Mama's omgeving Utrecht HIERRRRR komen...

@prinsjeJason wrote:

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:






Het duurt nog wel een poos… met mijn eisen pakket… :roll:

Witch reminds me… :angel: wij moeten dus ook maar snel weer afspreken :snooty: :inlove:

@faizaa wrote:

@prinsjeJason wrote:
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:






Het duurt nog wel een poos… met mijn eisen pakket… :roll:

Witch reminds me… :angel: wij moeten dus ook maar snel weer afspreken :snooty: :inlove:




Je gaat mij gewoon verlaten :cry:



:mrgreen: :wink:



Ja moeten snel weer eens iets afspreken!!! :dance:

@prinsjeJason wrote:

@faizaa wrote:
@prinsjeJason wrote:
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:






Het duurt nog wel een poos… met mijn eisen pakket… :roll:

Witch reminds me… :angel: wij moeten dus ook maar snel weer afspreken :snooty: :inlove:




Je gaat mij gewoon verlaten :cry:



:mrgreen: :wink:



Ja moeten snel weer eens iets afspreken!!! :dance:






:frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

Maarrrrrr… zo ver is het niet… heb wel altijd een excuus om weer es lekker naar Limburg te komen :angel:

Diaan, ze komt richting mij… :stuck_out_tongue: :wink:



Nieuwegein heb ik 6 jaar gewoon, ligt aan de wijk, maar zitten er wel leuke tussen hoor!!!



IJsselstein ook eluk.



De kant Zeist/Den Dolder etc. Is idd veeeeel duurder (richting Gooi…).



Faiz, bel/pb me als je ergens iets over wilt weten, ken die buurten goed!!!



:-*

@Bren1970 wrote:

Diaan, ze komt richting mij… :stuck_out_tongue: :wink:



Nieuwegein heb ik 6 jaar gewoon, ligt aan de wijk, maar zitten er wel leuke tussen hoor!!!



IJsselstein ook eluk.



De kant Zeist/Den Dolder etc. Is idd veeeeel duurder (richting Gooi…).



Faiz, bel/pb me als je ergens iets over wilt weten, ken die buurten goed!!!



:-




:mrgreen: wat ben je toch een schat Bren… :-

Ja Zeist, Bilt, Dolder… neej, niet te doen gewoon… :frowning:

Ik ga een beetje voor IJsselstein… wacht op Kroes haar ‘betere wijken’ :thumbup: En tja Lopik he, dat huisje… :inlove: Maar Lopik is niks qua OV… maarja, dat huisjeeeee… :mrgreen:

Ik zal je zeker pb-en… jij bent lekker eerlijk, hou ik van… :angel:

Wat is nou eigenlijk sfensj? Zie het je nu al 2x schrijven vandaag :oops:



Ok, het is niet in de provincie utrecht maar zeker dichterbij dan Limburg: Almere!

Plenty huizen voor onder de 2 ton. Heel veel oude mensen om mee te babbelen! :mrgreen:

Ja, ik weet het, Almere heeft geen goed imago en heel veel mensen en ik citeer zeggen ‘’ daar zou ik nog niet dood gevonden willen worden’’ Maar echt, het valt heel erg mee!

Ik woon er nu een jaar en ben erg tevreden!

Tis wel erg rustig overdag trouwens in de wijken, de meeste mensen werken, dat moet gezegd worden. Maar als je dan in de stad loopt zie je dat er ook heel veel mensen vrij zijn :wink:

Bij het doen van mijn dagelijkse boodschappen maak ik regelmatig praatjes met oudere mensen, of ik help ze met hun boodschappen, want er zijn heel wat van die dames met een scootmobiel :wink:



Kijk maar eens op funda en je wordt meteen hebberig :mrgreen:

Ik woon in Maarssenbroek. Je bent in Maarssen wezen kijken maar was dat dan het dorp of Maarssenbroek? Het is hier wel uhm tja wat zal ik zeggen, rustig. Maar de verdeling qua gezinnen is wel goed, mensen die hier al 25 jaar wonen en mensen die hier net zijn gekomen met kindjes. De huizen zijn vaak wel oude huurhuizen die te koop komen wat betekent dat ze iets minder duur zijn (maar dan moet er meestal wel heel wat aan gebeuren. Het grote voordeel van Maarssenbroek is dat alles op loop- en fietsafstand is. Dus het winkelcentrum is vanaf de meeste wijken max. 10 minuten lopen, daar zit een bowlingbaan, zwembad, bibliotheek en er zit geloof ik in elke woonwijk wel een school. Je zit met 10 minuten in Utrecht (ook op de fiets goed te doen) en met de trein maar 5 minuutjes.



Het ligt er hier trouwens qua huis wel heel erg aan in welke wijk je kijkt want er zijn ook wijken met grotere en luxere huizen.

@Sterre74 wrote:

Wat is nou eigenlijk sfensj? Zie het je nu al 2x schrijven vandaag :oops:



Ok, het is niet in de provincie utrecht maar zeker dichterbij dan Limburg: Almere!

Plenty huizen voor onder de 2 ton. Heel veel oude mensen om mee te babbelen! :mrgreen:

Ja, ik weet het, Almere heeft geen goed imago en heel veel mensen en ik citeer zeggen ‘’ daar zou ik nog niet dood gevonden willen worden’’ Maar echt, het valt heel erg mee!

Ik woon er nu een jaar en ben erg tevreden!

Tis wel erg rustig overdag trouwens in de wijken, de meeste mensen werken, dat moet gezegd worden. Maar als je dan in de stad loopt zie je dat er ook heel veel mensen vrij zijn :wink:

Bij het doen van mijn dagelijkse boodschappen maak ik regelmatig praatjes met oudere mensen, of ik help ze met hun boodschappen, want er zijn heel wat van die dames met een scootmobiel :wink:



Kijk maar eens op funda en je wordt meteen hebberig :mrgreen:




Ik weet het… owww… mooi mooi mooi… en de prijzen… :o maarrrrrr… hij moet echt binnen een straal van 30 km zitten… krijgen we een lekkere verhuisvergoeding van 5000 euro… :angel: en dan is Almere echt te ver…

En sfensj… heerlijkkkkk… een soort van Marokkaanse donuts… Maar dan heerlijk luchtig en zoetttt…

@Tante Soesa wrote:

Ik woon in Maarssenbroek. Je bent in Maarssen wezen kijken maar was dat dan het dorp of Maarssenbroek? Het is hier wel uhm tja wat zal ik zeggen, rustig. Maar de verdeling qua gezinnen is wel goed, mensen die hier al 25 jaar wonen en mensen die hier net zijn gekomen met kindjes. De huizen zijn vaak wel oude huurhuizen die te koop komen wat betekent dat ze iets minder duur zijn (maar dan moet er meestal wel heel wat aan gebeuren. Het grote voordeel van Maarssenbroek is dat alles op loop- en fietsafstand is. Dus het winkelcentrum is vanaf de meeste wijken max. 10 minuten lopen, daar zit een bowlingbaan, zwembad, bibliotheek en er zit geloof ik in elke woonwijk wel een school. Je zit met 10 minuten in Utrecht (ook op de fiets goed te doen) en met de trein maar 5 minuutjes.



Het ligt er hier trouwens qua huis wel heel erg aan in welke wijk je kijkt want er zijn ook wijken met grotere en luxere huizen.




Ik ben dan misschien in een hele andere straat geweest… ik miste een lekkere stoep… overal stonden auto’s tussen de huizen in… niet het traditionele patroon zeg maar… qua bouwen… en ik zoek niet echt een luxe huis… was het maar zo :mrgreen: … maar gewoon een net huis… deze wat ik bekeken had die waren :thumbdown: en die straat… ow nee… :o Ik denk dat het Maarssen was… :think: bij het zebraspoor…

:drool: Ziet er lekker uit!



Als je naar Almere komt, heb je die 5000 helemaal niet nodig :mrgreen:



Verder zal ik je niet meer pushen hoor :wink:

@Sterre74 wrote:

:drool: Ziet er lekker uit!



Als je naar Almere komt, heb je die 5000 helemaal niet nodig :mrgreen:



Verder zal ik je niet meer pushen hoor :wink:






Hihi… maak me gekkkk… och, ik heb daar al eens gekeken… man ook… maar ja je hebt helemaal gelijk… ze zijn gewoon heel erg betaalbaar… en mooi… Maar dat is me echttt te ver :mrgreen: :wink: Als ik dan verhuis uit mijn Limburg, dan ga ik ook echt dichtbij zitten… niet dat ie dan NOG eens teveel moet gaan reizen… :-*



Je zou makelaar moeten worden… :angel: 8)

Almere… daar zou ik dus nooit kunnen wonen (maar ieder voor zich!!!), ik heb daar veel vrienden, leuke huizen, leuke prijzen… maar die flevopolder… brrrrrrrrrrrr



Maarssenbroek is knusser dan Maarssen idd…

Amsterdam???



Zuid oost (GEIN) zou precies zijn wat je zoekt. Wat maakt dat half uurtje dan nog uit :roll:

Wat mij dus wel aansprak is idd die afstand Houten-Maarssen… en Utrecht ben je ook zo… Maar wat een teleurstelling was het… Maarssenbroek :think: eens zoeken…

Ik? Makelaar? nou ja, alleen voor almere misschien.

Ik zou ook een hele goede miele-stofzuiger verkoopster zijn :mrgreen:



Toch hou ik het maar bij de thuiszorg :angel: Werk zat wat dat betreft in Almere :slight_smile:

@Sterre74 wrote:

Ik? Makelaar? nou ja, alleen voor almere misschien.

Ik zou ook een hele goede miele-stofzuiger verkoopster zijn :mrgreen:



Toch hou ik het maar bij de thuiszorg :angel: Werk zat wat dat betreft in Almere :slight_smile:






Hihi… geweldig… en dat laatste zinnetje… 8)

Lous, Amsterdam… hmmm… is dat binnen de 30 km eis… :snooty:

Volgens mij heb je met Zebraspoor één van de slechtste straten in Maarssen(broek) te pakken. Mij is toen verteld (ooit toen we ook een huis zochten) dat de Sporen niet de beste wijk is. :shifty:



Ik kijk ook wel eens bij Almere (groter huis voor minder geld) maar ben bang dat ik niet ga aarden en als ik dan weer weg wil, mn huis niet kwijt kan. Maar die huizen :drool:

Ja Kroes, daar heb je een punt, ik geloof dat huizen wel langer te koop staan hier. Nou ja, ik was niet bang dat ik niet kon aarden, ik heb al zoveel woonplaatsen gehad, als ik maar een pc heb gaat het wel :mrgreen:

Weet je wie hier ook woont? Rob Stenders 8) Heb hem al 2x gezien bij de albert heijn.



En ik zou zweren dat ik vanmiddag Eddy Murphy in de bus zag :o

Lol, maar ik denk toch dat het een look-a-like was :mrgreen:



Maargoed, ik dwaal helemaal af, sorry :oops:

Succes Faizaa, ik hoop dat jullie snel iets leuks vinden!

@Kroes wrote:

Volgens mij heb je met Zebraspoor één van de slechtste straten in Maarssen(broek) te pakken. Mij is toen verteld (ooit toen we ook een huis zochten) dat de Sporen niet de beste wijk is. :shifty:



Ik kijk ook wel eens bij Almere (groter huis voor minder geld) maar ben bang dat ik niet ga aarden en als ik dan weer weg wil, mn huis niet kwijt kan. Maar die huizen :drool:






ja idd… en dat wisten wij niet… de makelaar zei nog: ja de kampen zijn beter… nou, toen gingen we daar wonen maar ik vond het niet veel beter… ik miste gewoon uitstraling… en daar hoef je echt niet alleen voor in een dure wijk te zijn…

heb dezelfde angst hoor Kroes… :angel:

@Sterre74 wrote:

Ja Kroes, daar heb je een punt, ik geloof dat huizen wel langer te koop staan hier. Nou ja, ik was niet bang dat ik niet kon aarden, ik heb al zoveel woonplaatsen gehad, als ik maar een pc heb gaat het wel :mrgreen:

Weet je wie hier ook woont? Rob Stenders 8) Heb hem al 2x gezien bij de albert heijn.



En ik zou zweren dat ik vanmiddag Eddy Murphy in de bus zag :o

Lol, maar ik denk toch dat het een look-a-like was :mrgreen:



Maargoed, ik dwaal helemaal af, sorry :oops:

Succes Faizaa, ik hoop dat jullie snel iets leuks vinden!






proest Eddy Murphy… :mrgreen:

dat zou wat zijn… :thumbup:

en ja, dat komt vast wel goed… :angel: