maartstoppers 2008 deel 1, maliesje is zwanger!!

@Bat_kol wrote:

Oh en nog even wat anders…



ik wil nuuuuu zwanger zijn! Ik wil niet nog heel lang wachten :frowning: En ik wil graag nog heel even super naief zijn, dat het misschien gelijk raak is! Ondanks dat ik weet dat alle cijfers en statistieken zeggen dat vrouwen die na het stoppen er best lang over kunnen doen… dat maakt me toch een beetje verdrietig, ik blijf liever nog even op mijn naieve wolkje zitten :slight_smile:



Ik ben nu al ongeduldig, zal wat worden met mij :frowning: :snooty:



Nu zo maar boodschappen doen, anders hebben we niets te eten vanavond.



:think:




hey meid ik begrijp je helemaal want zo voel ik mij ook.

ik wil nu zwanger zijn!!!

maar idd je hebt het zelf niet voor het zeggen tis gewoon afwachten.



groetjes

@meissie wrote:





hey meid ik begrijp je helemaal want zo voel ik mij ook.

ik wil nu zwanger zijn!!!

maar idd je hebt het zelf niet voor het zeggen tis gewoon afwachten.



groetjes




Ik moet er nog niet aan denken dat het heel lang duurt :frowning: Ik wil absoluut niet ongevoelig overkomen tegenover de meiden bij wie het heel lang duurt, het is juist omdat ik echt niet weet hoe ik daarmee om zou gaan…ik word al ellendig bij de gedachte :frowning:

Dus blijf ik liever nog even super naief, ik bedoel, als je de mini pil slikt roept iederen: ‘wel elke dag op tijd nemen hoor! anders word je zwanger!!’ of, als je eens niet lekker bent en griep hebt werkt het ook allemaal niet optimaal. En dan zou je bewust stoppen en dan lukt het niet?? Ik kan daar niet bij :?



En het liefste zou ik nu al met testen aankomen en weet ik wat, maar ja, het is veel te vroeg…pas sinds afgelopen zaterdag aan het klussen haha :roll:



Dus ja, we wachten maar af. En het is al duidelijk denk ik, maar ik ben zo ongeduldig als wat :doh:

meid ik hoop van harte dat je de eerste ronde direct zwanger bent!!!

weet je wanneer je vruchtbare dagen zijn??



groetjes

@meissie wrote:

meid ik hoop van harte dat je de eerste ronde direct zwanger bent!!!

weet je wanneer je vruchtbare dagen zijn??



groetjes




Ik heb echt totaal geen idee 8)

whahah dan kunne we elkaar de hand schudden want i weet het hier ook niet…dus dat word gewoon lekker klussen!!!

Ik moet mijn natuurlijke menstruatie nog krijgen, maar ik ga dat ook niet af zitten wachten, we klussen er maar op los hoor haha vriendlief ziet er wel wat moe’ig uit hahaha



:lol:

het kan heeeel snel gaan hoor…Sanne was er na 1 ronde (na het stoppen) Sem heeft 7 maanden geduurd…heb nu geen pil meer geslikt na de bevalling van Sem…heb 9 maanden bv gegeven en toen maar andere middelen gebruikt…wil die troep ook niet meer…straks maar kijken of hub zich er aan wil wagen :mrgreen: :oops: :wink: …maar goed weet ook nog niet goed wanneer het klussen echt gaat werken…het is nog een groot zootje volgens mij …anders ga ik wel een keer ovutesten kopen…kijken wanneer eisprong is…

hoe werkt zo’n ovu-test? (sorry, ben een leek… :oops: )



Ik vind het al lang wachten op de volgende maand, wanneer ik eindelijk eens (mocht ik niet ongi zijn geworden in de tussen tijd) kan gaan testen haha

Nog 3 weken en dan koop ik toch echt de eerste hoor :mrgreen:

Woeha



Wat wordt er hier veel geschreven … iedereen aan het klussen. Ik wil ook zwanger en ook wel nu, maar als ik er dan over nadenk dan denk ik misschien moet het allemaal nog maar even wachten. Want het is best wel druk, met werk en Briek… Ze zeggen ook dat van 1 naar 2 kinderen nog een grotere aanpassing is dan van 0 naar 1 kind en dan word ik wat zenuwachtig en twijfel ik weer of het allemaal niet wat snel is, maar als ik Briek zo bezig zie dan wil ik dolgraag een tweede en ik wil ook weer dat zwangere gevoel, dat is zo zalig (zwijmel, zwijmel… wacht maar tot ik weer misselijk ben).



bat_kol (bol_kat was trouwens erg goed :wink: ). Ik begrijp dat goed hoor, wat je zegt… Ik was er ook al veel langer klaar voor dan mijn man dus toen hij (eindelijk) ook zo ver was, wilde ik het liefst meteen zwanger zijn, maar de natuur bepaalt het zelf… Toch moet je niet meteen er van uit gaan dat het mis zal zijn, gewoon er voor gaan :stuck_out_tongue: Komt wel goed!



Issie: Je bent idd zo oud als je je voelt, en als je dan toch nog een derde wil, liefst zo snel mogelijk hé… Dat ie zijn best maar doet :wink:



Sunce: ik vind het toch wel heftig hoor voor het stoppen van de pil, toch maar wat in het oog houden…



En over regelmaat in de cyclussen… is altijd zowat moeilijk vind ik als je net gestopt ben met anti-conceptie, maar als ik nu ongesteld ben ga ik toch een banner aanmaken gewoon omdat ik dat leuk vind staan. Ik heb trouwens precies wat last van aankomende ongi (buikpijn, koud, hoofdpijn) Zou het nu al zo ver zijn? Of ben ik mezelf nu ook al iets aan het wijsmaken over een aankomende ongi :think:

@Kee wrote:





bat_kol (bol_kat was trouwens erg goed :wink: ).



En over regelmaat in de cyclussen… is altijd zowat moeilijk vind ik als je net gestopt ben met anti-conceptie, maar als ik nu ongesteld ben ga ik toch een banner aanmaken gewoon omdat ik dat leuk vind staan. Ik heb trouwens precies wat last van aankomende ongi (buikpijn, koud, hoofdpijn) Zou het nu al zo ver zijn? Of ben ik mezelf nu ook al iets aan het wijsmaken over een aankomende ongi :think:




Ja, die houden we erin, zeker voor als ik zwanger raak, dan word ik nog boller hehehehe



Ehm, een banner? met wat erop? ‘nog zoveel dagen voor ik weer ongi moet worden’ ofzo? Excuus, weer, ik ben hier de echte leek :stuck_out_tongue:



Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel heerlijk vind om gewoon openlijk over alles te praten en op internet te neuzen naar baby dingetjes, of hier op het forum de mooie babies te bewonderen zonder dat mijn vriend :sick: lichtelijk nerveus word. Hij vind het allemaal wel best, alleen hoopt hij volgens mij stiekem dat het niet meteen raak is haha 8)

hihi Bol_kat voor als je zwanger raakt :lol: da’s een goede



nee, nee een banner nog zoveel dagen totdat ik niet weer ongi wordt :wink: je kan ze hier vinden (vraag me niet om een link te leggen want ik ben een computerleek) probeer het nog even op te zoeken



Ik gebruik KOK ook om te neuzen en te praten over zwanger raken zodat ik er anderen niet mee ‘lastig’ mee moet vallen. Op sommige momenten wil ik daar zo graag mee bezig zijn. KOK is ideaal daarvoor!

bat_kol je vindt ze op kok-pagina bij community en dan leuke hebbedingetjes…

@Kee wrote:

hihi Bol_kat voor als je zwanger raakt :lol: da’s een goede



nee, nee een banner nog zoveel dagen totdat ik niet weer ongi wordt :wink: je kan ze hier vinden (vraag me niet om een link te leggen want ik ben een computerleek) probeer het nog even op te zoeken



Ik gebruik KOK ook om te neuzen en te praten over zwanger raken zodat ik er anderen niet mee ‘lastig’ mee moet vallen. Op sommige momenten wil ik daar zo graag mee bezig zijn. KOK is ideaal daarvoor!




Ah okee, nu ja, ik weet niet wanneer ik ongi moet worden, dus zo’n banner werkt pas voor mij als ik binnenkort toch ongi word. Want natuurlijk weer niet de bedoeling is 8)



En ja, het is heerlijk om hier rond te neuzen, mee te lezen, kletsen of foto’s te kijken. Vooral het topic met de baby kamers vind ik op het moment erg leuk. Sommige kamers zijn echt super, zou ik nooit opgekomen zijn zelf :slight_smile: En ik geloof dat mn vriend er ook een beetje moe van word, al dat baby gepraat van mij 8)

Goeiemorgen allemaal,



Nou, ik heb sinds gisteren een soort ongi pijn in mijn onderbuik, dus ik ben bang dat mijn natuurlijke ongi eraan zit te komen, booooh :doh:



Verder staat er vandaag lekker weinig in de planning, nog lekker een dagje vrij en dan het weekend weer werken :frowning:

Denk dat we vanavond ook maar patat eten, heb geen zin om naar de winkel te gaan haha Maar goed, het is nog vroeg, dus misschien ga ik vanmiddag nog wel even :wink:



eerst nog even lekker lui mijn bed in :zzz:

Bat_kol om 11 u nog even je bed in … klinkt gewoonweg zalig! Vergeet dat maar als je eenmaal een kindje hebt. Hopelijk wordt je niet ongi, maar anders weet je wanneer je volgende vruchtbare dagen zijn…



Ik moest vanmorgen (nog maar eens) naar de tandarts, na mijn zwangerschap en bv 3 gaatjes!, ben al 3 keer geweest en moet nog een keer :sick:. Maar goed aangezien ik genoeg overuren had, heb ik ook een dagje vrij kunnen nemen, dus mijn weekend is al vroeg begonnen! Briek is een halve dag naar de kribbe geweest en die ligt nu lekker te slapen in zijn bedje.



Nog een weekje en dan kan ik me hopelijk ook terug een beetje op mijn cyclus richten…



groetjes

muah, het was hier een uur vroeger he :lol:



Maar inderdaad, lekker lui doen kan ik in de toekomst wel vergeten, dus daarom geniet ik er nu nog even van! Zo nog even een dutje doen, mn buik blijft zeuren, die ongi mag wel doorzetten nu :frowning:

zooo wat is er weer veel gekletst!!!



ik heb er een lekker dagje werken opzitten en nu is het hier dus weekend!!!

wessel heeft een heerlijk dagje gehad op het kinderdagverblijf dus die gaat zo moe en voldaan naar bedje toe.





whahaha bat_kol wat een lol hier is manlief ook wat moe :wink: :wink:

nee hoor die hoor je niet klagen over het “klussen”.

en hier liggen de testen al in huis hoor…nog van de vorige keer…moet je nagaan hoeveel ik toen heb gekocht aan testen.



kee, ik ken het gevoel wat jij omschrijft.

je geniet nog van je ukkie dus kun je dan nu alwel een tweede aan…TUURLIJK KUNNEN WIJ EEN TWEEDE AAN!!!.

want hier op kok zijn alleen maar supermama’s :mrgreen: :dance: :dance:

ik ben vooral bang over het feit ofdat ik van een tweede kindje net zoveel kan houden als van wessel.

want meeeeeeeen wat ben ik verliefd op mijn kleine ventje!!! :inlove: :inlove: :inlove:



ik vind kok ook het perfecte middel om je nodige vragen en info te verzamelen en vooral om lekker te beppen over zwanger worden, zwanger zijn en beebjes!!!

ook omdat niet veel mensen weten dat we bezig zijn voor een tweede kindje.







voor het weekend hebben we geen plannen…nou ik niet, manlief wel die gaat aan de croosauto klussen.

ik denk dat ik lekker op stap ga met wessel…koffie drinken bij een vriendin.

ladies tot morgen!!!



slaap lekker :wink: voor strakkies!!!





liefs nathalie

Meissie, wat een mooierd!! :slight_smile:



**

Ik loop nu elke keer met lood in de schoenen naar de wc. Verwacht mijn ongi, aan de zeurende buik te merken, maar er is nog niks.



bleeeghhh



Fijn weekend allemaal, ik mag dit weekend weer werken :
Geen zin, maar ja, zal wel moeten…

ohhh ik hoop idd dat of je ongi door gaat zetten ofdat je zwanger bent.

is het mogelijk dat je zwanger bent???



hier vandaag een beetje bruinverlies…geen idee waar dat nou weer vandaan komt.



groetjes nathalie

Geen idee, in principe wel denk ik, aangezien als je de pil een keer vergeet je ook zwanger kunt raken en ik ben eind feb gestopt met de (mini)pil (terwijl ik ongi was, dus toen ik stopte was ik nog zo’n drie dagen ongi) en daarna gewoon gaan klussen zonder enige vorm van bescherming.

Het zou volgens de tekstboeken dus kunnen, maar ik betwijfel het…de zeurpijn lijkt een beetje op ongi pijn, ik ben het alleen nog steeds niet…