Man zoekt hulp

@Nefarious wrote:

Dat kok bij de zoek resultaten staat kan ik me voorstellen, maar er staat echt duidelijkBV/borstvoeding bij. Hoeveel mannen geven daadwerkelijk borstvoeding? :lol:

Nog nooit “meet the Fockers” gezien? :mrgreen:

Stukjes Duoderm/Cutinova (de bekende ‘kaasplak’) op maat knippen en op de tepel plakken… 8)

Jeumig het lijkt wel een schoolklas op een basisschool hier. Erger nog; op een basisschool hebben ze tenminste nog een anti-pestprotocol met regels dat je mensen niet belachelijk gaat zitten maken en uit gaat zitten lachen.

Chapeau voor mr Paul dat hij überhaupt nog durft te reageren.

Dit topic heeft niets met vertrouwen en onderbuikgevoelens te maken. Maar met het belachelijk maken en uitjoelen van wat je niet kent.

@blue_fairy wrote:

Jeumig het lijkt wel een schoolklas op een basisschool hier. Erger nog; op een basisschool hebben ze tenminste nog een anti-pestprotocol met regels dat je mensen niet belachelijk gaat zitten maken en uit gaat zitten lachen.

Dit topic heeft niets met vertrouwen en onderbuikgevoelens te maken. Maar met het belachelijk maken en uitjoelen van wat je niet kent.

Ja hoor, tuurlijk…

Ik vind pesten wel heel wat anders dan een beetje lol trappen. En degene die gereageerd heeft heeft blijkbaar ook de lol er van in gezien, gezien zijn reactie. En ach, dat ik mijn onderbuikgevoelens in deze niet negeer, zie ik niet als pesten. Als ik degene uitscheld, uitlach, verneder, ja dan zie ik dat als pesten. En dat geld in mijn ogen ook voor de anderen. Omdat het nu een man is, moeten we ineens heiliger dan de paus zijn? Niemand zegt toch dat hij ws. last heeft van jubeltepels, of dat zijn tepels wintertepels zijn, hij ws. gestoord is en dat iemand met zulke tepels wel heel belachelijk en eigenaardig is? Dat noem ik belachelijk maken…

@blue_fairy wrote:

Ik lees het topic net pas… heb geloof ik heel wat ophef gemist :think:

Wat zijn mensen toch ontzettend wantrouwend tov zijn medemens…

Ik ben het dan ook geheel met blue_Fairy eens :thumbup:

@blue_fairy wrote:

overreact much…?

Ik daarintegen vind het echt moeilijk te begrijpen dat mensen zo goedgelovig zijn.

Wat mij betreft druipt de neppigheid eraf en knippert er in beeld het woordje FAKE.

En de beste man dan ook nog bedanken en succes wensen met de tips…

Zit al even mee te lezen, maar dat wilde ik toch nog wel even kwijt hoor.

@Anneke wrote:

Ik daarintegen vind het echt moeilijk te begrijpen dat mensen zo goedgelovig zijn.

Wat mij betreft druipt de neppigheid eraf en knippert er in beeld het woordje FAKE.

Eens. Ik vind het echt heel naief te denken dat dit serieus is. Iemand die dit forum kan vinden, kan ook googlen. Vertrouwen in de mensheid is een groot goed, maar op internet is het toch allemaal ietwat anders dan in de echte grote mensenwereld.

Als ik last heb van overbeharing of ik mijn spieren flink wil oppompen ga ik toch ook niet op één of ander macho-forum mij registreren en dan die vraag stellen? :roll:

TEEERING HEEE :roll:

Wat kunnen vrouwen toch zeiken, drammen en dóórgaan…

Laat het gaaaaaaaaaan :silenced:

@Affie wrote:

dus omdat jij het er niet mee eens is het zeiken? Altijd zo grappig in discussies. Je blijft zelf ook posten en dóóóóóórgaan :wink:

Gelukkig had meneer wat aan de tips die hier werden gegeven. :thumbup:

@Kroes wrote:

@Affie wrote:

dus omdat jij het er niet mee eens is het zeiken? Altijd zo grappig in discussies. Je blijft zelf ook posten en dóóóóóórgaan :wink:

Nou ik was bovenaan pag 3 al gestopt hoor 8)

En ja ik vindt het zeiken, niet omdat ik het er niet mee eens ben (lekker belangrijk onderwerp om wel of niet mee eens te zijn) maar omdat het zeiken IS… Meneer reageert en het is nóg niet goed!

Maar goed, ik heb geen zin om mee te doen met dit kinderachtige gedoe, dus neem niet de moeite om hier weer op te reageren. Ik vind het hier wel klaar

@Affie wrote:

@Kroes wrote:
@Affie wrote:

Nou ik was bovenaan pag 3 al gestopt hoor 8)

En ja ik vindt het zeiken, niet omdat ik het er niet mee eens ben (lekker belangrijk onderwerp om wel of niet mee eens te zijn) maar omdat het zeiken IS… Meneer reageert en het is nóg niet goed!

Maar goed, ik heb geen zin om mee te doen met dit kinderachtige gedoe, dus neem niet de moeite om hier weer op te reageren. Ik vind het hier wel klaar

Gelukkig is jouw reactie heel volwassen :clap: !

Wat een gedoe om een berichtje :roll:

@prinsjeJason wrote:

Wat een gedoe om een berichtje :roll:
:lol: Ja inderdaad. Ik moet er juist om lachen.

Ik denk dat het beste is om je vooral afzijdig te houden :thumbup:

@Anneke wrote:

Zo denk ik er ook over. Ik geloof er geen bal van. En ik ben helemaal niet negatief ingesteld, maar wel nuchter. En verder reageer ik niet meer, want ik denk dat hij alleen maar dubbel ligt om de aandacht die hij/zijn topic nu krijgt.

‘‘knuffel…’’ :mrgreen:

Ik snap werkelijk niet dat er hier mensen zijn die dit serieus nemen… :lol:

Huh?? zijn we nou nog steeds druk met die meneer bezig?? :shock:

het maakt mij echt geen drol uit of het waar is of niet, laat iedereen lekker voor zichzelf denken wat ie wel of niet geloofd, dat maakt toch helemaal niet uit?

niemand heeft er wat aan om verwijten over en weer te maken over naief zijn of kinderachtig of iemand belachelijk maken of whatever.

wat een gezemel zeg…

alleen meneer zelf weet of hij de waarheid spreekt of niet dus heeft het toch helemaal geen zin om over en weer te gaan speculeren of beschuldigen…

sorry, moest het ff kwijt.

ik huppel nu door naar een ander topic en reageer ook niet meer hier.

@Esther28 wrote:

Huh?? zijn we nou nog steeds druk met die meneer bezig?? :shock:

het maakt mij echt geen drol uit of het waar is of niet

Het maakt je geen drol uit en toch kom je kijken? Valt me wel op dat er mensen komen zeuren over dat iedereen hier nog komt reageren, maar zelf hier ook komen...grappig! :lol:

Ik heb wel meegelezen maar nog niet gepost.

Zie ineens dat er weer 5 pagina’s erbij zijn gekomen ( die heb ik niet gelezen ).

Maar waar maken de meeste zich druk om zeg :shock:.

Pfff zoals affie al zei laat gewoon gaan.

Is nogal boeiend of hij het nu serieus bedoeld ofniet. :roll: