Mama's omgeving Utrecht HIERRRRR komen...

@miekske wrote:

Oh…alleen al die chocolade die eroverheen gedrappeerd zit… Dat is niet zomaar een dun laagje…mar je moet er echt doorheen bijten wil je uberhaupt bij het soesgedeelte komen…Als je er dan uiteindelijk doorheen gekomen bent raakt je mond de volle slagroom die in de kern van de soes zit…

(moet ik nog doorgaan???)

He… mijn maag knorde… :mrgreen: echt waar!!! :mrgreen:

Ik ga maar eens meeten met mijn Bosche vriendinnetje… :mrgreen:

Ik heb snel dit topic even doorgelezen. :lol: :mrgreen:

Mag ik het over een andere boeg gooien? Je wilt persé naar de provincie Utrecht? Je zegt namelijk dat je man met de trein reist naar Houten. Wat dacht je dan van het Gelderse Culemborg (1 station verderop) of Geldermalsen? (2 stations) Is tevens meer richting Limburg dan bijvoorbeeld Maarssen of Vleuten. Scheelt dan dus die kant op ook weer.

Ik zag Wijk bij Duurstede voorbij komen. Is leuk hoor, maar qua trein echt een ramp en absolute no-go. Dichtsbijzijnde station is 15 km. (Driebergen of Bunnik) En dat is dan niet rechtstreeks naar Houten. Jij wilt niet elke dag je auto kwijt zijn (terecht :mrgreen: ) dus die kant op zou ik niet denken. Of je vent moet elke keer zo’n 17 km willen fietsen. :roll:

Ik gooi het maar in de groep! Succes! :-*

@Sisil wrote:

Ik heb snel dit topic even doorgelezen. :lol: :mrgreen:

Mag ik het over een andere boeg gooien? Je wilt persé naar de provincie Utrecht? Je zegt namelijk dat je man met de trein reist naar Houten. Wat dacht je dan van het Gelderse Culemborg (1 station verderop) of Geldermalsen? (2 stations) Is tevens meer richting Limburg dan bijvoorbeeld Maarssen of Vleuten. Scheelt dan dus die kant op ook weer.

Ik zag Wijk bij Duurstede voorbij komen. Is leuk hoor, maar qua trein echt een ramp en absolute no-go. Dichtsbijzijnde station is 15 km. (Driebergen of Bunnik) En dat is dan niet rechtstreeks naar Houten. Jij wilt niet elke dag je auto kwijt zijn (terecht :mrgreen: ) dus die kant op zou ik niet denken. Of je vent moet elke keer zo’n 17 km willen fietsen. :roll:

Ik gooi het maar in de groep! Succes! :-

Nou eigenlijk hebben we ook niet veel om ons hier te houden :mrgreen: behalve mijn ma en mijn beste vriendin… de rest kan ik ook wel wat minder zien… :angel: Culemborg heb ik volgens mij al eens gezocht… Ik heb ook teveeel gekeken weet je… ik werd er flauw van… :oops: Dus IJsselstein zit nog in de race… Woerden, Vleuten… enz… Tiel twijfel dus… (hihi Jel) en Culemborg loop ik morgen nog eens door… mag vandaag niet meer op Funda… :snooty: :mrgreen:

Bedankt lief, voor je moeite… :-

Klopt, we hebben een afspraak…Vandaag naar buiten…Mooi weer, lekker waaien…

@Marlous wrote:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik ben moe… gisteren ben ik naar buiten gegaan… was het bagger weer…

Nu schijnt het zonnetje, en ik ben moe…

Maar misschien straks even, als de kids wakker zijn… word juist wel fit van het naar buiten gaan…

@faizaa wrote:

@Marlous wrote:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik ben moe… gisteren ben ik naar buiten gegaan… was het bagger weer…

Nu schijnt het zonnetje, en ik ben moe…

Maar misschien straks even, als de kids wakker zijn… word juist wel fit van het naar buiten gaan…

Kom op Fai jas aan lekker uitwaaien, naar de winkel liefst de bloemenwinkel lekkere voorjaarsbloeiers halen.

:hug: :-*

geldermalsen fai, zet maar op je lijstje, uitstekend plan van wie er ook mee kwam. Is een leuk dorp, leuke huisjes en vast neit zo heel duur!

Culemborg ook leuk!!

En Faizaa uit je luie stoel achter je pc vandaan en wandelen met de kids :mrgreen: Het is moooiiiii buiten 8)

Culemborg is leuk! Heb ik nog gewoond en gestudeerd zelfs :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

harmelen is ook leuk overigens, daar staat een erg leuk kraakpand, gratiz en voor niets, allicht is dat iets? zit je wel tussen de hippies en zo…

Ik kende destijds ook mensen die daar in Harmelen woonden - geen idee of het nog dezelfde zijn - zit er niet meer zo in op een of andere manier :think: :mrgreen:

Waarschijnlijk niet, de bewonersgroep is de laatste jaren bijna geheel gewijzigd… :wink:

(lekker off topic, sorry)

he ehhhh stelletje hippies… :mrgreen:

kom even melden dat we ons gaan focussen op IJsselstein… :angel:

heb nog pb’s gekregen over andere dorpjes… maar Waddenooijen daar begint het pas vanaf 275.000 :frowning:

er zit alleen nog niet echt wat tussen in IJsselstein… en ik heb haast, maar toch… ik doe het maar wat rustiger aan… ‘ons’ huisje komt vast snel voorbij…

ik zal jullie ‘hulp’ dan wel weer nodig hebben :angel: en heb Kroes oa om de wijk te checken voor me… Nellie om de kids te dumpen mocht ik gaan bezichtigen… en Fiep heeft al aangeboden om lekker een keer met me mee te gaan,lief! :mrgreen:

Fiep… :wink:

@GroeneVrouw wrote:

Waarschijnlijk niet, de bewonersgroep is de laatste jaren bijna geheel gewijzigd… :wink:

(lekker off topic, sorry)

kan ik heel goed tegen hoor… vind het wel leuk die ‘hippie’ verhalen… make love not war… peace… wheedddd… enz…

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@faizaa wrote:

he ehhhh stelletje hippies… :mrgreen:

kom even melden dat we ons gaan focussen op IJsselstein… :angel:

heb nog pb’s gekregen over andere dorpjes… maar Waddenooijen daar begint het pas vanaf 275.000 :frowning:

er zit alleen nog niet echt wat tussen in IJsselstein… en ik heb haast, maar toch… ik doe het maar wat rustiger aan… ‘ons’ huisje komt vast snel voorbij…

ik zal jullie ‘hulp’ dan wel weer nodig hebben :angel: en heb Kroes oa om de wijk te checken voor me… Nellie om de kids te dumpen mocht ik gaan bezichtigen… en Fiep heeft al aangeboden om lekker een keer met me mee te gaan,lief! :mrgreen:

Fiep… :wink:

haha jij hebt ook een pan af he! Maar lijtk me een uitstekend plan, nemen we al die aapjes van ons ook mee, kunnen we meteen ontdekken of het huis een beetje klim- en kleuterproof is!

Ik kende destijds ook mensen die daar in Harmelen woonden - geen idee of het nog dezelfde zijn - zit er niet meer zo in op een of andere manier :think: :mrgreen:

en terecht bella. ik heb gehoord dat ze stinken, die krakers. en werken ho maar....
toch grappig dat er zomaar in dit topic drie vrouwen zijn die mensen kennen die in dat pand gewoond hebben (neem even aan dat harmelen maar 1 kraakpand heeft?).