maartstoppers 2008 deel 1, maliesje is zwanger!!

jaaaa wij gaan er vanaf deze maand weer helemaal voor.

ik hoop dat er snel meer dames/heren bij komen die vanaf deze maand ook weer voor een babytje gaan.



ik heb een lijstje gemaakt dus pb maar als je erbij op wilt.

Ik zal me even voorstellen.



Mijn naam is dus Nathalie en mijn nickname is meissie.

Ik ben 24 jaar en ik woon in de flevopolder.

Mijn vriend en ik zijn bijna 8 jaar samen en de trotse ouders van Wessel Benjamin, geboren op 23 juni 2007.

Wij gaan vanaf 1 maart voor een brusje voor Wessel.

Het heeft ruim 9 maanden geduurt voordat we zwanger raakten van Wessel en daarom hopen we dat het deze keer sneller gaat.



Wil je nog meer weten…vraag maar raak :smiley:

Oh Nathalie, wat leuk! Een brusje voor Wessel!!! Heel veel succes en ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn!!!



Liefs,

Hoop

whahaha thanx.

ja ik hoop idd dat het sneller gaat dan bij wessel.

dat duurde ruim 9 maand.

Jaaaa, succes meid! Ik hoop dat we snel goed nieuws krijgen van je :-* .

Wil je ook even succes wensen bij het fabriceren van een brusje voor Wessel. :wink:

ik ook ik ook ik ook …



feliciteeren he :wink: Wij wachten nog ff met het bruusje … maar ik kom wel meelezen als het mag! :smiley:

tuurlijk mag je meelezen…vind ik wel gezellig!!!

:-*

Hey Nathalie



Ik kom me dus wel aanmelden… Dit weekend hebben we besloten om er terug voor te gaan! Al kan het zijn dat dit nog maar een proefronde is. Na gestopt te zijn met de borstvoeding, ongeveer 4 weken geleden ben ik eigenlijk nog maar zo halfslachtig ongesteld geweest (3 dagen klein beetje bloedverlies)



Voor degene die mij niet kennen. Ik ben Kee (mijn echte naam, hou ik omwille van redenen die met mijn werk te maken hebben, liever geheim) en ik kom uit België. Sinds 20 juni ben ik de trotse mama van Briek. Het heeft ongeveer ongeveer 6 maanden geduurd voordat ik zwanger was van Briek, in die tijd had ik ook een mk. Ik hoop dit niet meer te hoeven meemaken… Ik werk voltijds als gezinsbegeleidster bij kinderen met gedrags- en emotionele problemen en ik probeer ook nog af en toe te badmintonnen.



Hopelijk zijn we snel met heel wat mensen en allemaal ook snel zwanger

Groetjes

:-*

heel veel succes



xxxxxxxxx

oh ja kee wat super!!! :dance: :dance: :dance:



jou ga ik ook volgen :wink:

kee meid je staat erin!!!

vind je het lijstej leuk zo?? of wil je er nog iets aan toevoegen??

Bedankt nathalie…



voorlopig nog niet echt veel kandidaten, maar het moet natuurlijk nog maart worden…



Lijstje is voor mij wel ok, je leert elkaar het beste kennen door de dingen die je schrijft, denk ik. Misschien komen er nog wel goede ideeën…



Ik was eigenlijk eerst wel van plan om wat langer te wachten maar toen ik mijn pil moest gaan halen dacht ik: waarom eigenlijk? En mijn man dacht er net hetzelfde over. Dus beginnen we er weer aan. Ben jij ook al terug begonnen met foliumzuur in te nemen? Ik moet het nog gaan halen.



Barbara, Sterre, Leentje bedankt hoor.



Groetjes

ohhh ik moet ook de foliumzuur nog gaan halen…zou het haast vergeten :oops:

in heb nog 2 pilletjes op mijn strip zitten en dan ff ongesteld worden en dan kan het feest gaan beginnen hier. :mrgreen:

wij wilden eigenlijk al erg snel na de geboorte een tweede maar we hebben toch nog even gewacht.

gelukkig is wessel een heerlijk indje dus ik denk dat ik de zwangerschap wel weer aan kan.

nou was de zwangerschap van wessel niet zwaar dus ik hoop dat dat deze keer weer zo is.



ga jij dit keer nog iets extra’s doen zoals bijv. temperaturen of ovulatietesten??



liefs :-*

kan ik jullie meiden een programma aanbevelend dat ik persoonlijk super vind!



http://4womenonly.mutexdevelopments.com/



je kan het 30 dagen testen en ik vind het heeeel compleet!



8)



ik gebruik het dus om mijn cyclus te begrijpen hahahah :lol:

thanx barb maar ik ga het lekker alemaal op me af laten komen denk ik.

tempen en ovulatie testen zijn gewoon niets voor mij.

dan ben ik er te veel mee bezig en dat “klust” niet prettig.



zooo ben vanmorgen even op verjaardagsvisite geweest maar wat een drukte zeg.

3 kleine kinderen liepen er rond te gillen en te geinen.

wessel ligt nu net op bed…op zijn buik wel te verstaan…en ik ga zo ff poetsen.



liefs :-*

Meissie en Kee: heeeeel veel succes!!! :-* :-*

(en nee, ik sluit me (nog) niet aan!)

aww irene … nog niet? hoelang ga je wachten?