Vooral die ehmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
fai, ik kom me er even tegenaan bemoeien, als ex-limburger en nu in straal van 30 km van houten-wonende heb ik daar alle recht toe vind ik :mrgreen:
luister: je moet van die 30 km-regel af, das namelijk onzin. zo. als die marokkaan van je met de trein gaat, dan moet je je afvragen hoe lang ie onderweg wil zijn, niet hoeveel km hij in die tijd onder zich door voorbij ziet schieten, wie interesseert dat nou? Dus den bosch is heel geen slecht plan, want rechtstreekse trein, en dat scheelt een hele hoop. Zit je in Lopik of in nog gekkere dorpen zonder station, dan mag je pal naast houten zitten, je bent heel lang onderweg.
als ik niet zo’n rijke stinkerd was die in een van de duurste streken van nederland woont, had ik je aangeraden mijn buurvrouw te worden :mrgreen:
en Den Bosch is zo’n leuke stad Fai, en Vic woont er :mrgreen: en het ligt heel centraal in NL. Als ik ging verhuizen dan echt daarheen.
Sneek is veel leuker Fai 8) ook een stad trouwens.
En Marco heeft nog 1 kamer over hahhaha
harmelen is ook leuk overigens, daar staat een erg leuk kraakpand, gratiz en voor niets, allicht is dat iets? zit je wel tussen de hippies en zo…
Daar kon je niet binnen hoor fiep die hebben al genoeg bewoners…
(en het is ook niet gratis, je betaalt er gewoon aan de ‘huispot’ net als in de meeste kraakpanden…
…maar als je van zelfgekweekte groenten en zelfgebakken brood houdt zit je er prima!
@GroeneVrouw wrote:
Daar kon je niet binnen hoor fiepdie hebben al genoeg bewoners…
(en het is ook niet gratis, je betaalt er gewoon aan de ‘huispot’ net als in de meeste kraakpanden…
maar het is geodkoper dan die 250.000 waar het in voorgaande berichten over ging :mrgreen:
En ze willen vast wel in het kader van de multiculturele samenleving een marrokaan en een limburger en twee halfbloedjes opnemen :mrgreen:
(bekend daar dus?)
Als ze via stichting vluchteling zouden komen misschien… maar anders…?
Yup, bekend… :mrgreen:
grappig trouwens dat men vaak denkt dat kraakpanden nog wel plek zullen hebben… terwijl vrijwel alle panden juist gekraakt zijn als protest TEGEN de leegstand en dus principieel nogal volgepropt worden
De meeste hebben al jaren een bewonersstop…
Hoi,
Ik zie Woerden al voorbij komen.
Als je voor die optie gaat zou ik wel heel goed nadenken over hoe vaak je
rond de spitstijden Woerden in en/of uit wilt, wat dat is dus echt een crime.
De uitvalswegen staan dan echt helemaal vast en je bent echt heel veel
tijd kwijt om in of uit woerden te komen.
Maar aangezien je het over treinen hebt zou het zeker een optie zijn.
Leuk centrum met aardig wat winkels waar je alles kunt krijgen.
Gaan jullie toch voor het meer dorpse dan is mijn woonplaats Bodegraven
misschien ook wel een optie. Treinstation in het dorp met verbinding naar
Woerden en Leiden (je zit zo bij mar10e )
En toch ook wel wat winkeltjes mocht je iets nodig hebben. Niet genoeg
winkels om echt even te shoppen, maar dan zit je zo in Woerden, of Alphen.
In zowel Woerden als Bodegraven staan in alle prijscategorien aardig wat
huizen te koop. Dit komt in Woerden door een mega groot nieuwbouwproject
en in Bodegraven zijn gewoon heel veel doorstromers, dus veel woningaanbod.
Ach misschien is het wel helemaal niet wat je zoekt, maar mocht je meer
willen weten dan hoor ik het wel.
Conny
Zebraspoor is Maarssenbroek. Hier staan overigens alle auto’s voor het huis geparkeerd en idd is er geen stoep. Het zijn allemaal woonwijken met daar omheen parkeerplaatsen dus vandaar dat het hier zo gaat. Ik vind het eerlijk gezegd wel fijn de auto zo voor de deur.
Vleuten is ook mooi trouwens! Alleen wel duur vind ik.
@GroeneVrouw wrote:
grappig trouwens dat men vaak denkt dat kraakpanden nog wel plek zullen hebben… terwijl vrijwel alle panden juist gekraakt zijn als protest TEGEN de leegstand en dus principieel nogal volgepropt worden
De meeste hebben al jaren een bewonersstop…
nou dat kraakpand was in geen enkel opzicht een serieuze suggestie van me hoor :mrgreen:
grappig, misschien hebben we wel gezamelijke bekenden.
Ik zou dus echt nooit niet ergens kunnen wonen, waar geen station is…
Ik blijf bij Woerden, Alphen of Bodegraven. En ik blijf Vleuten leuk vinden!!!
Als je maar aan deze kant van Utrecht komt!!!
Mijn Mischa gaat waarschijnlijk anti-kraak wonen!
o en fai als je nou eens rond kijkt in de buurt van utrecht kom je gewoon bij mij koffie drinken.
verder lopik daar woont nellie maar weet niet of je dat al weet.
bunnik kun je ook wonen is een dorp licht vlak bij houten en zelf een station.
zeist ook nog niet zo slecht maar geen idee hoe duur het daar is hoor.
@fiep wrote:
nou dat kraakpand was in geen enkel opzicht een serieuze suggestie van me hoor
Snap ik wel hoor

grappig, misschien hebben we wel gezamelijke bekenden.
ja, wie weet... de wereld is klein hoor! Gunst, t zou zomaar kunnen dat we elkaar ook kennen zonder het te weten dan... stel je voor! :mrgreen:
@marisca77 wrote:
o en fai als je nou eens rond kijkt in de buurt van utrecht kom je gewoon bij mij koffie drinken.
verder lopik daar woont nellie maar weet niet of je dat al weet.
bunnik kun je ook wonen is een dorp licht vlak bij houten en zelf een station.
zeist ook nog niet zo slecht maar geen idee hoe duur het daar is hoor.
Dat doen we… :inlove: :thumbup:
In Bunnik is de eerste woning een appartement van 90m2… en kost 269.000 :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Ongelofelijk he…

Appartementen zijn in de regel altijd duurder…
Ik zou toch echt eens naar Den Bosch kijken… Alleen al voor die heerlijke chocoladebollen… :mrgreen:
@miekske wrote:
Appartementen zijn in de regel altijd duurder…
Ik zou toch echt eens naar Den Bosch kijken… Alleen al voor die heerlijke chocoladebollen… :mrgreen:
Maak me gekkkk… :mrgreen:
Oh…alleen al die chocolade die eroverheen gedrappeerd zit… Dat is niet zomaar een dun laagje…mar je moet er echt doorheen bijten wil je uberhaupt bij het soesgedeelte komen…Als je er dan uiteindelijk doorheen gekomen bent raakt je mond de volle slagroom die in de kern van de soes zit…
(moet ik nog doorgaan???)