@Anneke wrote:
Deze man vast wel, wat jullie?![]()
Ik zie hem al helemaal zitten achter zijn pc, op KOK :mrgreen: :lol: Heb er echt helemaal een beeld bij :lol:
@Anneke wrote:
Deze man vast wel, wat jullie?![]()
Misschien is het gewoon een partner van iemand die al wel op KOK komt, waardoor hij het forum kent??!!!
@Sunshine81 wrote:
Misschien is het gewoon een partner van iemand die al wel op KOK komt, waardoor hij het forum kent??!!!
Ik zeg: geen vaseline, maar gewoon alleen tape. Duckttape, dat lijkt me het beste.
Ahahaha
:lol: :lol:
@Kay30 wrote:
Ik zeg: geen vaseline, maar gewoon alleen tape. Duckttape, dat lijkt me het beste.
10 sec. lijm over doen… :thumbup:
geeft direct een harslaagje :mrgreen:
volgens mij zit deze man met te veel libido achter zijn PC…
@Nefarious wrote:
@Sunshine81 wrote:Misschien is het gewoon een partner van iemand die al wel op KOK komt, waardoor hij het forum kent??!!!
Waarom dan niet via de partner die vraag stellen? Genoeg vrouwen hier die anoniem vragen voor een ander stellen.![]()
Lieve dames,
Bedankt voor uw antwoorden. Daar kan ik wel wat mee.
En ja dit is inderdaad niet iets waar ik gelijk mee te koop loop, gewoonweg omdat de maatschappij waar we in leven zegt open te zijn, terwijl vaak het tegendeel waar is.
En bij de dokter kom ik gewoonweg niet zo graag. Ziekenhuizen en dokters vermijd ik liever, teveel al gezien en ondervonden.
En voor de criticasters onder de dames, het is goed voorzichtig te zijn als een man iets op uw forum post. wat u zich echter wel zou kunnen bedenken dat ik echt een probleem heb, en niet de nodige schreeuw om aandacht zoek.
Ik werk 32 uur per week met alleen maar macho mannen, en in mijn vrije tijd met jeugd (voornamelijk mannetjus), dus heb gewoonweg niet 1,2,3 de kans om het te vragen zonder dat er raar naar me gekeken word, dan wel dat ik uitgelachen word omdat ik zo’n a-macho vraag stel, snapt u!
Ik heb met veel plezier uw forum bekeken en ben blij dat er een forum is waarop ik mijn probleem heb kunnen toelichten en daarop de nodige tips heb ontvangen, nogmaals bedankt!
Mijn dank aan u, een knuffel,
Paul
Ik zie het al heb weer heel wat gemist, mag ik even lachen om deze topic 8) 8)
eurgh
wat een grappig topic, ik dacht bij het lezen, huh?? waar gaat dit nou weer over?
maar misschien is het wel gewoon waar ja, ik heb ook geen idee.
Het zou best kunnen.
Bewijzen dat het niet waar is kunnen we ook niet, dus…
wel grappig wat 1 zo iemand hier weer los kan maken, gekibbel onderling
we zijn ook net een stel kippen bij elkaar :mrgreen:
:dance: kijk helemaal oprecht deze man! :mrgreen:
Gelukkig was er nog een lief kaboutertje die zijn probleem heel serieus nam :lol:
al had ik wel erg veel lol in dit topic gekregen hoor, hahaha hoe wij hier als een stel kibbelende meiden een soort bitchfight hielden om een man :lol: :lol: :lol: :lol: , voor het geval jullie je nu afvragen of ik nu volledig overtuigd ben??? kan ik alleen zeggen, niets verbaasd mij nog, ik geloof in zijn oprechtheid.
Mijn neef heet trouwens ook Paul en de kinderen noemen hem Paulus
DUSSSSS de discussie kan nu verder gaan over deze laatste post van hem, wat daar allemaal niet aan zal kloppen :lol: :lol: :lol: of wat wel :lol: :lol: :lol: :lol: Ik ben blij dat hij geholpen is!
Had wel het gevoel dat hij niet alle pagina’gelezen heeft, anders was hij er w wel dieper op in gegaan, op dingen die zijn genoemd.
@2beeu wrote:
Lieve dames,
Bedankt voor uw antwoorden. Daar kan ik wel wat mee.
En ja dit is inderdaad niet iets waar ik gelijk mee te koop loop, gewoonweg omdat de maatschappij waar we in leven zegt open te zijn, terwijl vaak het tegendeel waar is.
En bij de dokter kom ik gewoonweg niet zo graag. Ziekenhuizen en dokters vermijd ik liever, teveel al gezien en ondervonden.
En voor de criticasters onder de dames, het is goed voorzichtig te zijn als een man iets op uw forum post. wat u zich echter wel zou kunnen bedenken dat ik echt een probleem heb, en niet de nodige schreeuw om aandacht zoek.
Ik werk 32 uur per week met alleen maar macho mannen, en in mijn vrije tijd met jeugd (voornamelijk mannetjus), dus heb gewoonweg niet 1,2,3 de kans om het te vragen zonder dat er raar naar me gekeken word, dan wel dat ik uitgelachen word omdat ik zo’n a-macho vraag stel, snapt u!
Ik heb met veel plezier uw forum bekeken en ben blij dat er een forum is waarop ik mijn probleem heb kunnen toelichten en daarop de nodige tips heb ontvangen, nogmaals bedankt!
Mijn dank aan u, een knuffel,
Paul
en ik denk nog steeds dat het een vrouw is :mrgreen:
@mayo28 wrote:
@mamavan2meisjes wrote:nou euhm… omdat ik het blijkbaar wel leuk vindt hier?
je hoeft niet voor mij te spreken hoor meid kan ik heel goed zelf…
het boeit me echt niet wat sommige hier van me denken… ik ben niet zoiemand die met de hordes meelult om aardig gevonden te worden… ik heb een eigen uitgesproken mening waar veel anderen zich vaak niet in kunnen vinden of het te bot vinden… sjah jammer dan… ken niemand hier op KOk en wil ik graag zo houden… heb vrienden genoeg :lol: dit is meer voor de lol he… best wel geinig om te zien hoe snel iemand over de rooie gaat van iets wat ik zeg en een ander dan heel zwaar opvat… is niet mijn probleem![]()
wat een k.u.t. reactie zeg… :naughty: :silenced:
bah
maar even googlen op bloedende tepels had al veel opgeleverd hoor haha
internet Resultaten 1 - 10 van circa 408.000 voor bloedende tepels (0,26 seconden)
Gesponsorde links
Bloedende Tepel
Alles over Bloedende Tepel
Bloedende Tepel - Nu op Ask!
Ja joh daarom, raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr google ff en je had het geweten, ga je toch niet hier eerst registreren en topic openen, welnee :lol:
knuffel ook :sick:
:?
Dat kok bij de zoek resultaten staat kan ik me voorstellen, maar er staat echt duidelijkBV/borstvoeding bij. Hoeveel mannen geven daadwerkelijk borstvoeding? :lol: