Mama's omgeving Utrecht HIERRRRR komen...

@miriam wrote:

Ohh kan jij sfensj maken dan :clap: ? Mij lukt het maar niet. En inderdaad soort beverwijk maar maar twee hallen dus je kunt alles doen/zien.






:mrgreen: wij kopen sfensj… en alleen met ramadan… :mrgreen: ik heb 1x sfensj gemaakt en daar kon ik je iemand een gat mee in zijn hoofd gooien… :?

maar mijn chebekia is wel te eten :snooty: :mrgreen: 8)

Is Houten echt geen optie?

Ik weet er anders een heel leuk huis dat over 2 jaar vrij is :mrgreen:



Nieuwegein en Ijsselstein zeggen mij ook niets veel maar zal idd verschillen per wijk/buurt.

Is hier in Houten ook wel hoor, oude dorp is heel gezellig maar daar zijn de huizen echt onbetaalbaar, nieuwbouwwijken zijn een stuk minder leuk maar iets goedkoper.

@Broekie wrote:

Ohh ik lees even mee!

Ik wil ook dolgraag naar een andere gemeente en ben me aan het oriënteren… Eerst moeten we nog uit de schulden, maar dan hoop ik dat ook wij een leuk eengezinshuisje kunnen vinden.



Succes met zoeken!




Hoop dat het snel zal zijn, Broekie… :thumbup:

En hier, pff… nog liever vandaag als morgen… ik ben erg ongeduldig en vind huisjes zoeken helemaal niet zo leuk… bezichtigen bleghh… nee niks voor mij… verhuizen, klussen… :thumbdown: :oops:
wij kopen sfensj.. en alleen met ramadan.. ik heb 1x sfensj gemaakt en daar kon ik je iemand een gat mee in zijn hoofd gooien..
maar mijn chebekia is wel te eten


Dito :mrgreen:

@liesje1 wrote:

Is Houten echt geen optie?

Ik weet er anders een heel leuk huis dat over 2 jaar vrij is :mrgreen:



Nieuwegein en Ijsselstein zeggen mij ook niets veel maar zal idd verschillen per wijk/buurt.

Is hier in Houten ook wel hoor, oude dorp is heel gezellig maar daar zijn de huizen echt onbetaalbaar, nieuwbouwwijken zijn een stuk minder leuk maar iets goedkoper.




Ik heb eens gekeken op Funda en huizen in Houten beginnen vanaf 250.000… en dan nog moet er vaak nog veel aan gebeuren… dat vind ik teveel… :oops:

En 2 jr is te lang :mrgreen: jammer… :mrgreen:

@miriam wrote:

wij kopen sfensj… en alleen met ramadan… ik heb 1x sfensj gemaakt en daar kon ik je iemand een gat mee in zijn hoofd gooien…

maar mijn chebekia is wel te eten




Dito :mrgreen:






Hahaha… net zo’n sfensj prutser… :mrgreen:

Ik woon in IJsselstein en dat vind ik echt een leuk dorp (oh nee sorry, ik moet eigenlijk stad zeggen, maar het is gewoon dorps).

Klein stadje, leuk centrum. Het centrum is klein, maar je hebt wel van alles. Ook sfeer bijvoorbeeld (tis oud).

Je hebt hele leuke wijken hier (ook een paar die je moet mijden :mrgreen: ).

IJsselstein heeft ook goed openbaar vervoer, tram bijvoorbeeld. Lopik en Vianen hebben dit bijvoorbeeld niet (niet echt handig).



Lopik is opzich ook leuk, maar errug afgelegen. Man, voordat je op de snelweg bent :roll: En er is ook minder in de buurt, voor wat degelijke kleding en schoenen komt men al snel naar ijsselstein (of utrecht natuurlijk).



De meern vind ik een beetje nietszeggend. Maar ik kom er ook niet vaak, dus mss heb ik een verkeerd beeld.



Houten is idd een stuk duurder, maar wel leuk wonen. Nadelig vond ik altijd die ellendige smalle weg naar Houten toe (druk!). Naar de A27 toe gaat een stuk beter.



Nieuwegein is op zich ook niet verkeerd, tis gewoon een stad. Niet echt bijzonder, maar vast wel aardig wonen. En nieuwegein krijgt een heel groot nieuw centrum (duurt wel weer ééuwen natuurlijk :roll: ).

@Kroes wrote:

Ik woon in IJsselstein en dat vind ik echt een leuk dorp (oh nee sorry, ik moet eigenlijk stad zeggen, maar het is gewoon dorps).

Klein stadje, leuk centrum. Het centrum is klein, maar je hebt wel van alles. Ook sfeer bijvoorbeeld (tis oud).

Je hebt hele leuke wijken hier (ook een paar die je moet mijden :mrgreen: ).

IJsselstein heeft ook goed openbaar vervoer, tram bijvoorbeeld. Lopik en Vianen hebben dit bijvoorbeeld niet (niet echt handig).



Lopik is opzich ook leuk, maar errug afgelegen. Man, voordat je op de snelweg bent :roll: En er is ook minder in de buurt, voor wat degelijke kleding en schoenen komt men al snel naar ijsselstein (of utrecht natuurlijk).



De meern vind ik een beetje nietszeggend. Maar ik kom er ook niet vaak, dus mss heb ik een verkeerd beeld.



Houten is idd een stuk duurder, maar wel leuk wonen. Nadelig vond ik altijd die ellendige smalle weg naar Houten toe (druk!). Naar de A27 toe gaat een stuk beter.



Nieuwegein is op zich ook niet verkeerd, tis gewoon een stad. Niet echt bijzonder, maar vast wel aardig wonen. En nieuwegein krijgt een heel groot nieuw centrum (duurt wel weer ééuwen natuurlijk :roll: ).






Owww kijk, nu word het al wat makkelijker… :thumbup:

Ik moet zeggen dat IJsselstein wel mooi is… (heb een paar foto’s gezien) Inderdaad lekker rustig heb ik het idee… beetje ouderwets soms… :inlove:

Geen OV idd… das ergggg vervelend in Lopik… jammer… want zucht dat huisje… Maar IJsselstein staan er ook een paar leuke ja… He en zou je mij willen pb-en welke wijken ik beter kan vermijden? :oops: :angel:

Mijn man gaat met de trein… dus die ellendige weg heeft ie dan geen last van…



IJsselstein ook weer op de lijst dus… :angel:

Zeist is ook een optie, is niet ver en heeft zijn charme! Ik woon er zelf niet maar ken er veel die er wonen…Het is vlak bij Houten dus waarom niet…



Zeer kind vriendelijk…Prachtige omgeving(bos, centrum etc etc)

Hey Fai,

Volgens mij woont Nellie toch in Lopik? Kan zij je wel meer over vertellen dan denk ik :wink: . En dat is alvast 1 pluspunt aan Lopik, Nellie woont er :mrgreen: :mrgreen:



MAar ik ga snel weer weg want ik kan je verder niet helpen :shifty: :shifty:

@Williewortel wrote:

Zeist is ook een optie, is niet ver en heeft zijn charme! Ik woon er zelf niet maar ken er veel die er wonen…Het is vlak bij Houten dus waarom niet…



Zeer kind vriendelijk…Prachtige omgeving(bos, centrum etc etc)






Op de lijst… :thumbup:

Heb net even gekeken, Zeist… van 200.000 tot 250.000 koopwoningen met minimaal 100m2 woonoppervlakte… Resultaat: 3 :mrgreen:

@Danielle77 wrote:

Hey Fai,

Volgens mij woont Nellie toch in Lopik? Kan zij je wel meer over vertellen dan denk ik :wink: . En dat is alvast 1 pluspunt aan Lopik, Nellie woont er :mrgreen: :mrgreen:



MAar ik ga snel weer weg want ik kan je verder niet helpen :shifty: :shifty:






ja klopt… ik wilde Nellie nog pb-en :angel:

maar volgens mij gaat Nellie weg uit Lopik… :think:

Fai, ik pb je vanmiddag even met wijken (ik moet de kaart er even bij pakken voor de juiste namen ed)



Je mag ook altijd pb’en hoor als je ergens een huis ziet. Ik wil van de week ook wel wat foto’s maken, ga ik even fietsen met Oliefje :inlove:

(oh ja, niet morgen als het slecht weer is :oops: )

Ja inderdaad je kijkt alleen maar naar 1 kant trek een cirkel en kijk ook richting Zeist Den Dolder De Bilt ook allemaal goed te doen met de auto weliswaar.

@Kroes wrote:

Fai, ik pb je vanmiddag even met wijken (ik moet de kaart er even bij pakken voor de juiste namen ed)



Je mag ook altijd pb’en hoor als je ergens een huis ziet. Ik wil van de week ook wel wat foto’s maken, ga ik even fietsen met Oliefje :inlove:

(oh ja, niet morgen als het slecht weer is :oops: )




Oww Kroes… das echt hardstikke lief… ja dat zou top zijn… :thumbup:

En als ik een leuk huis vind dat pb ik je die ook even… :angel:

@miriam wrote:

Ja inderdaad je kijkt alleen maar naar 1 kant trek een cirkel en kijk ook richting Zeist Den Dolder De Bilt ook allemaal goed te doen met de auto weliswaar.




De Bilt was ook te duur voor ons… :frowning:

Den Dolder… even kijken… :thumbup:

Den Dolder… 1 koopwoning… en die vind ik :sick:

En dan voor dat geld… :snooty:

He als je nu in de buurt van utrecht gaat wonen wordt meeten een stuk makkelijker :mrgreen:

daar kom ik nog wel eens voor mijn werk 8)

@LK wrote:

He als je nu in de buurt van utrecht gaat wonen wordt meeten een stuk makkelijker :mrgreen:

daar kom ik nog wel eens voor mijn werk 8)






He, das alweer een hele goede reden… :inlove:

Leuk!.. :-*

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: