Man zoekt hulp

@romata wrote:

Ik heb wel meegelezen maar nog niet gepost.

Zie ineens dat er weer 5 pagina’s erbij zijn gekomen ( die heb ik niet gelezen ).

Maar waar maken de meeste zich druk om zeg :shock:.

Pfff zoals affie al zei laat gewoon gaan.

Is nogal boeiend of hij het nu serieus bedoeld ofniet. :roll:

Moet het boeiend zijn dan ?

Zijn wel meer topics hier die niet boeiend zijn, gewoon leuk even ontspanning, daarom kom ik hier. Als ik wel wat beters te doen heb zit ik niet achter de pc :wink:

@Mama wrote:

@Esther28 wrote:
Huh?? zijn we nou nog steeds druk met die meneer bezig?? :shock:

het maakt mij echt geen drol uit of het waar is of niet

Het maakt je geen drol uit en toch kom je kijken? Valt me wel op dat er mensen komen zeuren over dat iedereen hier nog komt reageren, maar zelf hier ook komen...grappig! :lol:

ja het meerendeel van deze 10 pagina's is gevuld met post a la: 'jeetje, wat een ophef om niks!'

Mooie contradictie in terminus.

@fiep klophout wrote:

@Mama wrote:
@Esther28 wrote:
Huh?? zijn we nou nog steeds druk met die meneer bezig?? :shock:

het maakt mij echt geen drol uit of het waar is of niet

Het maakt je geen drol uit en toch kom je kijken? Valt me wel op dat er mensen komen zeuren over dat iedereen hier nog komt reageren, maar zelf hier ook komen...grappig! :lol:

Mooie contradictie in terminus.

Daar heb je em weer.. :mrgreen: 8)

iemand popcorn? :mrgreen:

vind het topic wel vermakelijk :wink:

@fluppie wrote:

iemand popcorn? :mrgreen:

vind het topic wel vermakelijk :wink:

Graag!

Ach, die man heeft nog nooit aandacht gehad van zoveel vrouwen, dat is wel zeker.

Als ik het allemaal serieus nam, kwam ik hier niet meer. Vind het tot nu toe een uiterst vermakelijk topic! Ff lekker tijdverdrijven, ik heb nu eenmaal niks beter te doen op dit moment, er is niet echt iets boeiends voor mij :mrgreen: . Dan vergrijp ik me lekker aan een dergelijk topic als dit :mrgreen: .

Beeu, bedankt! :slight_smile:

Wat het team van kindje op komst betreft mag het vanaf nu weer on topic!!!

@Heleen wrote:

Wat het team van kindje op komst betreft mag het vanaf nu weer on topic!!!

… en toen werd het stil :mrgreen: :silenced:

tja, de tips zijn al gegeven hè 8)

:evil: nu is het lang zo’n leuk topic niet meer :thumbdown:

vond die nonsens praat over tepels veel leuker hahaha

maar regels zijn regels, we moeten on topic blijven.

Nou dames en heer, ik heb me hier kostelijk vermaakt, heb echt soms vreselijk moeten lachen :lol: . Bedankt hiervoor :mrgreen:

Gewoon vaseline er op smeren (flink dik) en afdekken met gaas en tape of pleisters. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Auw, jij bent gemeen!! :wink:

een knuffel… Paul. Vergiste ik me nou of stond er in het eerste bericht Paulus??? :think: Ga toch ff nalezen.

haha ja dus, in onderschrift staat ook paulus. Ben ik toch niet helemaal het spoor bijster!