maartstoppers 2008 deel 1, maliesje is zwanger!!

ohhh ik ga vanavond mijn laatste pilletje slikken…SPANNEND :mrgreen: :mrgreen:



pfff vandaag gewerkt en ik ben zo moe, zere voeten, pijn in mijn rug.

blehhh ga zo douchen en naar bedje toe.



fijne avond :-*

Hoi,hoi



Ja Nathalie …het laatste pilletje, ongesteld en dan zwanger!



Hier ook iemand die het voorlopig nog wil doen zonder te veel nadenken… Vorige keer ben ik er na mijn mk wel stevig mee bezig geweest, nu kan het hopelijk allemaal wat relaxter… Maar toch bedankt Barbara!



Irene, je hebt nog de hele maand maart om je aan te sluiten

:wink:



Hopelijk kan je eens goed rusten vanavond, nathalie.



Slaapwel

@Vuegje wrote:

aww irene … nog niet? hoelang ga je wachten?




We zijn er eigenlijk nog niet over uit… Eerst wilde ik heeeel graag meteen nog een beeb, maar ik vind het nu zo lekker lopen, de zaak gaat goed, ik kan carriere maken en zie Swen ook nog heel vaak… Ik weet niet of ik dat nu wil combineren met nog een beebje! En we gaan natuurlijk dit jaar ook nog verhuizen… We kijken wel!!! (al word ik natuurlijk ook niet jonger op… Volgende maand alweer 32…)



xxx

ohhh irene idd eerst verhuizen en dan…kindje!!!



heb weinig te melden hier…wacht op mijn ongi nu.

ik zal straks ook geen banner plaatsen omdat mijn cyclus onregelmatig is.

en als ik dan steeds op die banner zie dat ik al twee dagen voorbij mijn ongi ben dan word ik een beetje gestresst van dus hier geen banner.



nou ik ga even aan de poets hier in huis en dan strakkies even een paar uurtjes werken.



doeidoei :-*

Hoi Nathalie,



hier ook niet veel nieuws te vermelden, zit ook wat te wachten op mijn ongi…

ooh jeetje lijkt me zo spannend weer zwanger worden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

whaha ja het is ook spannend barb…komje meedoen :pray: :wink: :mrgreen:



ik ga ongi worden vandaag…ik voel het.

oooooh ik wil wel zooooooooo graaaaag… maar ik moet nog wachten :cry:



Dus ik schrijf mee bij de rammelende eierstokjes … (aka zwanger worden maar nog wachten in zwanger worden :lol: )











Maar dan zwanger ik gewoon met jullie mee hier!!! :inlove:

pffff vandaa gewerkt…en ik ben moehoeeeee.

ook ben ik ongi geworden :dance: :dance: dus hier kan de pret binnenkort gaan beginnen :mrgreen:



weltrusten allemaal.

Hoi,





Nathalie wat goed, ongi… (nooit gedacht dat ik dat nog eens ging vinden :think: ). Bij mij is het nog wachten hoor. ik ben na de bv gestopt me de minipil, ongeveer begin februari en heb een beetje bloeverlies rond 16/2 (nauwelijks een ongi te kunnen noemen). Dus als het vorige een ongi was zou ik nu ong rond half maart opnieuw ongi moeten worden. We zullen wel zien. Ik was wel regelmatig tot voor mijn mk, daarna niet meer.Ik weet niet wat het effect van een bevalling gaat zijn. Hoop in ieder geval dat ik snel terug iets of wat cyclus ga hebben…



Groetje

Hallo allemaal,



bij deze wil ik me ook wel aanmelden.Eindelijk is t zover:We gaan stoppen!!! Vandaag moest ik eigenlijk weer beginnen met een nieuwe strip,maar dat gaat gelukkig niet door.

Ben “sunce” ,ben net 32 geworden,woon samen met mn lief en ons dochtertje.Zij wordt zondag 2.

Als jullie meer willen weten,vraag maar raak!!

Hallo Sunce,



Wat leuk eindelijk nog een maart-stopper erbij! Welkom!!!



Ik ben kee & ik “ken” Nathalie (meissie) van bij de juni-baby’s. Ik lees dat je een dochtertje hebt dat 2 wordt. Hoe heet ze?

Goh, en ik vind het ook altijd wel interessant om te weten of je werkt en welk werk dan, enz.



Ook voor jou, hopelijk snel ongi en dan weer zwanger! Ik baal nu al dat ik nog minstens een halve maand moet wachten…



Laat nog maar gauw iets van je horen

heyyy sunce welkom en super dat jullie ook voor een tweede gaan vanaf nu!!!

heb je enig idee wanneer je nod is???

ga je morgen wel aan het lijstje toevoegen.



groetjes nathalie

Hoi, ja ik ben ook helemaal blij,we wouden al eerder stoppen,maar toen puntje bij paaltje kwam wou mn vriend niet.Regelmatig over gehad,maar natuurlijk ook weer niet teveel.Dat was wel ff moeilijk,maar nu kunnen we dan eindelijk beginnen.Jujjjjj

Mn werk: ik werk savonds als ouvreuse bij t theater,erg leuk.Ben nog op zoek naar een baantje voor ca 2 dagen in de week,maar dat is erg moeilijk.We zitten ook met de oppas.Maar de aanhouder wint.

Mn dochtertje heet Savannah Indy.De allerliefste :smiley:

Ze is nu een beetje verkouden en hoesterig en zonet moest ze zo erg hoesten,bijna kokhalzen,dat zeer zelf van moest huilen.En t bleef maar doorgaan.Zielig en wij vonden t zelf ook een beetje eng.Maar goed,ze ligt nu lekker te slapen.Hopelijk is t zondag beter met r verjaardag.



Ik ben er dus een tijdje uitgeweest maar ,fogive me for asking, wat is nod ook alweer? Is dat niet de datum dat ik ongi moet worden?Als dat t is,dan is t rond de 25ste geloof ik,maar dat kijk k nog wle ff naar.

Leuk om hier te kletsen.Moet jullie nog wel ff leren kennen,maar dat komt wel goed denk.



Tot mails

Ik zie dat jullie kindjes allebei even oud zijn,leuk!! En alledrie vooor de 2 keer,gezelly!!

Hoe ging jullie 1e zwangerschap dan?

Hoi hoi,



Het is dus gelukt met je lijstje :mrgreen: Ik wens de maart-stoppers allemaal heel veel succes (en klusplezier :lol: ) en hoop dat jullie spoedig een positieve test in handen hebben



:-*

nou sunce mijn 1ste zwangerschap was zuper…ging allemaal erg goed en heb geen problemen gehad.

ik hoop dus dat de tweede zwangerschap ook zo gaat zijn :wink:



kee en ik zijn idd samen actief in het topicje bij de babybabbelaars…juni mama’s 2007.

en wij vinden het allebei ook erg leuk om nu samen voor een tweede te gaan.



ja tanja het is gelukt met het lijstje…vind je hem mooi :wink: :wink: ??



nou meiden fijn weekend…morgenben ik er waarschijnlijk niet want ik ga shoppen met een vriendinnetje.



oja NOD is idd de niet ogesteld dag.



nou groetjes,



nathalie

Jaaa het is een prachtig lijstje!!! Hopelijk moet je hem net zo vaak als ik aanpassen met ‘zwanger!’ :mrgreen:



Shop’se morgen!



:-*

Hallo,



pfff wat een dagje, wij hadden een logeetje (een nichtje van 11 maanden). Toch behoorlijk druk zo 2 kids, je dagje is echt wel gevuld… Maar ook wel leuk, grappig om te zien hoe ze toch op 1 of andere manier reageren op elkaar en eigelijk ook wel samenspelen. Ben blij dat we er voor kiezen om niet te veel tijd te laten tussen de kinderen. Dus laat ik maar snel zwanger worden :lol:



Nathalie: vind het idd ook wel leuk dat er nog een juni-mama is die (al) voor een 2de gaat



Sunce: Savannah Indy betekent dat de allerliefste? Hoe ben je op die naam gekomen, ik vind hem wel heel bijzonder… Alvast een happy Birth day voor haar en hopelijk heeft ze niet te veel last van haar verkoudheid.



Ik heb eerst een mk gehad, maar deze zwangerschap was geweldig alleen vrij lang misselijk geweest (oh jee, dat hoort er natuurlijk ook weer bij), voor de rest geen problemen, ook de bevalling is heel goed verlopen. Yep! Zo mag het een tweede keer gaan voor mij!

Hoe was jou zwangerschap?



Zo ga nog even op de bank hangen en dan maar slapen, morgen zal het weer een vermoeiende dag worden!

goedemiddag,





zo ik ben weer uitgeslapen dus ik kan er weer even tegen.

mijn ongi is bijna weg dus dan gaan we wel zien hoe het gaat.

aangezien mijn cyclus onregelmatig is gaan we denk ik maar om de dag “klussen” ofzow.



gisteren lekker geshopt met een vriendinnetje en ik moet zeggen dat ik redelijk geslaagd was voor mijn aankopen.

oke het waren dan wel allemaal kleertjes voor Wessel maar goed hij had het dan ook nodig.



vanmiddag gaan we even op bezoek bij mijn schoonouders en daarna is het een lekker rustig avondje…gelukkig :smiley: .



sunce gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine meid.

ik hoop dat jullie een fijne dag hebben

ik heb je aan het lijstje toegevoegd!!





fijne zondag nog…doeidoei :-*