Doe ik ook hoor. Vertrouw er maar op dat wanneer ik zwanger ben het vanzelf duidelijk wordt! Ik weet het anders ook niet. Zal wel gewoon een keertje hebben overgeslagen.
Nou ja, op zich is het helemaal niet raar natuurlijk. Mijn eerste cyclus was er ook een van 31 dagen en volgens mij is dat een hele mooie hoor!
Alleen mijn tweede cyclus van 24 blijft raar, zeker als ik er nu weer eentje heb van 31.
Maar ja…mn lijf moet ook vast wennen zonder pil, heb het ruim 18 jaar gebruikt dus het is ook niet zo gek dat ie wat onregelmatigheden laat zien.
Afwachten is volgens mij het enige dat ik kan doen, evt nog een testje voor de zekerheid maar ik denk ook dat ik dan wel meer klachten zou moeten hebben dan ik nu heb.
hallo allemaal,
Mijn NOD was gisteren of vandaag en ben nog steeds niet ongi!!!
Wanneer zal ik gaan testen??
Ik vind het echt heel spannend.
Elke keer als ik iets voel van onder dan denk ik zie je toch ongi en dan ga ik naar de toilet en dan is er niets. gelukkig
Heb wel een hele raar bol buikje en veel pukkels en duizelingen.
wie weet er raad?
groeten zomervlinder :vlinder:
Nou zomervlinder, ik hoop het voor je! Als je overtijd bent, is dat iig een teken aan de wand dat er iets gebeurt (is)! Maar ik had het ook vorige maand (1-5 dagen) en de maand ervoor (2-6 dagen), en ik werd gewoon ongi, uiteindelijk… Helaas. Maar ik zal voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: !!
Ik mag van mijzelf ook deze week testen (vrijdag), want dan loopt mijn korte cyclus af. ALs ik een lange cyclus heb gehad deze maand mag ik maandag of dinsdag testen.
Over kwaaltjes, ik heb het nu ook al een dag of wat:
- zwabberig in mijn hoofd van tijd tot tijd
- witte vloed
- hoge dagtemperatuur (varieert van 37.6 tot gister na een wandeling mega 38.3 :shock: )
- ik geef druppels colostrum als ik erin knijp (nog niet eerder gehad sinds stoppen van de bv in feb, en ook niet bij de 2 keren overtijd) :think:
- licht drukkend gevoel in de bm
- bm-mond zit nu ook ineens heeeeel laag, had ik ook bij mijn eerste zwangerschap, dus is in mijn geval een hint (hoooop ik)
Lijken me toch dingen die zouden kunnen wijzen op zwangerschap? Maarja, kan misschien ook wel gewoon pms zijn? Lekker vaag allemaal, eigenlijk als ik er zo over nadenk. Jammergenoeg is het morgenochtend nog echt wel te vroeg om te testen!
@Byke wrote:
Nou zomervlinder, ik hoop het voor je! Als je overtijd bent, is dat iig een teken aan de wand dat er iets gebeurt (is)! Maar ik had het ook vorige maand (1-5 dagen) en de maand ervoor (2-6 dagen), en ik werd gewoon ongi, uiteindelijk… Helaas. Maar ik zal voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: !!
Ik mag van mijzelf ook deze week testen (vrijdag), want dan loopt mijn korte cyclus af. ALs ik een lange cyclus heb gehad deze maand mag ik maandag of dinsdag testen.
Over kwaaltjes, ik heb het nu ook al een dag of wat:
- zwabberig in mijn hoofd van tijd tot tijd
- witte vloed
- hoge dagtemperatuur (varieert van 37.6 tot gister na een wandeling mega 38.3 :shock: )
- ik geef druppels colostrum als ik erin knijp (nog niet eerder gehad sinds stoppen van de bv in feb, en ook niet bij de 2 keren overtijd) :think:
- licht drukkend gevoel in de bm
- bm-mond zit nu ook ineens heeeeel laag, had ik ook bij mijn eerste zwangerschap, dus is in mijn geval een hint (hoooop ik)
Lijken me toch dingen die zouden kunnen wijzen op zwangerschap? Maarja, kan misschien ook wel gewoon pms zijn? Lekker vaag allemaal, eigenlijk als ik er zo over nadenk. Jammergenoeg is het morgenochtend nog echt wel te vroeg om te testen!
nou byke,
Inderdaad als je in je tepels knijpt ( zachtjes ) dan komt er druppels uit.
en inderdaad een licht drukkend gevoel in de onderbuik cq baarmoeder.
Mijn baarmoedermond heb ik vandaag niet gevoeld, maar eergisteren kon ik hem duidelijk voelen en erg laag liggend.
We blijven duimen, heb in ieder geval maandag een echo ( als het raak is ben ik 5 weken ).
Jij ook succes de laatste 5 dagen en ik duim ook voor jouw :thumbup: :thumbup:
groeten zomervlinder
Heb jij ook druppels??? Hoeveel dagen?
Ik vind dat namelijk nog het gekste (lees: meest verdachte) van mijn ‘kwaaltjes’…
Vanwaar de echo? Is dat vooruitlopend ingepland, of is het ergens anders voor bedoeld? (Ben niet nieuwsgierig hoor…)
@Byke wrote:
Heb jij ook druppels??? Hoeveel dagen?
Ik vind dat namelijk nog het gekste (lees: meest verdachte) van mijn ‘kwaaltjes’…
Vanwaar de echo? Is dat vooruitlopend ingepland, of is het ergens anders voor bedoeld? (Ben niet nieuwsgierig hoor…)
Hoi byke,
Ja, het zijn er niet veel maar toch?
Ik heb op internet gelezen dat dit zorgt voor het soepel houden en verzorging van je huid rondom de tepel en de tepel zelf.
Als je google zoeken naar colostrum.
Ik ben 1 of 2 dagen overtijd. niet eerder getest. pas nadat ik jouw verhaal las.
Die echo is afgesproken ivm cyclus berekening.
Als ik niet zwanger ben ben ik op de 5e dag van mijn nieuwe cyclus.
Ben ik wel zwanger dan ben ik 5 weken.
Ze heeft hem wel aangevraagd als zwangerschapsecho, dus volgens mij wist zij al meer na mijn verhaal.
groeten angelique ( zomervlinder )
hallo dames,ben ik weer! Vandaag vreselijk moe en last van zware benen,gisteren opeens heel even een soort krampachtige stekende pijn onderin m’n buik en het gevoel alsof ik METEEN moest plassen, zo raar! hebben meer meiden hier last van? En zomervlinder, heb je al getest??
@kusje74 wrote:
hallo dames,ben ik weer! Vandaag vreselijk moe en last van zware benen,gisteren opeens heel even een soort krampachtige stekende pijn onderin m’n buik en het gevoel alsof ik METEEN moest plassen, zo raar! hebben meer meiden hier last van? En zomervlinder, heb je al getest??
Nee, nog niet ( ben bang voor een negatieve uitslag )
ben nog steeds niet ongi?
morgenochtend dan maar testen.
groet zomervlinder
@zomervlinder wrote:
@kusje74 wrote:hallo dames,ben ik weer! Vandaag vreselijk moe en last van zware benen,gisteren opeens heel even een soort krampachtige stekende pijn onderin m’n buik en het gevoel alsof ik METEEN moest plassen, zo raar! hebben meer meiden hier last van? En zomervlinder, heb je al getest??
Nee, nog niet ( ben bang voor een negatieve uitslag )
ben nog steeds niet ongi?
morgenochtend dan maar testen.
groet zomervlinder
Hallo, de nieuwsgierigheid heeft gewonnen!!!
Ik heb net een test gedaan.
Nou er is een 2e streepje te zien, maar wel dun?? :shock:
Zou ik nog te weinig HCG hebben? :think:
Dit was een test via het internet gekocht, van romed ( pregnancy test cassette )
Ben ik toch ZWANGER!!!
groeten zomervlinder
:dance:
Woehoe!
Streep is streep!!
JE BENT ZWANGER!!
Van harte gefeliciteerd meid!
En als je meer zekerheid wilt, test zaterdag of zondag nog us.
Kans is groot dat er dan meer streep is!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
woehoe, leuk joh!
gefeliciteerd!
Streep=streep! Gefeliciteerd :dance:
wouw, gefeliciteerd zomervlinder!! :D:D streep = streep!
O, zomervlinder echt??! geweldig!! geniet ervan meid!!
Wij ook binnenkort dames??
Yep, ga daar maar wel van uit!
Hey Zomervlinder,
Van harte gefeliciteerd!!! :thumbup: :thumbup:
O Zomervlinder!
Wat fantastisch nieuws! Ja, hoe dun ook, het IS een streep!
STREEP is STREEP is Zwanger. Joepie!! Leuk ook zo’n vroege echo!
Bij mij is de moed iets gedaald, omdat ik vanmorgen een basistemp van slechts 37.1 testte. En dat is volgens mij niet echt genoeg. Bij mijn vorige zwangerschap was dat 37.3… Maar ik blijf een drukkend gevoel en druppels colostrum houden. De witte vloed is ineens weg. Misschien was het een kleine schimmelinfectie :sick: , sorry voor de onsmakelijkheden.
PFfff ik durf niet te testen en van de andere kant wil ik wel graag testen zodat ik weet waar ik aan toe ben. Of nog niet, als ik mijn lange cyclus heb is het nog maar de vraag of er uberhaupt genoeg HCG is. ALS ik zwanger zou zijn, tenminste… AAAAAH, frusterend hoor!! :evil: Heb morgen mijn nod voor de korte cyclus…
Liefs, Byke
Zomervlinder, YEAH!!! Gefeliciteerd!!!
Byke, spannende dagen dus voor jou! Ik ga voor je duimen hoor!
GEFELICITEERD!!!