meer meiden die deze week (hopelijk) kunnen testen?

Zonervlinder! Dat had ik nou niet gedacht zeg!

Ships!

Toch hoop ik stiekem dat er net nog te weinig hcg is en dat je met een dikke week vet positief test, meid!

Fijne nachtdienst!

@Myrthe wrote:

Zonervlinder! Dat had ik nou niet gedacht zeg!

Ships!

Toch hoop ik stiekem dat er net nog te weinig hcg is en dat je met een dikke week vet positief test, meid!

Fijne nachtdienst!

Dank je wel!!!

Net z,n internettest gedaan op ben ik zwanger.

Daar kwam uit dat ik wel symptomen heb die kans geven op een zwangerschap , maar dat testen nog te vroeg is??

Daar dan toch een beetje hoop op hebben en dan 7 september nog eens testen.

zomer :vlinder:

De duimen draaien hier volop!! :thumbup: :thumbdown:

Je had toch ook een onregelmatige cyclus?

Dan kan het nog alle kanten op!!

ik duim ook voor je hoor zomervlinder.

maar was het idd niet iets te vroeg om te testen :think:

ook voor de andere ladies word nog flink geduimd hoor.

zomervlinder, je zit net 9 dagen na je ei dus het kan best zijn dat je niet genoeg hcg aanmaakt

Vanaf dag 10/11 kan je soms een héél licht streepje zien op de test dus je kansen zijn nog niet vergeven hoor :wink:

Gewoon wachtentot je ongie had moeten worden en je zal zien dat ie positief is :slight_smile:

bedankt voor jullie steun, ik ga netjes afwachten tot mijn NOD op 7 september.

zomer :vlinder:

net een beetje op internet gesnuffeld, het kan ook schijnzwangerschap zijn???

Hopelijk niet , maar het geeft dezelfde symptomen en omdat ik het ZOOOOOOOOOOOO graag wil???

Heb wel steeds meer het gevoel dat ik moet plassen en dan ga ik en dan zijn het maar een paar druppels.

En het is wel veel vochtiger en meer witte vloed daar beneden :oops:

Ook nog steeds pijnlijke (.)(.) , gelukkig geen misselijkheid , maar wel zure oprispingen. en soms kramp in mijn buik

Jeetje wat een symptomen toch nog!?!

We blijven in onzekerheid afwachten

zomervlinder :pray: :pray:

zomervlinder maak jezelf niet gek, je kan er niets over zeggen tot je nod.

ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor je

wij moeten nu volop aan de klus…

hoi mindy,

Wachten duurt zo lang en dan ga je steeds gekkere dingen verzinnen.

Heel veel succes met klussen en hopen op een positieve test over een aantal dagen.

zomervlinder

Schijnzwangerschap heeft met meerdere factoren te maken hoor.En als je kijkt naar je cyclus kan het zijn omdat je je eisprong heb gehad dat je die dingen voelt omdat je ongie moet worden.En als je iets graag wil dan zal je het sneller "voelen"terwijl het niet zo is.

Je kan echt het beste pas gaan testen als je ongie niet komt.Een dag later ofzo.Je hebt nu getest terwijl mss je (bevruchte?) ei nog onderweg was naar je bm en is het dus niet te meten en is je lijf (nog) niet bezig met een zwangerschap.

Kop op meid!Laat je niet gek maken!Rustig afwachten…

@Karinmv3 wrote:

Schijnzwangerschap heeft met meerdere factoren te maken hoor.En als je kijkt naar je cyclus kan het zijn omdat je je eisprong heb gehad dat je die dingen voelt omdat je ongie moet worden.En als je iets graag wil dan zal je het sneller "voelen"terwijl het niet zo is.

Je kan echt het beste pas gaan testen als je ongie niet komt.Een dag later ofzo.Je hebt nu getest terwijl mss je (bevruchte?) ei nog onderweg was naar je bm en is het dus niet te meten en is je lijf (nog) niet bezig met een zwangerschap.

Kop op meid!Laat je niet gek maken!Rustig afwachten…

Ik heb mijn ei waarschijnlijk 24 aug. gehad dat is nu 9 dagen later , dan moet ie toch al in de baarmoeder zijn genesteld.

En zou dat eventueel mijn erge misselijk van afgelopen zaterdag en zondag verklaren ( innesteling ) en dan nu dus nog te weinig HCG??

of kan het ook nog met 10 dagen? Hoe lang duurt die reis eigenlijk?

in spanningzittende zomervlinder

dat zou heel goed kunnen meis… :slight_smile:

Zomervlinder, sorry dat ik het vraag maar focus jij je niet veel te veel op een eventuele zwangerschap en je lijf meid? Jij maakt jezelf helemaal gek. Je bent pas net bezig met zwanger worden. Geef het de tijd. Hoe meer je er mee bezig bent, hoe meer je lijf je voor de gek houdt met z’n psychosomatische verschijnselen. Het is nu eenmaal een feit dat de klachten die je bij een naderende menstruatie hebt en de eerste verschijnselen van een zwangerschap erg overeen kunnen komen.

Geniet van het leven, dat gaat namelijk gewoon door. Niet alles slaat zwanger worden ook al wil je het zo vreselijk graag. Het heeft werkelijk totaal geen zin om al zo vroeg te testen. 9 op de 10 keer zal de test negatief zijn (zelfs al ben je zwanger) en issie dat wel dan heb je nog zo vreselijk veel risico dat het mis gaat. (het schijnt namelijk dat dat heel vaak gebeurd. Vrouwen denken dan gewoon dat ze menstrueren).

Ik wil je niet ontmoedigen, ik wil je niet in de put praten maar het is zo zinloos om zó intens bezig te zijn met het zwanger worden. Natuurlijk houd je je cyclus in de gaten, natuurlijk vrij je op de momenten dat je het meest vruchtbaar zou kunnen zijn, natuurlijk zijn die twee wachtweken spannend. Maar geloof me, je hoofd kan je zo in de war brengen. En voor de gek houden.

Probeer het gewoon op je af te laten komen. Het komt als het komt. De stress, de enorme teleurstelling die je voelt als het niet lukt, het is zo niet bevorderlijk voor het zwanger worden. Geniet van het oefenen,geniet van de voorpret en je zal zien dat 1> je leventje een stúk zorgelozer wordt en 2> je veel meer ontspannen bent en je lijf dan dus veel ontvankelijker is voor een zwangerschap.

Wellicht heb ik het volledig mis hoor, maar het valt me, na het lezen van een aantal berichten van jou, gewoon heel erg op.

Ik hoop echt dat je heel snel zwanger mag zijn.

~marion~

Ik begrijp best dat je me niet in de put wil praten,

en ik waardeer je verhaal enorm.

Inderdaad ben ik er erg mee bezig, maar dat komt omdat we het al 4 jaar proberen!!!

Dus bij elk gevoel denk ik meteen zal het raak zijn deze maand.

Alle klachten die ik eerder heb benoemt heb ik nog steeds.

Maar niet al die klachten horen bij een komende menstruatie toch???

Mijn man geeft ook altijd als antwoordt op mijn vragen, jij bent niet zwanger en als het zo is dan is het mooi meegenomen.

Nou aan zo een steun heb je ook niet veel. :cry: :cry:

Hij is helemaal bang voor het vaderschap ( dat voel / zie ik aan zijn manier van doen en laten ).

Ik hoop echt deze cyclus op een wonder , dat ik het goed heb aangevoeld ( vrouwen intuitie ??)

En natuurlijk hoop ik niet dat mijn lichaam mij wederom in de steeklaat en mijn zo bedonderd.

Misschien is mijn leven wel bedoel om kinderloos door te komen ( klinkt zwaar maar het bestaat )

Als het wel zo is , dan hebben we weer een paar dagen verdriet en dat is vervelend.

Bedankt voor je reactie en voor het aanhoren van mijn geklaag!!!

groeten een bedroefde zomervlinder

Klagen mag altijd en dat je al 4 jaar bezig bent had ik niet gezien. (in je onderschrift staat ook: 3e ronde) ennieweej, als je al 4 jaar probeert zwanger te worden en het lukt niet, ben je dan wel al onder behandeling (geweest) in het ziekenhuis?

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

~marion~,

Ik loop bij de poli CVV in het amc ( centrum voor voortplanting )

en ben in het bezit van een gnrh-pomp.

Dit s een pomp die hormonen afgeeft om de 90 min. en die moeten mijn hypofyse stimuleren om een eisprong te krijgen.

Hiervoor een kuur duphaston gekregen of het uberhaupt allemaal nog wel werkte en gelukkig was dat zo, dus vandaar een pompje ipv tabletten of losse injecties.

Het middel heet LUTRELEF.

en ik zal mijn banner even aanpassen , want dat kon je inderdaad niet weten.

groet zomervlinder

Weet je, het hele verhaal wordt dan gewoon wel anders. Ik dacht namelijk eerst even dat je zo’n hysterica was die na drie maanden proberen al met de handen in het haar zat. Sorry! :oops:

Hoewel ik nog steeds vind dat je wel heel erg op je lijf gefocust bent en dat het wellicht toch beter zou zijn als je je ook op andere dingen kan richten kan ik me nu wel erg goed voorstellen dat dat, na 4 jaar, verschrikkelijk moeilijk is. En dat het voor mij of wie dan ook makkelijk lullen is door te zeggen dat je je op andere dingen moet focussen.

Meid, mijn duimen gaan overuren draaien voor je… :hug:

~marion~

hoi, je hoeft nergens spijt voor te hebben hoor!!!

Ik ben ook niet erg duidelijk geweest en het is ook wel eens goed om wakker geschud te worden met de werkelijkheid.

Ik heb het wel vaker gehoord dat je moet ontspannen en leuke dingen moet doen.

Maar dat is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan.

Bedankt voor de duimen ik voel de goede spirit toestromen.

bedankt, zomervlinder

Dan draai ik ook extra hard mee, want ik wist ook het hele verhaal niet Zomer!

Dat je maar snel nu een positieve test in je handen mag hebben. Jullie hebben er geduld genoeg voor gehad meid! Het is jullie echt van harte gegund! :-*