Man zoekt hulp

Lieve dames,



Ik zoek hulp van de experts…



Ik heb een probleem, ik ben een man die nogal gevoelig is…(wat is dan het probleem zult u wellicht denken) en mijn probleem is het volgende.



Naarmate het seizoen in de herfst/ winter komt krijg ik steeds regelmatiger last van mijn tepels.

Ze worden van de kou soms erg hard en zijn dan extreem pijnlijk, soms zelf zo erg dat mijn shirt over mijn tepels schuurt en ze bloeden.



Nu wil ik niet voor elk wissewasje naar de huisarts…dus dacht laat ik het eens vragen op een vrouwen-forum waar ze vast ervaring hebben met borsten/ borst probleempjes.



Heeft u tips voor mij waarmee ik het kan voorkomen/ oplossen?

Ik weet dat hardlopers soms ook last hebben van bloedende tepels door het schuren van hun shirt. Die gebruiken soms vaseline tegen het tot bloedens toe open gaan.

Verder kan ik je er niet mee helpen.

Ja idd, ik denk ook dat het komt door schuren van het shirt, probeer eens vaseline te smeren, hier desnoods even pleisters overheen plakken.

Verder zou ik proberen om je iig warm te kleden op de borst, zodat kou weinig kans krijgt en zo de tepels ook niet hard kunnen worden!

Succes, want het klinkt pijnlijk!

Purelan smeren, superspul voor kapotte gevoelige tepels :thumbup: kun je bij de apotheek halen.

Zacht hemd onder de kleding dragen en inderdaad vaseline?

Goed aankleden, zodat er geen kou bij kan, en evt vaseline er op smeren.

En zacht stofje! (Dus hemd oid.)

:shifty:



Wat een “om maar met de deur in huis te vallen” eerste post, laat staan topic is dit. :think:

@Nefarious wrote:

:shifty:



Wat een “om maar met de deur in huis te vallen” eerste post, laat staan topic is dit. :think:




dat dacht ik ook al

:think:

En de eerste meiden heel serieus reageren, geweldig :lol: :lol:



Ff ontopic: :eh: :think: :eh: :think:

Hij stond eerst ook bij het borstvoedingstopic… :think:



We zullen er maar eens vanuit gaan dat deze meneer in verwarring was…



ik blijf positief, ik blijf positief…maar denk dat dat heeeeeeel naïef is :mrgreen:

Misschien zegt jullie achterdochtigheid meer over jezelf dan over de meneer in kwestie die met deze (voor hem misschien genante) vraag niet zomaar bij de buurvrouw/buurman aan wil komen maar vrij anoniem een goed advies vraagt aan vrouwen die hem toch niet kennen… :think:

@Affie wrote:

Misschien zegt jullie achterdochtigheid meer over jezelf dan over de meneer in kwestie die met deze (voor hem misschien genante) vraag niet zomaar bij de buurvrouw/buurman aan wil komen maar vrij anoniem een goed advies vraagt aan vrouwen die hem toch niet kennen… :think:


Dat dacht ik eerlijk gezegd ook al! :hand:

kom op deze vent wil gewoon een portie aandacht…niet zo naief meiden :naughty:

@merel33 wrote:

kom op deze vent wil gewoon een portie aandacht…niet zo naief meiden :naughty:


Niet zo negatief (achterdochtig!) merel :naughty:

@Bietje wrote:

@Affie wrote:
Misschien zegt jullie achterdochtigheid meer over jezelf dan over de meneer in kwestie die met deze (voor hem misschien genante) vraag niet zomaar bij de buurvrouw/buurman aan wil komen maar vrij anoniem een goed advies vraagt aan vrouwen die hem toch niet kennen… :think:


Dat dacht ik eerlijk gezegd ook al! :hand:




Ja maar dat komt natuurlijk ook omdat deze meneer het bij Borstvoeding haf geplaatst…Het topic is door Ruud verplaatst. Dus eerlijk gezegd geloof ik er geen bal van dat hij dit serieus meent. En ja, dat zegt wel iets over mij, namelijk dat ik nu ook weer niet super naïef ben.

Was dit direct onder huiskamer geplaatst, dan had ik nog kunnen twijfelen en aannemen dat dit serieus was.

@Affie wrote:

@merel33 wrote:
kom op deze vent wil gewoon een portie aandacht…niet zo naief meiden :naughty:


Niet zo negatief (achterdochtig!) merel :naughty:




Dus als jij dit topic onder Borstvoeding ziet staan, neem jij het heel serieus???

Voor een leek vind ik de link borstvoeding-> vraag over tepels anders helemaal niet zo gek… :eh:

@Affie wrote:

Misschien zegt jullie achterdochtigheid meer over jezelf dan over de meneer in kwestie die met deze (voor hem misschien genante) vraag niet zomaar bij de buurvrouw/buurman aan wil komen maar vrij anoniem een goed advies vraagt aan vrouwen die hem toch niet kennen… :think:


Op een zwangerschap site?



Ja…ok…Ik ben negatief.



Ik zou eerder google openslaan en mijn vraag daar in stellen, en dan kom je vanzelf op hardloop sites waar ze genoeg advies hebben.

@Affie wrote:

Voor een leek vind ik de link borstvoeding-> vraag over tepels anders helemaal niet zo gek… :eh:




Uhm, borstvoeding…man…gevoelige tepels? Tja…leg mij uit welke man vragen stelt over zijn tepels in een topic over BV…Ik bedoel dat is wel heel duidelijk dat dat daar niet hoort.



Ik dacht dat ik veel mensen het voordeel van de twijfel gaf, maar jij overtreft me…