Maart/aprilstoppers deel 7! ** 7 kindjes op komst!! **

We hebben ook een showforum!!!

Voor wijzigingen graag een pb sturen!

Nieuw deel! :dance:

meld!! we gaan hard!!

proost op dat er heeel veel zwangere dames bij mogen komen dit deeltje!

Mee eens!! :thumbup:

meld!

Helemaal mee eens!!

matsjo… zullen we samen testen? :stuck_out_tongue:

over een week dan he

wauw nieuw deel we gaan super hard… er zijn nu even veel delen als zwangeren!! kijk dat is goed teken!!

zo vandaag het 'vruchtbaarst" volgens allerlei sites hi… dus geklust…nou als het nu niet raak is hahah…

en wie zijn er nu als eerste met testen??voor wie moet ik extra duimen…

@Ylerion wrote:

over een week dan he

Ik wil op z’n vroegst dinsdag testen!

als ik dat volhou tenminste :think: :roll:

@lins wrote:

en wie zijn er nu als eerste met testen??voor wie moet ik extra duimen…

Tulpjes!

Ja ik hoop echt dat ze deze ronde zwanger is en het kindje ook lekker bij haar blijft :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

ja dat hoop ik ook echt!

Jeetje Ylerion, je meisje is al bijna een jaar! :inlove:

dinsdag? nog beter… dat is 7 juni toch… of de dinsdag erna? mijn nod is nl 12 juni dus dan zou 7 nog wel te vroeg zijnhaha. ik ga op zn vroegst 10 juni testen.

enne ja mn meissie al bijna 1 jaar. gaat zo hard!!

@ tulpjes iik hoop t zo voor jou!

Dinsdag is het 9 juni

tulpjes ik hoop het ook… ik hoop dat ze ondanks alles toch wel gelijk weer gaat proberen… en dat het goed met haar gaat…heb er al een tijd niet gezien hier…

Ylerion: ga jij me een leuk verjaardagskado geven???

ik hoop t

Haha, ik zat net even te kijken naar het zwanger lijstje, en dacht, hee er zijn maar 7 meiden zwanger, hoe kunnen er dan 8 kindjes op komst zijn…?

Ach ja, beetje stress op het werk, en dan wordt nadenken en tellen opeens heel lastig voor me he? :smiley:

(heb inmiddels natuurlijk wel door dat een tweeling echt twee kindjes zijn :smiley: )

Spannende dagen komende week, lees ik al wel weer!

Ik duim voor jullie allemaal hoor! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

verveel me!!

ga lekker wat doen haha…

ik verveel me ook