Hmmm, heb toch maar getest vanmorgen…
Kon ECHT niet meer wachten. En ja, er kwam NATUURLIJK niks uit. :think:
Blijf wel intussen drukkend gevoel houden en colostrum produceren (vanmorgen weer meer dan de afgelopen twee/drie dagen).
En mijn temp vliegt omhoog overdag, vanmorgen van 37.7 tot 38.0 gemeten als ik effe bezig ben geweest (was vouwen, traplopen e.d.). Het zweet breekt me al uit als ik aan traplopen denk, en de warmtegolven blijven ook met regelmaat. Of heb ik gewoon teveel koffie op??? :mrgreen:
Vanochtend vroeg was mijn basistemp weer 37.1, dus… tsja. Nog geen stap verder gekomen.
Wachten, wachten, wachten, w…
Jammer Byke!
Maar ja, wij zijn zoooo goed in wachten :liar: … :mrgreen:
irritant he Byke, elke keer hoop je stiekum toch weer op een posi test,en dan weer die teleurstelling bah! Morgen is mijn NOD (m’n banner klopt niet zie ik) en ik voel nu al een paar dagen zo goed als niks meer,ik denk dat ik me toch verrekend heb en dat ik woensdag pas m’n NOD heb (ik ging uit van een vroegere eisprong) vreemd…ik ben toch altijd wel stipt,maar ja…nogmaals WACHTEN dus… :?
Hey hoi allemaal!
Alle nieuwe meiden; van harte welkom!
Hier is het vruchtbaar slijm weer weg en is het wachten weer begonnen. Ik hou 111’s banner in de gaten en hoop dat ie voor mij ook geld.
Het liefst wordt ik wegens zwangerschap niet meer ongesteld, maar als ik dan niet zwanger ben graag wel! Heb geen idee wat mijn cyclus gaat doen dus!
En ik heb een voordeel bij dit nadeel, ik weet niet welke cyclus ik heb gehad, dus ik mag over vier dagen weer testen… :dance:
Tenzij ik eerder ongi wordt, natuurlijk. :mrgreen:
Maar ik hoop het niet!
De fabrikant wordt rijk aan mijn ongeduld, haha!
allemaal bedankt voor jullie reacties.
Ben vandaag naar de poli in het ziekenhuis geweest ( in werk in ziekenhuis ) en kon even tussendoor.
Tot mijn verbazing was hun test NEGATIEF, ik weet zeker dat ik een dun 2e streepje heb gezien op mijn test??
nu ben ik dus weer in twijfel gebracht.
Nog steeds niet ongesteld ( wel pijnlijke tepels, duizelig, moe vooral 'smorgens en soms misselijk en een opgezwollen buikje. )
Ik moet wachten op de echo die ik maandag krijg.
Zou het komen omdat het middag urine was??
Help mijn uit de twijfels , het wordt in ieder geval een klote spannend weekend.
Groeten zomervlinder. :think:
:shock:
Nou Zomervlinder, van een ziekenhuis verwacht je toch dat ze met goede en gevoelige testen werken! Gek zeg. Maar ik denk dat het misschien toch door de middagurine komt, daar zit niet zoveel HCG in vergeleken met de ochtend, zeker in een vroeg stadium van de zwangerschap.
Hou vol! Je symptomen zijn nog steeds aanwezig en spreken boekdelen wat mij betreft!
Doe anders morgenochtend of zondagochtend gelijk weer een test??
:-*
Hey Zomervlinder!
Ik zou het in eerste instantie inderdaad op de middagurine gooien.
Doe anders morgen of zondagochtend nog eens een test??
En verder moet je toch afwachten, meid!
Helaas gaat het in het prille begin ook nog wel eens mis…
Succes! :hug:
@Myrthe wrote:
Hey Zomervlinder!
Ik zou het in eerste instantie inderdaad op de middagurine gooien.
Doe anders morgen of zondagochtend nog eens een test??
En verder moet je toch afwachten, meid!
Helaas gaat het in het prille begin ook nog wel eens mis…
Succes! :hug:
Bedankt meiden,
En inderdaad het kan ook mis gegaan zijn…
Ga morgen gewoon weer testen en wacht de echo van maandag af.
:-*
Wat pagina’s met jullie meegelezen, ik mag nog niet testen maar ben wel weer over de helft.
byke 37 is wel een zwangere temp, spannend hoor
kusje jij mag dan ook bijna testen, ga je dat morgen doen?
zomervlinder, romed zijn waardeloze testen, misschien kan je googlen op romed en wat ervaringen lezen. (op babybrabbel staat er ook wat over, die verkoopt ze)Dat is de enige test waar je een hele donkere teststreep moet hebben want lichte strepen zijn negatief.
Bij alle andere merken gelt een dunne streep is positief maar romed dus niet.
Maar ik hoop dat je toch nog duidelijk positief test dit weekend.
Mindy, ik zou wel willen, maar ik ben ondertussen een vermogen kwijt aan testen en steeds negatief, dus ik wacht nog een paar dagen. Als zondag de :evil: :evil: er nog niet zijn, ga ik maandag of dinsdag toch nog eens testen!
Zomervlinder, wat raar dat de test in het ziekenhuis negatief was,pfff…nu weet je nog niks…over een paar dagen nog maar eens testen…
heb laatst een bloedtest laten doen, maar hcg was 0. Nou las ik laatst dat ook bloedtesten te vroeg gedaan kunnen worden,zodat het hcg nog niet aantoonbaar is, ik hoop maar dat dat bij mij het geval is dan…
Mijn temp smorgens is niet zo’n goede leidraad gebleken. In elke ronde die ik heb gehad voordat ik zwanger van de eerste werd, waren mijn basistemps altijd 37.1 tot 37.3 . En als ik ongi moest worden, kelderde het in een paar dagen naar 37.0, 36.9 of nog lager. Dan wist ik het zeker dat het niet gelukt was. Maar toen ik (eindelijk) zwanger bleek, was mijn ochtendtemp 37.2 (even opgezocht, ik dacht eerst 37.3). Dus bij mij zegt het niet zoveel, helaas. Behalve dat de ongi niet meteen voor de deur staat! Hihi! 8)
Ik vind het gekker dat mijn overdag-temp zo hoog is als ik me een beetje inspan (37.7 tot 38.0). Niet sporten ofzo, maar gewoon stevig doorwerken in het huishouden is al genoeg! Tot 38.3 heb ik gemeten (na een stevige wandeling)! Nu lijken me dat misschien wel ‘zwangere’ temperaturen (beetje instabiel door hormonen??). Ik herinner dat ik dat ook had toen ik net zwanger was, maar ik herinner me helaas niet of ik dat ook VOOR de nod had!
Dus ik voel me een beetje wel en een beetje niet zwanger. Maf he! :mrgreen:
Ik hoop dat het snel dinsdag is, want dan gooi ik er lekker nog een test tegenaan (ik heb nog een duopak liggen)! :inlove:
nou Byke, hopelijk weten we woensdag dan allebei wat meer, en ik hoop :thumbup: nieuws!
Tempen heb ik nooit gedaan, dus daar heb ik geen ervaring meer eigenlijk. Ik hoop dat het wat positiefs betekend voor je!
@kusje74 wrote:
nou Byke, hopelijk weten we woensdag dan allebei wat meer, en ik hoop :thumbup: nieuws!
Tempen heb ik nooit gedaan, dus daar heb ik geen ervaring meer eigenlijk. Ik hoop dat het wat positiefs betekend voor je!
wanneer ga jij testen kusje74, zo te zien aan je banner zit je ook in de wachtdagen.
Byke, ik duim voor een goede uitslag op disdag.
Zelf heb ik nu testen van het kruidvat gekocht? iemand hier ervaring mee?
ga morgen weer testen of zondag?
toi toi allemaal
zomervlinder
Ik heb de tweede poging de testen van kruidvat gekocht. Die van 5 euro. Dan moet je wel met een mini-pipet prutsen. Is wat minder praktisch.
Mijn eerste test gaf toen een heel dun lijntje, ik dus helemaal blij! :dance: Twee dagen later was het dunne lijntje nog veeeel dunner geworden… Moest echt goed kijken, en twee dagen daarna werd ik ongi. :wall: Wat tegenvalt bij de Kruidvat test, is dat je 10 minuten moet wachten! :shock: En dat is echt heeeeel lang, als je ernaar zit te staren. Ik zou ze alleen weer kopen als ik erg krap bij kas zat… :roll:
Kruidvat lijkt me een prima test (betrouwbaarheid), maar ik heb het maar 1 keer (2 keer, zitten er 2 in) gekocht. Had vanmorgen die van de Etos (bleek het zelfde staafje te zijn als van Persona voor de eisprong, alleen dan voor HCG). Daar kan je gewoon overheen plassen. Wel zo makkelijk.
Heb nog een duopak van de DA liggen. Ook gewoon over-plasbaar.
Da’s een teleurstelling Zomervlinder! Balen, maar…het kan nog he… Ik ga voor je duimen hoor en hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Al die onzekerheid is maar niets he!
hallo meiden,
ik heb steeds gewoon de testen van kruidvat gebruikt (die met 2 in 1 pak), en ik heb daar goede ervaringen mee. geen enkele keer een foute test (dus geen streepjes oid).
bij deze zwangerschap heb ik eerst met de test van testjezelf (via internet, kan je al 10 dagen na de bevruchting testen, “overplasbaar”) die gaf donderdags een licht streepje. vrijdag kruidvattest gedaan, heeeel licht streepje, zaterdag nogmaals kruidvattest, iets donkerder streepje. kruidvat is idd met een pipetje, maar dat vind ik persoonlijk niet zo’n groot probleem. de wachttijd met deze test is ca 5 minuten, dus dat is ook te overzien (plassen in een bekertje, druppelen met pipetje, in die tijd bekertje leeggooien en pipetje en folie etc opruimen, en dan kijken en wachten…
@111 wrote:
Da’s een teleurstelling Zomervlinder! Balen, maar…het kan nog he… Ik ga voor je duimen hoor en hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Al die onzekerheid is maar niets he!
Hoi 111,
Ik heb inderdaad ver zitten tellen, als mijn ei 1 of 2 dagen later zou zijn dan kan het natuurlijk kloppen dat ik niets meet, want dan ben ik net in mijn NOD of 1 dag overtijd.
En dan zal er nog weinig meetbaar zijn , ook in het ziekenhuis.
Ben nog steeds niet ongi en de symptomen blijven.
Veel plassen, duizelig, pijnlijke tepels en grote borsten opgeblazen buikje, en kleine krampen in mijn onderbuik, misselijk gevoel.
Ga elke keer naar de toilet , maar steeds niets ( ongi ).
Ik hoop dat het weg blijft.
Mijn schoonvader zei dat ie in mijn ogen een andere blik had gezien , dus hij zegt dat ik zwanger ben.
Ik durf er niet meer in te geloven, maar mijn man wel die is overtuigd dat we zwanger zijn.
Morgen testen.
groeten zomervlinder
@truusssie wrote:
hallo meiden,
ik heb steeds gewoon de testen van kruidvat gebruikt (die met 2 in 1 pak), en ik heb daar goede ervaringen mee. geen enkele keer een foute test (dus geen streepjes oid).
bij deze zwangerschap heb ik eerst met de test van testjezelf (via internet, kan je al 10 dagen na de bevruchting testen, “overplasbaar”) die gaf donderdags een licht streepje. vrijdag kruidvattest gedaan, heeeel licht streepje, zaterdag nogmaals kruidvattest, iets donkerder streepje. kruidvat is idd met een pipetje, maar dat vind ik persoonlijk niet zo’n groot probleem. de wachttijd met deze test is ca 5 minuten, dus dat is ook te overzien (plassen in een bekertje, druppelen met pipetje, in die tijd bekertje leeggooien en pipetje en folie etc opruimen, en dan kijken en wachten…
Hoi truusssie,
Wat waren jouw klachten of had je er geen?
Gefeliciteerd en geniet van elk moment.
groeten zomervlinder :vlinder:
ik heb eigenlijk overal last van (misselijk, moe, zere borsten, vergeetachtig), maar ik geniet ervan!! ik ben zo blij dat het eindelijk weer gelukt is, dat ik die kleine ongemakjes maar voor lief neem…