Ik verlies af en toe een beetje bloed :? :?
Wij moeten straks met Lizz naar het ziekenhuis
Voor een echo van de heupen
Nou hopen maar dat er niks te zien is
allo dames,
Ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen. Ik ben 22, bijna 23 en ik wil heel graag een kind. Ben sinds februari gestopt met de pil en slikte de pil nog geen eens 1 jaar. Vorige maand al flink bezig geweest met het uitrekenen van mijn eiersprong en dacht toen dat het gelukt was. Ik had enorme steken aan mij rechterzij en echt 1 week last van ongesteldheidspijn. Toen 3 dagen beetje bruinboedverlies en de 4e dag werd ik ongesteld. Jammer. Deze keer weer in de weer met het uitrekenen van mijn eiersprong maar wist niet vanaf wanneer ik moest tellen naar mijn laatste ongesteldheid. Dus dan maar iedere dag klussen rond de ovulatie en deze was waarschijnlijk 30,31 maart of 1 april. 30 maart had ik enorme steken in mij rechterzij en dit was echt niet normaal meer. Ik weet zeker dat het een eiersprong was. Vandaag maar weer even klussen en dan wachten of er resultaat is… Kan bijna alleen maar daar aandenken… of het is gelukt?? Wat zijn jullie ervaringen???,…
Gr. Zina
hoi Zina… Welkom, en heel veel succes met zwanger worden. ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar dat lukt eigenlijk niet…
voor de rest heb ik niet het idee dat het deze maand gelukt is, maar dat geeft niks… volgende maand beter
Bree is heel dicht bij waar ik woon
:silenced:
ben weer weg :P[/url]
zina welkom!!!
ladies sorry dat ik hier wat minder te vinden ben maar ben zo druk in huis.
wessel houd me ook goed bezig dus sorry voor het weinige aanwezig zijn hier.
ga straks het lijstje even aanpassen en die upload ik dan zo snel mogelijk.
als iemand nog veranderingen heeft…tell me!!
Hallo!
Ik ben Laatste dagen heel erg stunterig geweest.
Bijna struikelen, me hoofd 4x gestoten.
Na dat ik me hoofd heb gestoten erg duizelig, en hoofdpijn.
Ook vaak misselijk s’avonds vooral, maar ook hongerig.
Veel plassen… Na een glas drinken ren ik na 10 min al naar het toilet
om mijn blaas te luchten.
Maar ook vrijwel veel moe, en veel ste laat uit bed komen.
Allemaal klachten die op niets wijzen, en sommige klachten die hoopvol kunnen zijn.
Maar het nadeel is, ik wil NIET hopen, angst dat als ik een test ga doen. Negatief is.
Met de test doen wacht ik natuurlijk nog even, ik moet een van deze weken ongesteld worden (volgens mij.)
Als dat niet gebeurt kan een test doen altijd nog.
Liefs.
Bij mijn zogenaamde eerste ronde heb ik wel heel wat testjes gekocht :wall: eerste beste kwaaltje meteen denken aan zwangerschap…
He meiden,
Ik ben nu op werk en eigenlijk mag ik niet voor mijn plezier internetten, dus ik hoop dat ik op iedereen kan reageren.
Maandag zijn we een dagje naar mijn ouders gegaan, dat was erg gezellig. 's Middags zijn we op kraamvisite geweest bij mijn nichtje, die heeft een zoontje van 7 weken. Als je zo’n ukkie in je armen hebt, dan zie je wel dat je eigen kindje geen echte baby meer is. En dan gaat het wel weer meer kriebelen, hopelijk mogen wij dat ook nog een (aantal) keer meemaken. Na de kraamvisite zijn we nog even naar de stad gegaan, bij de V&D was er allerlei babykleding in de aanbieding. Mijn ma heeft wat korte broekjes en shirts gehaald, die bleef haar mandje vol laden, haha.
Sylly, dat is een van de redenen dat we geregeld hebben dat mijn man altijd 's ochtends thuis is op mijn werkdagen. Ik moet om 7 uur de deur uit en dan is het kdv nog niet open. Mijn ouders wonen te ver weg en mijn schoonouders kunnen niet op vaste dagen oppassen. En op deze manier hebben we het toch goed kunnen regelen.
Hoe ga je dat dan die met die doordeweekse halve dagen die wegvallen vanwege het werken in het weekend?
En de fase van eisprong tot je menstruatie is vaak hetzelfde, maar kan per vrouw verschillen van 10 tot 18 dagen, die 14 dagen is een gemiddelde. En je heb vaak veel (en dikkere) afscheiding tijdens je vruchtbare dagen, dus als je eisprong voorbij is, wordt dit weer minder.
Maliesje, weet je al hoe de echo was?
Zina, welkom! En je moet beginnen met rekenen op de eerste dag dat je rood bloedverlies hebt.
Sweet-Love, die klachtjes had ik ook allemaal, maar helaas heeft het bij mij geen positieve test opgeleverd. Hopelijk heb jij meer geluk!
Meissi, hoe gaat het bij jou? Heb je alweer getest of ben je ongesteld geworden?
Groetjes Saskia
Hoi Sassie, ik zit ook op mijn werk, maaruh jah. Zolang mijn werkgever doet alsof ik genoeg verdien doe ik alsof ik hard aan t werk ben.
Ik ben benieuwd of het deze keer bij mijn gelukt is. Ik denk dat er in mijn buik heel wat gaande is. Ik voel dan ineens een steek links en rechts, maar jah dat zegt niets.
hoi allemaal en welkom zina!
Ik lees elke dag de berichten hoor,al plaats ik niet heel vak zelf.
Ik haal jullie almaar doorelkaar :wall:
Maar goed,ben net van een blaasontsteking af dwz klaar met antibiotica en heb nog steeds last.Minimaal 1 keer per uur plassen en mn buikpijn wordt ook erger(menstruatiezeurbuikpijn)
Weer urine laten nakijken,maar er was nix an de hand.Zwanger kan ik niet zijn,ben net anderhalve week geleden ongi geweest.
veel drinken dan maar…
Hoe was t met de echo?
En Zina,gewoon lekker intiem zijn met je lief en niet teveel rekenen zou ik zeggen
groetjes
Zina, op zich doet mijn werkgever ook niet moeilijk over internetten, als ik mijn werk gewoon doe.
Meestal begin je pas een week na je eisprong (geen eiersprong :lol:) wat te merken, omdat er dan pas een innesteling geweest kan zijn.
Sunce, ik heb vaak 2 pagina’s geopend. De ene pagina om jullie berichten te lezen en de andere pagina om een reactie te typen, werkt erg handig voor mij.
Die zeurende buikpijn kan ook een teken zijn dat je eisprong eraan komt. En ik heb een periode veel last van mijn blaas gehad, inderdaad veel drinken en eventueel cranberrytabletten slikken.
Groetjes Saskia
Ik loop achter met alle berichten, sorry dames.
Ik heb een behoorlijk griepje opgelopen en voel me behoorlijk kl*te. Maar goed, mijn ongi is weer over nu, en aangezien ik dat hele cyclus gebeuren volgens mij nog niet helemaal doorheb, klussen we gewoon wanneer we zin hebben Ik zou dan deze maand rond dezelfde tijd ongi moeten worden en daar ga ik maar gewoon vanuit. Als het dan uitblijft doen we gewoon weer een test of twee!
Anywaaaay, hoe is het met iedereen?
Oh en: welkom aan de nieuwe dames :mrgreen:
hoi allemaal!
Ik moet zo naar de huisarts, dus heb maar heel even!
Sassie… een heel handig idee om twee pagina’s te openen… Waarom heb ik dat zelf niet bedacht???
En kinderopvang… ja ik weet nog niet precies hoe ik dat ga doen met die 2 halve dagen die dan weg vallen, want die zal ik gewoon moeten betalen… dus misschien als het zo uitkomt kan ik er maar beter gebruik van maken. en omdat mijn moeder ook gaat oppassen kan ik het misschien een beetje handig oplossen, dat mijn moeder dan wegvalt.
Maar dat hangt ook helemaal van de tijden af enz. We komen er vast wel uit! Helaas kan mijn vriend niet veel later naar zijn werk, hij moet 50 KM heen en 50 KM weer terug. Dat is wel lastig!
Nou goed ik kom straks nog even langs… eerst naar de dokter!
Hallo allemaal,
Kom ook nog even lags, al heb ik op gebied van zwanger worden eigenlijk niet veel te vertellen. Mijn man is in Parijs dus ben alleen
Zina: welkom! Fijn dat je nog met ons komt meeschrijven…
OP zich is het aangenaam (als je zwanger wil worden) dat je je eisprong voelt, dan weet je wanneer je “moet” gaan “klussen”. Hoop dat dit de goede ronde is voor jou. Succes!
Nathalie: ol ongi geworden, of toch nog maar een testje? Had je al een vroege positieve test bij Wessel?
Sweet-love: spannend! Ik kan niet ook niet goed tegen negatieve testen, ben pas van plan om te testen als ik een week over tijd ben… Toch als hij positief is :dance:
Sassie: geweldig hé, zo’n klein ding :inlove: (zwijmel, zwijmel was het maar al weer zo ver…) en leuk shoppen, hopelijk kan hij het dragen (en krijgen we een betere zomer dan vorig jaar)
Sunce: idee van de 2 vensters doe ik ook altijd. Het helpt echt, en natuurlijk ook als je al wat langer met elkaar schrijft… Hup, 2de ronde, jou klusdagen komen er aan!
Bat_kol: van een griepje kan je echt ziek zijn, ik miste je al, je schreef in het begin heel regelmatig. Ik volg hoor, niet te veel tellen, niet te veel signaaltjes proberen te interpreteren. Niet te veel stress dat lukt me nu nog wel , maar als we een maand of 3-4 verder zijn en ik ben nog niet zwanger dan zal dat al heel wat moeilijker worden
Sylly: die praktische dingen lossen zich wel op…
iedereen veel succes!
groetjes
Dacht dat ik hier gister nog wat had achtergelaten :think: :think:
Met Lizz was alles goed in het ZKH
Gister is ze uit d`r wipstoel gevallen :shock: :shock:
Schrok me helemaal kapot
Ze zat wel vast hoor maar zo voorover boing
Tussen de bank en tafel in
Ze heeft gelukkig niks
Ben vandaag een beetje bleeehhhhhhhhhhhh
Ben verkouden hoofdpijn denk beetje de griep
Hoop dat het niet doorzet
De vorige keer toen ik ziek was, was ik zwanger dus wie weet deze keer weer
hoi hoi
goed plan,ga ik bij deze meteen doen.thnx!!
Is t een goed plan dat iedereen nog even kort schrijft hoe en wat.Of word ik dan echt een zeur???
Ja ja men zegt t wel he:ouderdom komt met gebreke
Mijn eisprong komt eraan,lees ik net hahaha,heb ik t goed dat dat rond dit weekend is? Ik ben dit weekend namelijk niet thuis :?
Hahaha,heb ik wel weer…
Maliesje fijn dat er nix aan de hand is,toch weer een opluchting!
Bol kat,beterschap meis.Veel pitamientjes voor jou!
Hallo,
pfff zit me een beetje te vervelen op m’n werk :oops:
Sunce: wat vervelend, je ei dit weekend en niet thuis… had ik vorige periode, maar je kan altijd op voorhand klussen en misschien zit er dan nog een zaadje klaar als je eitje springt…
Begrijp niet helemaal wat je bedoelt met nog eens schrijven hoe of wat…over wat moet je nog (terug) iets weten?
Maliesje: gelukkig alles ok, met de heupjes van Lizz. En 't lijkt me een echte akrobaat, als ze omvalt met haar wipstoeltje, da’s schrikken!
Hopelijk voel je je snel weer :dance: zeker als dit op een zwangerschap wijst
Ga nog maar even doen of ik hard aan het werk ben :liar:
daag
Hier een foto van Lizz
Kee nog succes op je werk
Nog ff dan ben je weer vrij