maartstoppers 2008 deel 1, maliesje is zwanger!!

Ik ben de laatste week van februari gestopt, omdat ik de mini pil zo zat was, ik bleef maar ongesteld tijdens het slikken. En aangezien mijn partner en ik toch kinderen willen, heb ik er de brui aan gegeven. Sinds deze maand zijn we aan het klussen, maar ik weet niet wanneer ik sowieso ‘natuurlijk’ ongesteld zou moeten worden. Dus we wachten maar af…



Ik moet wel eerlijk zeggen dat, ondanks dat ik al een jaar de kriebels heb en mijn vriend over zijn toekomstige vaderschaps angst heen probeer te overtuigen, ik nu we het aan het proberen zijn het allemaal ineens doodeng vind… zullen wel de bekende twijfels zijn, of ik wel een goede mama zou zijn enzo :slight_smile:

He mag ik ook meedoen…na deze cyclus die zaterdag begonnen is gaan we er weer voor… :dance: :dance: :dance: …

ik ben esther en heb 2 schatten van kindjes…Sanne die in mei 3 wordt en Sem die over 3 weekjes :shock: 1 wordt…



ik kom morgen even hier bijlezen…



groetjes

Hoi



Issie van mij mag je,gezelli!!



Savannah Indy betekent niets,niet dat ik weet in ieder geval.Ik heb Savannah al gehoord toen ik een klein meisje was en dacht als ik ooit mama wordt dan noem ik mn dochtertje zo.En Indy heeft mn vriend bedacht.

De verjaardag was echt leuk.Wel erg druk,volgend jaar ff anders regelen.

Mijn zwangerschap verliep ook super,zo ook de bevalling.

Verder geen nieuws,behalve dat ik vannaf een sollicitatie gesprek heb…spannend

hoi meiden …





aan de klussers ff een SUXSEX wens :lol: ik hoop dat het snel raak is …





ik wil buikjes zien :dance:

Sunce: Veel succes vanavond…



Sanne wilde ook al als naam toen ik een klein meisje was… :mrgreen:



is nog niet zo druk hier he? komt vast nog wel…is nog maar net maart…



ga even verder snuffelen en een klein boefje zo uit bed halen… :inlove:

Ik heb ondertussen dus ook een pb verstuurd om op het maart stoppers lijstje te mogen…



Even een vraagje hoor, misschien dom, maar dat risico neem ik toch maar, je hoort wel eens hoe mensen na het stoppen vrij snel zwanger raken, zonder dat zij eerst een natuurlijke menstruatie hebben gehad. Wanneer zou je nou moeten testen? Als je nog geen menstruatie hebt gehad weet je ook niet of je overtijd bent of niet natuurlijk?



Groetjes!

:slight_smile:

Bat-kol,ik zou testen als je na ruim 1 maand na t stoppen vd de pil,of andere conceptie,nog niet ongi bent geweest!



En mn sollicitatie gaat helaas,vooralsnog,niet door.Volgende week op vakantie en daarna word ik gebeld. :frowning:

@Sunce, ja zoiets dacht ik ook wel, maar ik ben echt een leek als het op zwangerschap aankomt hoor, jaren de pil geslikt en nu gaan we ervoor. Vraag me gewoon ineens vanalles af enzo haha



Mag je na de vakantie wel op sollicitatie komen dan? Ik hoop dat het wat word voor je :slight_smile:

LADIES WELKOM!!! leuk dat jullie ook komen beppen hier.

ik heb jullie inmiddels toegevoegd aan het lijstje op pagina 1.



Bat_kol, ik zou idd ook pas testen als ik na een maandje nog niet ongi geworden zou zijn…dus nog even geduld meid.

en al die vragen had ik ook hoor toen we bezig waren voor de eerste…en ik moet zeggen dat nu we voor nummer twee gaan ik ook weer onzeker word hoor.

wat grappig dat je vriend de vaderschapkriebels had…mijn mannetje had daar ook last van.

ik wilde al jaren kindjes maar hij wilde alsmaar wachten, achteraf ben ik daar ook blij om hoor.

we hebben nu een veel betere basis…allebei een baan en samen een eigen huisje.





issie wat leuk twee kids al!!! is het niet druk??? lekker cliche vraagje he :wink:

hmmm verder weinig te reageren :mrgreen: :mrgreen:



sunce meid ik hoop dat de baan alsnog door gaat want een baantje is wel ff lekker hoor.

wat voor baan zoek je??



KEE WAAR BEN JE???

hoe is het met Briek??? gaat het alweer beter??





hier een lekker dagje achter de rug…heb gewerkt dus ben bekaf.

de ongi is hier helemaal verdwenen en gisteren voor het eerst geklust…whahaha wat klinkt dat vreemd zeg.



vanavond heb ik een heerlijk avondje voor mij alleen…Wessel ligt al op bed en manlief is aan het knutselen aan een auto.

dus strakkies op de bank NCIS kijken en dan lekker douchen en hup naar bed.

nou ik kom morgen wel weer ff spieken hier.



fijne avond en weltrusten voor strakkies!!!

Hoi, hoi



Hier ben ik weer… Heb het even heel druk gehad op^het werk en thuis… 2 collega’s hebben namelijk ontslag genomen :frowning: (net 2 waar ik heel goed mee over weg kon) en dat betekent nu een pak extra werk … En ik had allerlei afspraken dus ik kwam er even niet toe…



Hoi! Nog 2 mensen er bij. Esther en bat_kol welkom!



Bat_kol, denk dat ik ook pas na een maand zou stoppen. Ik nam ook de minipil (omwille van de borstvoeding), bleef ook maar ongesteld op het einde :sick: en dan dachten we eerst nog even een andere pil te nemen, maar toen dachten we waarom eigenlijk? Wr-e willen nog een tweede kindje, dus gaan we er voor. Overigens ik werd na ongeveer 3 weken ongesteld en dan nog maar een klein beetje (helemaal niet zoals ik van mezelf gewend ben), ik ben dus eigenlijk nog niet zeker of m’n cyclus nu op orde is, dus als het nu een maand uitblijft ong. de 16 denk ik, dan ga ik ook testen…



Meissie: klussen klinkt vreselijk, maar dat mag het niet zijn :wink: Geniet van je avondje!



Sunce: wat voor werk wil je gaan doen, en wat vervelend dat het ineens niet door kan gaan. Ga je zelf op vakantie?



Esther: een derde! Wij willen ook graag 3 kindjes. Hoe valt het eigenlijk mee 2 kindjes?



Ga nog even bij de juni-mama’s kijken en dn ga ik filmpje kijken met m’n man.



Daag

Kee ,Meissie: Het is wel druk maar erg leuk druk… :inlove: …we hebben het er heeeeeel lang over gehad… over evt nog een kindje mocht het ons lukken natuurlijk…hij is 9 jaar ouder dan ik ben en vond zich al te oud eigenlijk maar ja je bent zo oud als je je voelt…toch? en ik heb altijd een groot gezin gewild…lijkt me heerlijk…en nu heeft hij mij toch groen licht gegeven :mrgreen: :wink: :inlove: …ben benieuwd hoe het gaat…



hoe het bevalt met 2 kindjes: soms denk ik wel eens help als ze allebei tegelijk aandacht willen maar de 2e loopt vaak gewoon mee in de stroming al…en vind het heel leuk om te zien dat ze nu ook beginnen te spelen met elkaar (en ruzie maken :roll: )…het zijn ook nog 2 donders bij elkaar en zeker geen kinderen die rustig stil kunnen zitten :eh: :roll: :inlove: …maar ontzettend lief allebei…(hoezo een verliefde mama aan het praten :oops: )



Sunce: jammer van de baan? moet je wachten op het gesprek? of op de uitslag.???



Kee:

Meissie: hjaha dat klussen ja…weer rekenen en afwachten… :mrgreen:



Bat KOL"hoe kom je eigenlijk aan deze naam…(gewoon nieuwschierig hoor?



ik ga even douchen…doeiiiiiiii

@meissie wrote:





Bat_kol, ik zou idd ook pas testen als ik na een maandje nog niet ongi geworden zou zijn…dus nog even geduld meid.

en al die vragen had ik ook hoor toen we bezig waren voor de eerste…en ik moet zeggen dat nu we voor nummer twee gaan ik ook weer onzeker word hoor.

wat grappig dat je vriend de vaderschapkriebels had…mijn mannetje had daar ook last van.

ik wilde al jaren kindjes maar hij wilde alsmaar wachten, achteraf ben ik daar ook blij om hoor.

we hebben nu een veel betere basis…allebei een baan en samen een eigen huisje.


Geduld is een schone zaak, zeggen ze toch :? Mijn vriend zag echt zijn leven aan zich voorbij trekken volgens mij...hij is nu wel wat bijgedraaid en heeft wat kunnen wennen aan het idee. Al denk ik wel dat hij flauwvalt mocht ik nu al zwanger raken hahaha

Ik vraag me echt steeds vanalles af, eerst was er alleen de wens, maar nu we er mee bezig zijn ga ik ineens aan vanalles twijfelen!!

@Kee:

Ik vind het toch wel spannend om te zien of ik bij de groep hoor die gelijk zwanger raakt, of dat ik toch ook nog ongesteld ga worden ergens deze maand.
Ik heb de 'ontpilling' al gehad, want aangezien ik ongesteld bleef op de minipil besloten we te stoppen en toen ik stopte was ik al ongesteld, dat duurde nog een weekje erna ofzo, nu schijnt het opgehouden te zijn en ik moet eerlijk zeggen dat ik hoop dat het niet terug komt hehe :?

@Issie : jaren geleden zocht ik een nickname voor een andere site en heb hem eigenlijk zo gehouden :slight_smile:



het betekent letterlijk ‘Dochter van een Stem’ en komt uit het Hebreeuws. Hier wat meer uitleg:

http://www.jhom.com/topics/voice/bat_kol.htm

nou issie dat vind ik ook hoor.

je bent zo oud als dat je je voelt.

ik ben namelijk “nogmaar” 24 jaar en zo voel ik me dus niet…whaha ik voel me ouder.

mijn vriend is 26 dus dat is haast geen verschil.

rekenen heeft hier helaas geen zin…ik heb een erg onregelmatige cyclus dus geen idee wanneer mijn eisprong is.

vandaar dat ik ook geen banner heb…raak ik een beetje van in de war.



bol_kat

ja ik herken het hoor…maar je mag ons alles vragen dus KOM MAAR OP MET DE VRAGEN :wink:

hou er by the way wel rekening mee dat het zwanger raken ook langer kan duren he.

ik dacht ook wel dat ik direct zwanger zou zijn bij de 1ste maar het heeft ruim 9 maanden geduurt.

vond het wachten best pittig en ik hou er nu dus weer rekening mee dat het lang kan gaan duren.



zooo er was weer ff reclame op de tv dus ik kon weer ff spieken hier.



moet zeggen dat ik het wel erg gezellig vind om over deze speciale periode te kletsen hier met jullie.

zou leuk zijn als er al snel resultaat te zien is.



doeidoei

@meissie wrote:





bol_kat

ja ik herken het hoor…maar je mag ons alles vragen dus KOM MAAR OP MET DE VRAGEN :wink:

hou er by the way wel rekening mee dat het zwanger raken ook langer kan duren he.

ik dacht ook wel dat ik direct zwanger zou zijn bij de 1ste maar het heeft ruim 9 maanden geduurt.

vond het wachten best pittig en ik hou er nu dus weer rekening mee dat het lang kan gaan duren.


bol_kat, wahaha die houden we erin :P

Anyways, ik ben me er wel van bewust dat het langer kan duren...maar zoals iedereen wil ik daar (dom dom) even niet bij stil staan. Het is waarschijnlijk ijdele hoop, maar stiekem hoop ik toch dat ik snel zwanger raak :)

whahahaha bol_kat…niet tegeloven toch…ben echt een beetje dement aan het worden hier.

zal nog steeds wel de zwangerschapsdementie zijn :wink: :mrgreen:



oke ik ga je vanaf nu gewoon bol_kat noemen :mrgreen: :wink:



nee hoor bat_kol bat_kol

bat_kol bat_kol

Ik vond hem wel goed gevonden haha

Gezellig hier,ik ben er even niet en gelijk een hele pagina volgeschreven!!

Vind t nu nog moeilijk om jullie uitelkaar te houden,wat bij wie hoort,maar wees gerust,dat komt uiteindelijk vanzelf goed.

De baas van de sportschool belde mij dat de sollicitatie toch nog ongelegen kwam,er was iets tussengekomen.En ik ga aankomende week lekker naar Egmond aan zee,Daarna belt hij me op voor een afspraak.Het is dus in een sportschool,achter de balie en bar.



Meiden even dit: ben vanaf zaterdag smorgen totaal niet lekker in orde.Zaterdagochtend bracht ik savannah naar boven en viel bijna flauw.Heb mn vriendje maar wakker gemaakt en ben op bed gaan liggen.Mn onderbenen tintelden en mn armen.Hand werd dik(dat heb ik wel vaker,maar normaal gesproken als ik teveel gedaan heb)Vanaf zaterdag dus smorgen niet ok.licht in mn hoofd en een soort van misselijk.Kan nu niet zwanger zijn want ik ben net ongi geweest.(afgelopen vrijdag was de laatste dag).Iemand een idee?

Kan t zijn dat als je stopt met de pil,deze verschijnselen krijgt?



En ik weet niet meer wie t zei maar druk maken nu t echt zover is ,is heel normaal.Volgens mij heeft bijna iedereen t wel.Ik heb altijd gedacht(gelijk na t drukmakenhihi)komt wel goed,just go with the flow…

@Sunce:



Ik weet niet of dat komt door het stoppen met pil : :? Het zal voor iedereen wel anders zijn, ikzelf heb alleen sinds ik gestopt ben steeds hoofdpijn en mijn libido is door het dak geschoten (wat opzich niet zo erg is;) ) Maar misschien zou ik met zo’n reactie toch even langs de dokter gaan…



Klinkt best leuk, achter de bar/balie bij een sportschool :slight_smile: Zelf zou ik er niet passen, ben zo onsportief als het maar kan… :lol:



En ja, dat was ik, die zich druk maakt, maar ik heb er ook veel zin in hoor, en ik denk dat alles best goed komt. :slight_smile:

Oh en nog even wat anders…



ik wil nuuuuu zwanger zijn! Ik wil niet nog heel lang wachten :frowning: En ik wil graag nog heel even super naief zijn, dat het misschien gelijk raak is! Ondanks dat ik weet dat alle cijfers en statistieken zeggen dat vrouwen die na het stoppen er best lang over kunnen doen… dat maakt me toch een beetje verdrietig, ik blijf liever nog even op mijn naieve wolkje zitten :slight_smile:



Ik ben nu al ongeduldig, zal wat worden met mij :frowning: :snooty:



Nu zo maar boodschappen doen, anders hebben we niets te eten vanavond.



:think: