Maart/aprilstoppers deel 7! ** 7 kindjes op komst!! **

ja dat hoop ik ook voor bieslookje…ik weet ook niet hoe laat precies de echo was… :pray: :pray: :pray:

zijn er nog testers vandaag? (tulpjes? :wink: )

Ja ik ga over 2 weken op vakantie, maar wil voor die tijd nog wel zwangeren hier zien hoor!! En daarna ook :lol:

Tulpjes??

De gyn gaf aan, voordat ik zwanger was, dat hij me tussen 7 en 8 weken wil zien, maar dan ben ik precies op vakantie. Ik ga maandag bellen voor een afspraak. Zal daarvoor misschien wel kunnen, maar met 5-6v weken kan het net zo’n twijfelgeval worden, dus dat wil ik niet. Rond 9 weken dan dus maar.

Ja laten we het hopen Patricia!

ja ik wil ook heel snel zwangeren erbij zien hier :mrgreen:

ik zit steeds te kijken of bieslookje al is geweest :shifty:

ja ik ook. Iedere reactie hoop ik op Bieslookje

niet dat jullie niet leuk zijn hoor, maar vol verwachting klopt mijn hartje, zoiets.

Ook ik hoop trouwens dat ik snel weer een keer aantel, en dat het dan goed gaat!

Jaaa hopelijk eind deze maand!! :pray:

Veel klussen!! Zijn er al flink mee bezig :roll:

Anyway… Komt een collega net naar me toe, hij zegt: Ik heb vanmorgen over jou gedroomt… Ik zo oke??? :shock:

Zegt ie: Ja, je kwam met een big smile binnen in het bedrijf en zei dat je heel leuk & fantastisch nieuws had, maar je wou het niet zeggen, alleen tegen Bo

(Bo is me liefste en leukste collega, wij zijn samen de broekies ( 23jr ) van het bedrijf!!)

Dus wij gingen allemaal raden, maar je zei nee op alles…

Zei die nog van ja we bleven hangen bij zwanger…

Ik zeg nou niet dat ik weet haha :roll:

Dus hopen dat het einde deze maand wel raak is, als dat zo is dan hebben we een mentalist in ons bedrijf rond lopen hahaha!! :lol:

:pray: :pray: :pray:

oh haha zou erg mooi zijn he!

Ja echt wel!! :pray:

Maja goed we zullen zien… :smiley:

Bieslookje waar ben je nouououououououuo!!

Hoop dat alles goed is meid! :pray: :inlove:

Grappig verhaal Sem, laten we hopen dat hij indd een mentalist is!!

Ik moet zo naar de HA met mijn kleine meid, voor een Hepatitis A injectie. Dan langs het stadhuis, want mijn rijbewijs verloopt volgende week.

:-*

Bieslookje hoe is t gegaan vandaag?? :pray: :pray: :pray: :pray:

Hoe is het verder et iedreen? Ik heb wel even heel snel bijgelezen, maar dat was voordat manlief vroeg of ik mee ging shoppen, dus dat was computer it en op de fiets gesprongen naar de stad. Heb 3 broeken gekocht, 2 blousjes en 2 shirts :inlove: Maarja nu weet ik dus niet alles meer wat er is geschreven :oops:

Tulpjes wat goed om jou ook weer te zien hier. Een hele dikke :hug: , gewoon zomaar :-*

Oooh wat fijn, lekker shoppen :smiley:

Ga ik morgen doen!! YEAH!!

Ik wens iedereen alvast een fijn weekend…

( hoop dat alles goed is gegaan bij bieslookje ) :hug:

Dank jullie wel voor jullie reacties!!!

Wow…we zijn hier zelfs een tweeling rijker? Leuk hoor!!

Hmmm…ik weet niet wat ik deze ronde moet denken. We hebben per ongeluk goed geklust deze periode…maar waren eigenlijk nog helemaal niet met weer zwanger worden bezig. Tot een paar dagen terug had ik echt het gevoel dat het alweer raak was…maar de laatste dagen weet ik het niet. Nou ja we zien het wel!

Is het in NL ook zulk stralend weer?? Wij genieten hier van heerlijk stralend weer (hoewel dat vandaag de laatste dag is). Komt mooi uit want we hebben Nederlandse gasten!

@patricia: wow…dat jij het zo lang stil kunt houden! Ik doe het je niet na hoor!!

@cin: ik had 14 mei een miskraam. Was toen ruim 6 weken zwanger. Jij zo te zien ook nog niet zo lang geleden? Hoe ver was jij?

hey tulpjes!! spannend weer dus?

hier is het pokke weer!!

bieslookje!! :pray:

Hoi tulpjes, wel spannend weer :smiley:

Ja hier is het echt klote weer, was zo lekker vorig weekend en nu is het 3x niks…

Maar goed… We hebben wel even kunnen genieten van de zon vorig weekend!! Heb er nog een lekker kleurtje aan over gehouden :smiley:

Hmmm…dan hebben wij dubbel geluk gehad.

Vorig weekend waren wij namenlijk in NL en hebben we daar van het mooie weer genoten ( toen was het hier niet zo geweldig) en nu dus hier mooi weer. Tja soms is in het buitenland wonen zo gek nog niet! :wink:

he tulpjes…

waar woon je dan??? heb ik denk ik gemist…

spannende tijd ook voor jou :pray:

bieslookje : waar ben je? :pray:

@sase…woon in Zwitserland! :slight_smile:

Inderdaad…waar is bieslookje? Wat zal zij ook een spannende dag gehad hebben!

@Tulpjes, fijn om je weer te zien hier!

Ik ga weer voor je duimen!

@Lekker weekend, jippie!

Hub is vast aan de kamertjes begonnen en ga hem zometeen even lekker helpen!

Het wordt hier met de dag spannender!

Tulpjes. Ik was 7-8 weken. Begon bij mij met bruine afscheiding en lichte bloedingen. Nog gehoopt dat het niet door zou zetten, maar helaas.

Wist trouwens niet dat je in Zwitserland woonde joh! Leuk!

Bieslookje. :pray: nog steeds…

Voor de rest met een spannende tijd voor de boeg ook :pray: :pray: