Eiseblume, klinkt goed allemaal hoor bij jou! Ben benieuwd wat er uit de test gaat komen. En leuk dat je meedoet hier!
Myrthe, erg he, die waterige rotzooi. Ik heb er ook zoveel last van :oops:
hoi dames, gisteren naar de huisarts geweest,en kan maandag hcg laten prikken, ben benieuwd hoor…Ziet heb je nou al getest? ben zo benieuwd! Sinds vandaag worden de steekjes bij mij in m’n buik erger,dus ik heb toch echt wel een sterk vermoeden zwanger te zijn…Gefeliciteerd degene die zwanger zijn onder ons,geweldig!!! en de rest…een paar dagen geduld dames…
Succes eisbloeme!
Enne, jij hebt ook een lange cyclus ja! Balen he, je hebt dan een maand minder kans
Bedankt voor de goede wensen :-* En ja die lange cyclus is echt S**T, maar je doet er weinig aan natuurlijk…
Ik heb net getest: hij gaaf twee strepen aan :dance: ! Alleen was die 2e nog steeds heel erg vaag, dus ik hou me nog een beetje in, voordat ik een gat in de lucht spring, en dat het allemaal goed gaat!
Eisblum!!!
Streep is streep!!
Ik feliciteer je lekker toch!!
:dance: :dance: :dance:
gefeliciteerd! :dance:
(en blaas ff wat hormonen hierheen :mrgreen: )
nog steeds niet ongi
maar vind het ook weer zo zonde om weer voor niets te testen.
ik wacht nog ff een paar dagen af.
Ziet, ik en :o (=blaas) , hopelijk helpt het!
Ik ben nog steeds een beetje terughoudend, want ik verlies nog steeds wat bloed. Niet veel maar toch. Volgens mijn lange cyclus heb ik pas over 10 dagen mijn NOD dus dan ga ik definitief testen. Ik ‘gedraag’ me wel zwanger(wat eten en drinken betreft). Dus bedankt voor de felicitaties maar ik ben nog even :silenced:
Snap ik.
Ik :thumbup: :thumbdown: mee voor je!
Eisblume gefeliciteerd!! Een beetje bloed hoeft niets te betekenen,maar ik begrijp je ongerustheid wel! En Ziet nog steeds niet ongesteld? Pfff…dat je het volhoudt om niet te testen zeg! Ik denk dat ik er al 6 testen voor niets tegenaan heb gegooid,alleen al uit ongeduld. Tsja, het kost wat,maar dat wachten is ook niks! Morgen bloed laten prikken,ben benieuwd hoor! heb sinds vandaag ook opeens hoofdpijn,en de steekjes blijven. Eisblume waar heb jij allemaal “last” van?
Hier hoofdpijn en een gespannen gevoel in mijn onderbuik. En mijn borsten zijn wat groter, blauwe aders, wat misselijk, moe en emotioneel.
Ik denk dat ik vrijdag of zaterdag ga testen.
Myrthe sinds wanneer heb jij hoofdpijn en heb je soms ook last van steekjes aan de zijkanten van je buik? Ik kan trouwens niet vinden hoe ik die banners die jullie allemaal hebben in moet stellen, wil iemand me helpen??
Hey Kusje,
Hoofdpijn heb ik eigenlijk al sinds euh, een dag of 5, wel lichtjes en niet altijd, maar nu voel ik het wel. Heb ook steekje’s in mijn buik en een gespannen gevoel, net een beetje spierpijn zeg maar.
Maar absoluut geen kramp oid.
De banner kun je maken via:
http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/tickers_001.htm
Daar wordt ook uitgelegd hoe je hem in je profiel kunt zetten.
Jeeej! Het is gelukt! mmm…raar he die hoofdpijn…toen ik de laatste keer zwanger was had ik dat ook, dus dat geeft weer wat moed,en die steekjes /pijn heb ik overigens niet altijd. Nu is het nog behoorlijk rustig, maar gisteren op m’n werk was het bv weer echt erg zeg! Ik begrijp dat jij gestopt bent met de pil he? heb je wel je eisprong gevoeld? Ik had de implanon en toen die verwijderd was ,was ik meteen weer vruchtbaar (het heeft me wel 4 snee-en gekost :? maar allah)in maand 2 was het al raak. Dus nu maar hopen dat het weer zo snel gaat!
Ik heb in januari 1 keer prikpilgehad en ben in juni weer ongi geworden. Ei heb ik niet gevoeld, maar wel flink geklust hoor!
Heb gister de auto stofgezogen en nu best wel een soort spierpijn aan de zijkant van mijn buik. Nog nooooit eerder gehad!
oooo,spannend!! meestal als je symptomen voor je NOD niet had en nu wel is het een goed teken. heeft bij mij al die keren goed uitgepakt tenminste haha! het blijft een gok natuurlijk,maar het is wel typisch he! Hey Myrthe, hoe kan ik er voor zorgen dat mijn banner automatisch op elk bericht van mij komt te staan,?Want nu moet ik het elke keer zelf doen!.. :?
Hey,
Ik had wel wat symptomen een dag of 5 voor mijn NOD, maar het wordt steeds erger :dance:
Hmm, als de banner niet blijft staan, zou ik het even helemaal opnieuw doen. Staat er niet zoiets als ‘opslaan’ ofzo? Zal ook even kijken hoe dat bij mijn profiel zit.
nee, er staat niks over opslaan,en anders doe ik het ff opnieuw ja…
o, nee wat ik bedoel over die symptomen voor je ongesteldheid is als je dan wel ongesteld wordt (dus normaal als je ongesteld wordt heb je bv nooit buikpijn en nu opeens wel,dan is dat vaak toch een teken aan de wand!) dus de symptomen die je nu hebt heb je hopelijk niet ook als je altijd ongesteld wordt? Want dan weet je eiegenlijk nog niks. Ik heb nooit buikpijn voordat ik ongesteld wordt,nu wel zo af en toe…dussss… :dance:
Nee dat wat ik nu voel heb ik met menstruatie nooit.
Dan krijg ik kramp en ben ik binnen een dag ongesteld.
Dus dit is op zijn minst ‘vreemd’ te noemen!
Ik hoop dat we straks een positieve test in handen hebben!
ik hoop het ook!! Ik weet in elk geval woensdag of ik hcg in m’n bloed heb of niet… ik hou iedereen hier op de hoogte! ga nu ff eten :mrgreen:
Ben benieuwd!
Eet smakelijk.