zo ik ben er ook weer… vandaag gewerkt pfff wat een dag!..
misschien dat ik de 17e test…maar beloof nog niks hihi…
vandaag de hele dag al opgeblazen buik en steken. beetje duizelig af entoe. nu had ik dat vorige maand ook dus zegt niks maar denk dat ik wel nu door heb dat het de eisprong ofzo moet zijn… (aangezien die gisteren of vandaag zou zijn…)
ben moe dus ga zo ff op de bank hangen! maar komt terug. Hoop dat met bieslookje alles goed is! ik duim nog steeds, maar dat ze er nog niet is geeft mij wel een raar voorgevoel(hoop abslouut dat ik het totaly verkeerd heb!!!)
Ja Lins mij ook, jammer genoeg!
hier ook hoor :shifty: hoop dat ze echo heeft gehad en daarna lekker aan het werk is gegaan en nu ergens anders is en nog geen tijd heeft gehad om op KOK te komen :shifty:
Ja inderdaad, dat kan ook nog (hoop ik)…
je maakt t erg spannend bieslookje…
Hier even een berichtje van mij, mijn man is vandaag jarig en we vieren het vanavond samen :mrgreen: en morgen met zijn familie dus ik heb niet zoveel tijd.
Kwam alleen even lezen of er nog testers zijn van het weekend en hoe het bij biesloookje is verlopen.
Als het lukt kom ik morgenochtend nog even snel lezen anders wordt het zondag. We zijn hier goed aan te klussen ook al is het nog te vroeg maar oefening baart kunst toch???
haha Ook jij Patri; you go girl :mrgreen:
Goedeavond allemaal!
Tulpjes, leuk dat je er weer bent. Stuur je een beetje mooi weer deze kant op??
Bieslookje…
Lins; al een beetje uitgerust? Ik had ook een erg vermoeiende werkdag. Was vandaag bij drie kids, maar ze hadden alledrie kuren. Pfff;
Nu zit ik met de laptop op de bank samen met de hond. Lekker knus
Tot later!!
Goedenavond dames!!
Vandaag een vermoeiende maar leuke sportdag gehad. Gelukkig viel het weer mee maar af en toe was het best fris!
Even teruglezen…
@Bieslookje… ik hoop zo dat je een goede echo hebt gehad meid en dat jullie het nu lekker aan het vieren zijn! Echt… ik hoop het zo…
@Patricia… ik vind het ZO knap dat je het voor je kunt houden!! Ik had het allang verteld! :mrgreen: :thumbup:
@Patripiex… gefeliciteerd met je hub en een fijne avond!! :-*
@Tulpjes… ik hoop dat je gewoon zwanger bent en dat het kleine frummeltje dit keer lekker blijft zitten!
@ Tweet, fijn weekend meis! Hopelijk knap je er van op!!
ik zit nog steeds te gapen op de bank hahah…denk dat ik zo een lekkere douche neem en dan weer aan de klus ga!hihi…kijken hoe manlief reageert…
matsjo: vermoeiend maar leuk dat is een goeie combi! gelukkig…en heerlijk dat het weer goed is gebleven
patripiex: gefeliciteerd en klusse!
tweet: ook fijn weekend!!rust goed uit
tulpjes: hoop dat t raak is
mirag: ik zit in warme kamer met 3 katten die voor pampus in de zon liggen te bakken hahah
(word er zelf alleen nog vermoeiender van als ik dat zo zie!)
goeieavond!
Ik ben net weer thuis. Ik heb vandaag wel een leuek dag gehad. vanmiddag mn man die spontaan met me wilde gaan shoppen, vanavond belden mn ouders of we zin hadden mee te gaan pizza eten :drool: Vanavond lekker rustif. manlief is naar een verjaardag waar ik geen zin in heb, dus ik ben lekker op de bnk geploft met dancing with the stars en KOK En om het helemaal af te maken vroeg mn moeder of ik maandag mee gaan shoppen, JAAAAAA
Bieslookje
Wat een geshop Sanne
Ik zit ook voor dancing with the stars; ik vind Nathalie echt super!
Wie downloadde hier ook alweer spelletjes voor de DS? Kan diegene mij es uitleggen hoe dat werkt??
Alvast bedankt!
@sanne062 wrote:
goeieavond!
Ik ben net weer thuis. Ik heb vandaag wel een leuek dag gehad. vanmiddag mn man die spontaan met me wilde gaan shoppen, vanavond belden mn ouders of we zin hadden mee te gaan pizza eten :drool: Vanavond lekker rustif. manlief is naar een verjaardag waar ik geen zin in heb, dus ik ben lekker op de bnk geploft met dancing with the stars en KOKEn om het helemaal af te maken vroeg mn moeder of ik maandag mee gaan shoppen, JAAAAAA
Bieslookje![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt als een topdag! :thumbup:
Ik hoop echt dat het goed gaat met Bieslookje en haar kleine puk!
:inlove: zeker een topdag! wel lekker, voelde me al 2 dagen beetje down en niks wilde lukken. Ben weer helemaal happy nu!! Lang leve de textieltherapie :lol: :lol: :lol:
@Matsjo wrote:
Ik hoop echt dat het goed gaat met Bieslookje en haar kleine puk!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook, hoop dat we snel wat van haar horen
@sanne062 wrote:
:inlove: zeker een topdag! wel lekker, voelde me al 2 dagen beetje down en niks wilde lukken. Ben weer helemaal happy nu!!Lang leve de textieltherapie :lol: :lol: :lol:
En voel je al iets??? Wanneer ga jij eigenlijk weer testen??

Ik weet t niet zo goed, zondag denk ik.
Wel raar trouwens, volgens mn banner is maandag mn NOD, maar als ik t zelf uitreken kom ik op dinsdag uit :think:
en hoe is het bij jou eigenlijk? Voel je al wat? Jouw NOD zit er ook alweer aan te komen :mrgreen:
Neh, voel niks. Echt he-le-maal niks. En ik ben er eigenlijk ook van overtuigd dat het deze ronde niet raak is. De kans is al zo klein. Maar goed… we gaan het zien. Ik denk dat ik dinsdag ga testen als de :evil: er nog niet zijn. Niet omdat ik denk dat het positief is maar ik vind het gewoon leuk om te testen :mrgreen:
Wat gek dat je banner op een andere dag uitkomt :think: