe wanner is jouw NOD. Zie geen banner.
Zonnetje, klopt. Ik heb geen banner omdat ik niet weet hoe mijn cyclus is. Hij zou gelijk kunnen lopen met die van 111.
Het zit zo: 8)
Op 26 juni werd ik voor het eerst ongi na 1 maal prikpil in januari. Normaal had ik een cyclus van 31 dagen. Die heb ik aangehouden.
Op 19 July kreeg ik een heeeeeele kleine bloeding, maar 1 veegje ofzo.
Ik ging uit van een innesteling. Ik braaf gewacht tot de 31 dagen en getest, negatief, vaker getest, steeds negatief, nu nog steeds. Ik ga ervan uit dat ik overgeslagen heb, maar weet niet zo goed of dat kleine bloedinkje wel als ongi te rekenen is. Mijn cyclus loopt/liep gelijk met die van 111. Daarom hou ik die van haar als leidraad totdat ik zelf ‘meer’ weet…
aha.
Wel raar dat je dan elke keer negatief hebt getest na een ieniemienie bloeding. Nou hopen maar dat je het nu niet wordt iig en daarna een posi test heb.
Ja, vind ik nog steeds hoor, maar ja, die test zal toch wel gelijk hebbend denk ik. We proberen over een dikke week gewoon weer, mits geen menstruatie en anders, als het nu weer wegblijft toch maar eens naar de huisarts denk ik.