hee meiden, vandaag helaas toch weer ongie geworden… toch een beetje een teleurstelling ondanks dat ik mijzelf voorgenomen had mij er niet zo druk om te maken, had er toch een beetje op gehoopt dat t lege plekje opgevuld zou worden… op naar de volgende ronde maar weer…
Mijn man is aan het koken, dus even snel op iedereen reageren. Morgen moet ik weer werken en dan zal ik waarschijnlijk weinig tijd hebben.
De rode duivels zijn alweer bijna voorbij, dus binnenkort gaan we weer hard aan de slag. Hopelijk heb ik weer een cyclus van 28 dagen en geen lange cyclus, we gaan in ieder geval rekening houden met een lange vruchtbare periode, haha.
Bat-Kol, wij klussen ook wanneer we zin hebben, maar in mijn vruchtbare periode maken we even iets vaker zin, dan nemen we genoegen met iets minder slaap.
Sylly, mijn zoontje gaat dus 2 middagen per week naar het kdv, maar als we die dag vrij zijn (vakantiedag opgenomen) brengen we hem gewoon. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel eens fijn vind om een middag even dingen kan doen zonder gestoord te worden door huiltjes of flesvoedingen.
Hoe was het bij de dokter?
Kee, hoe lang is je man weg? Is hij eventueel weer thuis als je overtijd raakt?
Maliesje, altijd schrikken als er wat met je kleintje gebeurd! Gelukkig was er niks aan de hand! Volgens mij had ik dit hier ook geschreven, maar ik had een week geleden Pete uit mijn handen laten vallen, dat was ook erg schrikken.
Leuke foto trouwens! Mooie blauwe ogen heeft je meisje.
Sunce, wat wil je allemaal weten dan? Ik ben 28 jaar, getrouwd en we hebben een zoontje van 5 maanden. Ik heb 2 katten rondlopen. Ik werk 2 dagen per week.
En spermacellen kunnen vaak een paar dagen overleven, dus als je voor het weekend gaat klussen, heb je nog steeds kans dat het raak is deze maand.
Ninnoc, balen dat je ongesteld bent geworden! Hopelijk je deze ronde meer succes!
Klopt had je geschreven
Hoe is het nu met je zoontje
@ninnoc wrote:
hee meiden, vandaag helaas toch weer ongie geworden… toch een beetje een teleurstelling ondanks dat ik mijzelf voorgenomen had mij er niet zo druk om te maken, had er toch een beetje op gehoopt dat t lege plekje opgevuld zou worden… op naar de volgende ronde maar weer…![]()
Balen dat je ongesteld bent geworden :hug:
hoi allemaal,
hoeft ook niet dat wat ik vroeg…
Klussen voordat ik wegga zit er niet in,hij komt zo thuis en ik ga zo weg.En trouwens,ik heb dus van horen zeggen dat je de eisprong kan voelen,hoe voelt dat?Vorige maand voelde ik rechtsonder in mn buik alsof er iets plopte/knapte, was dat t?
Hoe lang duurt een ovulatie?
Allemaal fijn weekend!!
hoeft ook niet dat wat ik vroeg.....
quote]
bedoelde je hier mee het iets over jezelf vertellen??
ladies ook ik ben ongi geworden na een cyclus van 38 dagen.
ben erg moe dus kom morgen even terug om te kletsen!!
xx :-*
hey;
't is weer weekend :dance: :dance: Om 1 of andere reden viel het werken echt niet mee deze week, misschien is het ewoon omdat ik een week verlof heb gehad… Hopelijk heb ik volgende week meer zin.
Hier dus nog niet ongi (moet ook nog wel een paar dagen wachten) hoop dat het snel komt, geloof echt niet in een zwagerschap deze maand.
Maliesje: wat een schatje lizz, en echte noorse sokken aan
Ninnoc: ongi :hug: , hopelijk volgende ronde meer succes! Ik weet nog dat ik na mijn mk ook niet kon wachten tot ik terug zwanger zou worden, elke maand was er 1 te veel. Laat je niet gek maken, je cyclus is op orde, je kan zwanger worden, het komt goed! :hug:
Sassie: mijn man is al terug thuis, hij was maar 1 dag en 1 nacht weg naar Parijs voor een beurs. Zelf ben ik nogal nuchter, overtijd wil hier niet altijd zeggen: zwanger…
Sunce: er zijn vrouwen die hun eisprong voelen, maar dat is zeker niet bij iedereen zo, wat je omschrijft zou het kunnen zijn, maar kan ook niet, het is bij iedereen anders
Nathalie: balen van je ongi, maar tegelijkertijd ook goed… nu kan je aan de tweede ronde beginnen
groetjes
Hoi,
Ik ben nog steeds wat misselijk, heb wat last van hoofdpijn en ook af en toe wat last van mijn buik. Het is dat ik ongesteld ben geworden, want het komt me wel wat bekend voor. Voor de zekerheid heb ik gisteren een test gedaan, maar daar kwam natuurlijk geen tweede streep te staan.
Ik denk dat ik een beetje oververmoeid ben, de laatste jaren heb ik veel meegemaakt.
Maliesje, met Pete gaat het prima, die heeft eigenlijk nergens last van gehad. Hij heeft wel een paar dagen een blauwe neus gehad, maar dat is nu weggetrokken.
Sunce, ik voel ook wel wat rond mijn eisprong. Meestal heb ik eerst een paar dagen wat last van mijn buik en krijg ik wat dikkere afscheiding. En dan heb ik wat steekjes in mijn buik, dat duurt meestal een paar minuten. En een tijdje erna heb ik dan een rode sliert in mijn afscheiding. Afgelopen maand had ik dit ook en 14 dagen later werd ik dus ongesteld, dus dat is hoogstwaarschijnlijk mijn eisprong geweest.
Een eitje kan ongeveer 12 tot 24 uur leven, maar de eerste 6 a 8 uren heb je de meeste kans op bevruchting.
Meissie, jammer dat je ongesteld bent geworden! Het was best wel een lange cyclus, heb je dit vaker?
Kee, ik duim nog even voor je, ook al geloof jij niet dat het raak is deze maand.
Groetjes Saskia
Gisterenavond had ik een zeurende buikpijn, dus we zijn voor de zekerheid al aan de klus gegaan. Ik heb het idee dat mijn eisprong binnen nu en een paar dagen is, maar dan zou ik wel een redelijk korte cyclus hebben.
Ik ben in juni 2006 ook eens een paar maanden met de pil gestopt en volgens mij had ik toen een keer een cyclus van 24 a 27 dagen?
Het kan dus makkelijk zijn dat mijn cyclus wat korter is, dus vandaar dat we al eerder zijn gaan klussen, dat vonden we niet erg, haha.
Groetjes Saskia
Hey,
Rustig hier geweest dit weekend!
Sassie: wat weet jij hier toch ontzettend veel over. Wel makkelijk zo iemand die dat allemaal weet. Lief, dat je toch hoopt voor mij, maar ik denk het echt niet. Hoewel bij Briek voelde ik ook niets op voorhand :think: kijk, het begint al ik begin mezelf weer wat wijs te maken
Je kan natuurlijk nooit te veel klussen, veel plezier
Hoop dat ik snel ongi wordt (kan niet tegen onzekerheid), normaal morgen, voel precies al wat lichte voortekenen. Opgezwollen buik, rugpijn, koud… Ik ben klaar voor de volgende ronde
Oh ja, mocht er iemand in geïnteresseerd zijn: ik heb mijn bevallingsverhaal van Briek gepost bij kraamtijd…
Hallo!
Gister erg ziek geweest, veel misselijk amper kunnen eten.
Alles kwam er toch weer uit daarna! :shock:
En veel pijn en steken in me onderbuik.
Nog niet ongesteld, dus daar zit ik eigenlijk op te wachten!
Liefs.
@Sweet-Love wrote:
Gister erg ziek geweest, veel misselijk amper kunnen eten.
wanneer ga je een testje doen?
Kee, ik had een keer het boek ‘zwanger worden’ gehaald. Ik had 12 jaar aan de pil gezeten en wist eigenlijk niet meer hoe alles werkte. Het leek me wel handig om een idee te hebben hoe je cyclus in elkaar steekt. En ik heb ook veel gelezen op internet, zoals http://www.zwangerstraks.nl en natuurlijk deze site.
Groetjes Saskia
@sassie1980 wrote:
@Sweet-Love wrote:Gister erg ziek geweest, veel misselijk amper kunnen eten.
wanneer ga je een testje doen?
Nog niet, is nog wat vroeg voor mij doen.
Ik wacht nog een weekje, als het dan uitblijft kan het altijd nog.
Als ik nu test, en het is nee.. dan stel ik mezelf hoogstwaarschijnlijk helemaal terleur!
En dat is echt iets wat ik wil voorkomen.
Ik denk begin volgende week ofzo, misschien omdat ik zo ziek ben geweest dat het iets verlaat is.. kan toch ook?
Hoi,
Ik ben nog steeds niet ongi geworden, heb wel het gevoel dat het er zit aan te komen, maar het zet zich nog niet door… of misschien? Zou wel erg veel geluk zijn? Wacht ook nog een weekje voor ik test, lange cyclus is nu eenmaal ook een mogelijkheid
Sweet-love: ook spannend
Sassie: ik wil niet te veel weten hoor, na mijn mk heb ik me er even veel mee bezig gehouden en toen maakte ik me helemaal gek, voelde steeds symptomen of toch weer niet, dacht dat ik de vreselijkste ziektes had. Ik werd er helemaal ongelukkig van, ben dan maar gestopt met er over te lezen… Iedereen gaat daar natuurlijk anders mee om
Hou jullie op de hoogte,
daag
Nog altijd niet ongi… :roll:
En wel de hele dag misselijk…
Ik reken er eigenlijk op dat het vandaag of toch morgen wel moet komen.
Sweet - Love
ohhh meid wat spannend!!!
hier zijn de duivels weer bijna weg dus we gaan rustig aan weer richting het klussen!!
xx
Ik heb niet veel bijzonders te vertellen, we zijn druk aan de klus, omdat mijn eisprong waarschijnlijk binnen nu en een week zal zijn.
Sweet-Love, je eisprong kan wel uitgesteld zijn door ziekte of stress, maar je menstruatie niet. De fase tussen je eisprong en ongesteldheid is vaak van dezelfde duur. In ieder geval spannend, zeker als je ook misselijk bent.
Kee, inmiddels lees ook ik ook niet meer, maar de meeste informatie heb ik grotendeels onthouden. Voor jou ook spannend!
Groetjes Saskia
Hoi meiden,
Ik ben eigenlijk een februari stopper :think: maar goed daar kon ik niets van vinden.
Ik ben zaterdag eindelijk voor het eerst echt ongesteld geworden na de pil. Dus dat duurde bijna 6 weken. Ik slik vitamines met foliumzuur en dit zou ons eerste kindje worden.
Verder ben ik 26 jaar en ben gestopt met de pil omdat ik er erg veel last van had. Ik werd midden in de nacht wakker met hele erge ongesteldheids buikpijnen en ik was er zo mee aan dat ik maar naar de dokter ben gegaan. Ik heb een andere pil gekregen en daar stopte het niet van. Verder kreeg ik nog eens hele zere borsten erbij dus ben ik gestopt. Voor de zekerheid heb ik een uitsrijkje laten maken maar dat was prima gelukkig!
Sinds ik ben gestopt voel ik mij veel beter en heb geen buikpijn meer. Ik had altijd verschikkelijk last van mijn ongesteldheid en dat heb ik nu ook niet. Blijkbaar zijn mijn hormonen flink veranderd want ik wilde oooooooit wel een kindje maar sinds ik gestopt ben is er bij mij een bom ingeslagen.
Ik wil een kindje! Ineens… vreemd he?
Ik lees er nu boeken over en zit lekker met jullie op de site…Heb er uieraard goed over nagedacht en we gaan het gewoon proberen.
Ik ga na mijn ongesteldheid geen temperaturen meten enzo maar wil kijken of ik aan de hand van mijn afscheiding kan merken wanneer de ovulatie gaat plaatsvinden…
Hoi meiden,
Ik ben eigenlijk een februari stopper :think: maar goed daar kon ik niets van vinden.
Ik ben zaterdag eindelijk voor het eerst echt ongesteld geworden na de pil. Dus dat duurde bijna 6 weken. Ik slik vitamines met foliumzuur en dit zou ons eerste kindje worden.
Verder ben ik 26 jaar en ben gestopt met de pil omdat ik er erg veel last van had. Ik werd midden in de nacht wakker met hele erge ongesteldheids buikpijnen en ik was er zo mee aan dat ik maar naar de dokter ben gegaan. Ik heb een andere pil gekregen en daar stopte het niet van. Verder kreeg ik nog eens hele zere borsten erbij dus ben ik gestopt. Voor de zekerheid heb ik een uitsrijkje laten maken maar dat was prima gelukkig!
Sinds ik ben gestopt voel ik mij veel beter en heb geen buikpijn meer. Ik had altijd verschikkelijk last van mijn ongesteldheid en dat heb ik nu ook niet. Blijkbaar zijn mijn hormonen flink veranderd want ik wilde oooooooit wel een kindje maar sinds ik gestopt ben is er bij mij een bom ingeslagen.
Ik wil een kindje! Ineens… vreemd he?
Ik lees er nu boeken over en zit lekker met jullie op de site…Heb er uieraard goed over nagedacht en we gaan het gewoon proberen.
Ik ga na mijn ongesteldheid geen temperaturen meten enzo maar wil kijken of ik aan de hand van mijn afscheiding kan merken wanneer de ovulatie gaat plaatsvinden…