Owww even snel… moet nog even reageren maar zit alweer te neuzen… collega van Azzy woont in Tiel… Is da wa? :mrgreen:
En ik zie dat je daar goedkoper kunt wonen EN er is een station… :think:
Nee…Daar zou ik iig NIET willen wonen… Den Bosch?? Met de trein ben je in een half uur in Utrecht… :thumbup:
Bianca… Woerden twijfelgeval hier… :oops:
Groenevrouw, Bilthoven… te duur voor ons… Bilthoven was idd wel een optie… :thumbup:
Kroes… ja precies… dat willen wij dus ook… een ruime woning tussen de 200.000 en 250.000 en dan op 1 salaris… wij kunnen helaas echt niet hoger gaat dan dat…
Lous… 30 km vanaf Houten… :inlove:
Silvia… ja ik vind IJsselstein ook nog steeds erg leuk… :inlove: :inlove:
Ja daar ben ik dus ook bang voor, te boers… :silenced: en TE rustig… :thumbdown:
Miriam… ik wil NU in een goede buurt wonen :mrgreen: en Zeist is echt te duur… volgens mij kwam ik voor dat bedrag uit op 1 woning op Funda… das echt weinig :mrgreen: en ik krijg voor dat geld ook een leuke woning ergens anders in een leuke buurt…
Jel, Doorn… zal es kijken…
Ik ga dit topic zo vaak weer door he, als ik achter funda zit… :mrgreen: even de namen opzoeken…
Maar goed, Azzy kwam met Tiel… en ja, staat wel wat… maar hoe is Tiel… is het wat?
@miekske wrote:
Nee…Daar zou ik iig NIET willen wonen… Den Bosch?? Met de trein ben je in een half uur in Utrecht… :thumbup:
Vertel… vertel… :mrgreen:
Den Bosch hebben we ook gedacht… moet erg leuk zijn… maar ik wil echt binnen die 30 km blijven van Houten…

Hmmm ik zie dat Tiel ook een km of 40 is…
Tiel is wel leuk wonen, schoonzus + familie woont daar. Ze hebben t daar prima naar hun zin. Het centrum is ook leuk.
Helaas wat verder weg ja…
Ik moet zeggen dat ik het wel erg moeilijk vind om voor een lager bedrag (tot 225.000) nog enigszins een leuk huis te vinden. Ik ben ook niet veeleisend :liar:
Ik heb je een pbtje gestuurd…
Maarrrrrr wel maar een half uurtje met de trein… :mrgreen:
In de auto en sfeer proeven!!! :thumbup:
Miekske… :-*
@Kroes wrote:
Tiel is wel leuk wonen, schoonzus + familie woont daar. Ze hebben t daar prima naar hun zin. Het centrum is ook leuk.
Helaas wat verder weg ja…
Ik moet zeggen dat ik het wel erg moeilijk vind om voor een lager bedrag (tot 225.000) nog enigszins een leuk huis te vinden. Ik ben ook niet veeleisend :liar:
Hihi… nee joh… we hebben niet zoooveel wensen… :liar:
Is ook moeilijk hoor…

Ja ik zie ook een wijk in Tiel, Passewaaij… die ziet er ook leuk uit… :think:
Ik vind Tiel dus niks he heb er ex schoonfamilie wonen.
Fai kom gewoon naar Sneek anderhalf uur met de trein naar Utrecht :mrgreen:
En het is toch van de zotte 225.000 euro is niet niks dat is gewoon heel veel geld als je het omrekent ja ik weet moet je niet meer doen maar toch is gewoon een hoop geld niet normaal zo duur dat alles is.
@marielle wrote:
Ik vind Tiel dus niks he heb er ex schoonfamilie wonen.
Fai kom gewoon naar Sneek anderhalf uur met de trein naar Utrecht :mrgreen:
En het is toch van de zotte 225.000 euro is niet niks dat is gewoon heel veel geld als je het omrekent ja ik weet moet je niet meer doen maar toch is gewoon een hoop geld niet normaal zo duur dat alles is.
Hahahahhhaa Sneek… nee man… gekke flap… voor jou zou ik het doen… en mijn kerel dan… :mrgreen: hahahahaha… nee ik ben verhuisd zeg ik dan tegen de mensen… ja Limburg was te ver man… mijn kerel moest anderhalf uur reizen naar Utrecht… jaaa… en nu dan? Nou, nu woon ik in Sneek… ja das beter… scheelt echt enorm… :roll: :roll: :roll:
Lekker ding ben je… :inlove:
225.000 is idd veel… en wat krijg je ervoor… zo’n woonkamer met een keuken in de hoek… kijk je recht tegenaan… wil ik niet…
eigenlijk wil ik:
4 slaapkamers
woonkamer 40m2
keuken 15m2
een knappe neger
badkamer, bad en douche
vaste trap zolder
bijkeuken
grote tuin
een knappe neger
garage
leuke wijk
een knappe neger
ja en dat voor ehmmm… ja 210.000 ongeveer…
@faizaa wrote:
225.000 is idd veel… en wat krijg je ervoor… zo’n woonkamer met een keuken in de hoek… kijk je recht tegenaan… wil ik niet…
eigenlijk wil ik:
4 slaapkamers
woonkamer 40m2
keuken 15m2
een knappe neger
badkamer, bad en douche
vaste trap zolder
bijkeuken
grote tuin
een knappe neger
garage
leuke wijk
een knappe neger
4 slaapkamers heb ik
Neger gaan we samen zoeken
Badkamer geen bad wel mooie ruime douche
Bijkeuken heb ik
Garage heb ik niet wel een lief tuinhuis
Grote tuin voor en achter heb ik
Neger die gaan we samen :silenced: :silenced:
Oh ja en ik woon ook nog in een leuke wijk.
Trekt Azzy maar bij Marco in de flat in Utrecht tussen de marokaantjes achter de moskee. :mrgreen:
@marielle wrote:
@faizaa wrote:225.000 is idd veel… en wat krijg je ervoor… zo’n woonkamer met een keuken in de hoek… kijk je recht tegenaan… wil ik niet…
eigenlijk wil ik:
4 slaapkamers
woonkamer 40m2
keuken 15m2
een knappe neger
badkamer, bad en douche
vaste trap zolder
bijkeuken
grote tuin
een knappe neger
garage
leuke wijk
een knappe neger
4 slaapkamers heb ik
Badkamer geen bad wel mooie ruime douche
Bijkeuken heb ik
Garage heb ik niet wel een lief tuinhuis
Grote tuin voor en achter heb ik
Neger die gaan we samen :silenced: :silenced:
Oh ja en ik woon ook nog in een leuke wijk.
Trekt Azzy maar bij Marco in de flat in Utrecht tussen de marokaantjes achter de moskee. :mrgreen:
Geweldig… jij kan zoooo lekker meegaan he… :inlove: heerlijk vind ik dat…
Ja idd stop Azzy maar in een hok met Marco… :mrgreen: vlak bij de moskee… en de hoeren op loopafstand… :silenced:
Nou niet echt op loopafstand maar prima te doen met de stadsbus.
Marokko hè… Das toch Afrika…??? :mrgreen:
Dusseuh…die neger… :lol: (kom je niet meer vanaf…)
Antikraak??? 8)
@marielle wrote:
Nou niet echt op loopafstand maar prima te doen met de stadsbus.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
muts…
@miekske wrote:
Marokko hè… Das toch Afrika…??? :mrgreen:
Dusseuh…die neger… :lol: (kom je niet meer vanaf…)
Antikraak??? 8)
Nou, eentje voor erbij misschien… :mrgreen:
Maar dan een echte…
MET kleurtje…
MET muscles
MET ehmmm :silenced:
Nee ben wel blij met mijn negertje…