Hoe is het hier???// :mrgreen:
ik kom later of morgen nog wel weer… heb een klein boefje in huis met dubbele middenoorontsteking en gelukkig nu aan de anti-biotica
doeiiiiiiii
@issie wrote:
Hoe is het hier???// :mrgreen:
ik kom later of morgen nog wel weer… heb een klein boefje in huis met dubbele middenoorontsteking en gelukkig nu aan de anti-biotica
doeiiiiiiii
ohhh beterschap!!
en hier is het prima!!!
Hier ook alles prima 8)
Moest de hele dag werken, absoluut geen zin, maar nu lekker thuis en even een avondje niksen. Morgen late dienst, tot 23u bah
Verder geen nieuws, zeur gevoel in mijn buik is stukken minder op het moment, en mijn ongi is nog niet op komen dagen, morgen misschien dan, want zo voelde het toch een beetje :?
Hallo,
Ook ik wil er wel in :oops:
Zoals bij het voorstel hoekje :
Ik ben lesley, 19 jaar, de laatste pil was voor mij op 6 maart.
Vandaag ongesteld geworden, en hoop dat dat snel over is.
(buikpijn is niet leuk vertroeteld worden door me vriend wel.)
^ Heb vanaf 7 uur geslapen tot net kwart over 9 :oops: :shock:
Groetjes lesley.
@Sweet-Love wrote:
Hallo,
Groetjes lesley.
Hoihoi,
Welkom bij de maart stoppers!
lekker toch slapen? 8)
Ik denk dat ik vanavond vroeg mijn bed in kruip, ik heb vanacht heel slecht geslapen en morgen hoef ik pas laat te werken…dus dat komt mooi uit. Maar ja…of ik ook echt vroeg naar bed ga, ach, een goed voornemen is het wel :mrgreen:
hoi lesley welkom!!!
ik zal je aan het lijstje op pagina 1 toevoegen.
leuk dat jullie voor een kindje gaan…spannende tijd hoor!!.
hier weinig te melden…we klussen wel lekker door weet alleen niet wanneer het echt zin heeft :? :?
ben aan het eind van deze cyclus dan ook vast uitgeput :mrgreen:
@Bat_kol wrote:
@Sweet-Love wrote:Hallo,
Groetjes lesley.
Hoihoi,
Welkom bij de maart stoppers!
lekker toch slapen? 8)
Ik denk dat ik vanavond vroeg mijn bed in kruip, ik heb vanacht heel slecht geslapen en morgen hoef ik pas laat te werken…dus dat komt mooi uit. Maar ja…of ik ook echt vroeg naar bed ga, ach, een goed voornemen is het wel :mrgreen:
Slapen is heerlijk, ben er ook weer rond uurtje of 1 ingedoken :oops: en eigenlijk vrij snel weer in slaap gevallen normaal ben ik er mooi op tijd uit zelfs op zondag… maar nu ben ik er net een uurtje uit!! :o :o half 1 dus * Shame on Me. :oops: :oops: :oops:
Haha ik ben er ook net pas uit hoor
Ik ben ook niet van plan ook maar iets nuttigs te doen in de tijd dat ik thuis ben, half vier richting werk en daar verder zeuren dat ik liever thuis was gebleven haha
whahaha ik was er om 8 uur al uit.
de kleine man was wakker dus ja dan is het hup eruit!!!
maar wel gezellig hoor…beneden met de gordijntjes dicht een flesje geven :inlove:
Dat komt hier ook nog wel!! :mrgreen: Maar nu kan ik nog even heerlijk lui doen natuurlijk 8)
Ik ga maar weer eens kijken of het ‘de tijd van de maand’ al is. Die zeurpijn moet toch ergens vandaan komen.
hmmm ja vreemd dat de ongi dan nog niet heeft door gezet.
lesley…heb jij een regelmatige cyclus??
zoja ff voor het lijstje, weet jij dan wanneer je niet ongi dag is??
Inderdaad vreemd.
Ik pest mijn vriend dan ook een beetje door te zeggen dat we gewoon een hele goede timing met klussen hebben haha dat het misschien wel ‘het is raak’ pijn was 8) Dan kijkt ie toch ineens heel ernstig hoor :shock:
Maar goed, we houden het als grapje anders valt het zo tegen als mijn ongi vandaag of morgen komt. Het zou ook sowieso wel erg snel zijn anders :silenced:
uuuggghhh nog maar 2 uurtjes en dan moet ik de taxi bellen om richting werk te gaaaan :sick:
Hallo dames,
Lesley, welkom bij de maartstoppers!
Bat_kol wat goed voor je dat je nog steeds niet ongi bent. Begint stilletjes aan al spannend te worden. Hier zijn de :evil: :evil: wel doorgekomen. Ik voelde het ook al een tijdje dat het er zat aan te komen. Pfff en 't is meteen de moeite (eigenlijk is dit mijn eerste ongi sinds mijn mk en dat is nu bijna 2 jaar geleden). Hopelijk hoef ik dit maar 1 keer door te maken!
Nathalie: geef je zo nog een pb’tje met mijn volgende nod. Hier was het 6.30u Briek heeft zijn flesje dan gedronken nog 45 min ‘rondgekropen’ in ons bed en is terg in slaap gevallen (en wij ook) tot 9.15. Zaalig :dance: Daarna hadden we een brunch dus het was weer ongelooflijk haasten om op tijd te komen!
Ik zelf heb nog niet de twijfel of ik het volgende wel even graag ga zien als Briek, meer zoiets van ga ik dat wel aankunnen? Ga ik wel tijd genoeg hebben voor mijn 2 kids?
Esther: oh, wat vervelend dubbele middenoorontsteking, hopelijk weer snel genezen!
Mijn man ligt nu op de zetel te slapen met Briekje. Hij (mijn man) is ook een beetje ziek…
tot morgen!
Beeeuhhh ik ben eindelijk thuis. Was een saaie avond op het werk zeg, dacht dat er geen eind aan kwam
maar, lekker thuis nu, nog even een kop thee en dan langzamerhand richting bed.
Tot morgen!
bat_kol al ongesteld geworden???
hoi allemaal.
ik ga een weekje lekker naar zee dus ik spreek jullie niet.
Ik zou zeggen klus se en tot snel!!
Bol kat,die naam hou ik er maar in,ben benieuwd.
O ja vandaag bloedgeprikt,vd week uitslag.Zei gister nog tegen mn vriend,nu is de tijd weer aangebroken:constant denken ben ik nu zwanger of nie? Veel plassen,misselijk,duizelig…
We zien wel!!
En Sweet love:Welkom!
Groetjes
sunce fijne vakantie!!!
en ik ga duimen voor je dat jullie zwanger zijn… :mrgreen: :mrgreen:
liefs
ohhh meid ik hoop dat je eigenlijk helemaal niet ongi word…en lekker zwanger bent!!
Ja we wachten maar af he?
Kan nu nog geen test doen, veeeeel te vroeg…dus…ongi afwachten en als er niks komt binnenkort testen 8)