meer meiden die deze week (hopelijk) kunnen testen?

Hou ik je aan!

En toch ga ik er stiekum wel vanuit hoor! Nog steeds…

Als het nou maar echt zo is!!! :pray: :pray:

…ik ook!..

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hoe laat ga je testen, 111? :pray:

he,balen ziet! maar hee, laat de moed niet zakken he, ik voel nu opeens ook niks meer dus begon vanmorgen ook te twijffelen,maar toen bedacht ik me dat ik de vorige keer pas een dag voordat ik ongesteld moest worden die echte ongesteldheid buikpijn kreeg. Toen zei ik nog tegen mijn man"nee, schat ik ben niet zwanger wordt hartstikke ongesteld" nou, NOT! Mevrouw hier was hartstikke zwanger en das nu m’n zoontje van 2,5! Dus je ziet (haha) het kan echt alle kanten op. ben vandaag naar de huisarts geweest en mag maandag HCG laten prikken,alleen weet ik dan 2 dagen later pas weer wat… :? ben verder helemaaaal niet ongeduldig hoor…meiden, zet hem op he…we duimen voor ZWANGER met z’n allen tegelijk! GEZELLIG!! :smiley:

heb trouwens wat betreft kwaaltjes alleen last van extreme moeheid als ik een drukke dag gehad heb of veel stress en mijn afscheiding is nu wit en zalvig,o,ja en soms heb ik steekjes in m’n buik aan de zijkanten. maar of het wat is… :?

Ziet, zal tussen 7 en half 8 zijn, zodra ik wakker word en moet plassen :mrgreen:

Dan kijk ik rond 8en en ik verwacht een positieve test!

:pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray:

en meiden?? is het gelukt??

ik heb net dit hele onderwerp doorgelezen, jullie maken het wel spannend hoor!

ikzelf was op 25 juni voor het laatst ongi, en ik had vorige week vrijdag een positieve test in handen (en zaterdag en zondag weer, kon het niet echt geloven). ik weet precies hoe jullie je voelen!

Nope, de test van vrijdag was bij mij niet positief.

Ik wacht lekker nog een weekje.

Je hoort toch wel regelmatig dat mensen bij 2 weken pas positief testen.

1 klein voordeel, je bent wat verder in de zwangerschap en hebt iets minder kans dat het misgaat.

Ik ‘gedraag’ me wel zwanger, met eten en alcohol enzo, just in case :slight_smile:

Ik heb net het hele topic doorgelezen, meeen wat maken jullie het spannend 8)

Mag ik met jullie mee doen? Zijn er ook nog mensen die morgen of maandag met mee willen testen?

Mijn verhaal

Heb zoals jullie kunnen zien een hele lange cyclus, NOD is dan ook pas 13 augustus. Maar ik had gister middag met zo’n goedkope test van de kruitvat(die ik nog had liggen) een heel licht streepje…, maar vandaag wat bloedverlies, zijn enkel een paar druppels maar toch :shifty: , dus ik :pray: op een goede positive test morgen of maandag.

dat kan natuurlijk nooit kwaad, erom denken met eten en drinken.

ik blijf duimen, voor jullie allemaal! zou wel leuk zijn, allemaal april-kindjes

Natuuuurlijk eisblume, je bent van harte welkom!

Ik hoop dat je snel goed positief test hoor!

Ik wacht echt nog even tot volgend weekend

Als ik het trek, tenminste

@Myrthe wrote:

Als ik het trek, tenminste

Erg is dat he :mrgreen: Heb ik dus ook: wilde pas rond 11 augustus testen, maar ja ik had het idee dat ik zwanger was en had die test nog liggen dus ach waarom niet…En nu kan ik natuurlijk helemaal niet meer wachten. Daarom wil ik ook morgen of maandag met ochtendurine GOED testen :shifty: Als de :evil: tenminste niet doorzet, en daar lijkt het voorlopig niet op dus :pray: :pray: :pray:

Nee, bij mij ook nog steeds niet dus. Wel een vaag spierpijnachtig gevoel in mijn buik maar niet kramp oid.

En waterige witte afscheiding (en niet zo’n beetje ook).

Wachten, wachten, wachten… :wall:

Is’t je eerste zwangerschap?

Ik vind het wel fijn dat het al mijn 2e is, want nu weet ik een beetje hoe mijn lichaam reageert op een zwangerschap: ik krijg dus meteen last van mijn onderrug(mijn baarmoeder schijnt nogal ver naar achteren te liggen), koppijn en ongeloflijke trek in :drool: avocado’s. En zo zijn er nog een paar kleine dingetjes :think: Dat mijn borsten gevoeliger zijn en andere ‘standaard’ zw-kaaltjes heb ik nooit gemerkt, dus daaran kan ik het niet herkennen.

Maar bij jou zet het dus ook niet door :dance: :pray: :dance:

Nope, heb sinds een paar dagen wel jeuk op mijn onderbuik en gister toen ik kip aan het bakken was, kon ik wel :sick: :sick: …Bah!

Ik heb twee jaar geleden 2 hele vroege miskramen gehad (35 dagen overtijd, nu 37) en ik voel me nu wel anders! ( meer kwaaltjes).

een goed teken dus :dance:

we blijven hopen :pray: :pray: :pray:

Wanneer ga je testen?

Morgen of maandag?

Hangt er een beetje vanaf hoe lang ik kan wachten :shifty: Liefst pas maandag, want dan kan ik morgen nog even aankijken hoe het met de eventuele :evil: gaat en niet voor niks testen…Maar ja het is ook wel heel verleidelijk om morgen al te testen. Dus ik weet het gewoon nog niet :oops:

Haha, nou, ik ben hier toch regelmatig, dan zie ik het wel.