dankje! (heb toch nog ff snel m’n banner opnieuw geprobeerd haha)
Kusje: als je de code in je profiel bij ‘onderschrift’ plaatst en an verderop in het lijstje bij: Gebruik altijd een onderschrift: Ja aanklikt, zou hij het moeten doen. Succes :thumbup:
eisblume, dankjewel!!
ik ga door naar de volgende ronde,
dus tot volgende maand
ziet :hug: succes alvast :thumbup:
aaww…jammer Ziet…, hopelijk volgende maand raak!! :hug:
kwam vandaag heel erg moe thuis van m’n werk, vaker moeten plassen dan anders en ik had opeens zin in pijnboompitten om 11 uur s’ochtends… :? nou vraag ik je?? Wat kan een lichaam toch raar zijn af en toe…en nu maar hopen op een positieve uitslag eind van de week… (ik denk dat ik woensdag de huisarts al bel voor de uitslag,ben veel te nieuwschierig!) :shifty: hoe zit het met jullie kwaaltjes trouwens?? Allemaal nog steeds “last” of andere dingetjes erbij gekomen?
Ah, Ziet! Wat jammer! Hopelijk volgende ronde meer succes!
111, hoe vergaat het jou?
Kusje, hier nog alles hetzelfde, ben lekker druk bezig geweest, dan merk je het wat minder en benje er ook wat minder mee bezig.
Vandaag wel even wat testen gehaald voor over een dag of 4.
Ben benieuwd Myrthe! Als ik woensdag de uitslag nog niet heb van het bloedprikken ga ik toch ook even een testje halen hoor! :mrgreen:
hier nog steeds bloedverlies… als dat maar goed gaat :eh:
Dus jullie gaan bijna weer testen :mrgreen: , ik duim :thumbup: alvast!
Eisblume, kun je niet naar een verloskundige ofzo?
Ik dacht gisteren weer wat vruchtbaar slijm te hebben, maar het zet niet door. Gistermiddag weer gewoon flinke witte vloed en dat heb ik nu nog. Heb ook sinds vanochtend weer pijnlijke tepels, krampen in mn buik en word licht onpasselijk bij geurtjes (reukzin is ook versterkt en ik ruik normaal al behoorlijk sterk). Vaag hoor. Zal wel bij de ovudagen horen?
Ik heb gebeld, maar zolang het alleen maar 's ochtens een beetje is en verder niks, kunnen zij er ook weinig aan doen. Vooral omdat het nog zo vroeg is. Volgens de vk die ik aan de telefoon had leek het wel op een innestelingsbloeding, maar dan een beetje raar :roll: Dus we wachten af… 8)
Er is dus nog hoop!
hey!
heb een hcg waarde van O ik snap er niks meer van…
ik weet bijna zeker dat ik zwanger ben, kan het zijn dat ze dat nu nog niet in m’n bloed kunnen zien?? Ik dacht dat dat nu dan toch al wel een beetje zichtbaar zou moeten zijn…ik stond werkelijk verbaasd! Ik moet zaterdag of zondag ongesteld worden (weet het niet meer sinds de miskraam…) zou het dan toch nog te vroeg zijn? Ik heb maandag laten prikken… :?
Ai Kusje, ik ben bang dat je naar de volgende ronde gaat, net als mij trouwens, want ik testte vandaag negatief. Banner weggehaalt en even afwachten hoe een en ander zich ontwikkeld.
zucht…ik hoop het niet…WEER wachten…
het zou bij jou dan de eerste keer raak zijn toch Myrthe, als je nu zwanger zou zijn? Als je gewoon veel later een eisprong had kun je alsnog (net) zwanger zijn! En Eisblume, hoe gaat het met jou? Nog bloedverlies??
Ik ga er niet meer vanuit, testte vanmorgen weer negatief, dus de volgende ronde dan maar!
Och Myrthe, echt?
Zag net een topic bij zwanger zijn, over de witte vloed…schijnt erbij te horen, dus ik bedacht me dat ik dan misschien toch nog maar eens moet testen deze week. En nu zie ik jouw berichtje weer… Pffff…
Ik heb dus nog steeds veel last van witte afscheiding, pijnlijke tepels maar geen misselijkheid of krampen meer in mn buik. Duizelig ben ik ook niet meer. Ik denk dat ik dus gewoon uitge-ontpilt ben nu :mrgreen:
Ga denk ik toch maar gewoon mn ongi afwachten en niet meer testen…denk ik…