ja ik vind het ook raar, dan maar maandag en dindag testen :mrgreen:
Ik hoop toch dat het bij jullie raak is hoor!!
Ja precies, gewoon 2x! :mrgreen: Hopelijk is het raak meid! Lief dat je voor mij ook hoopt⦠wie weet helpt het
:shock: Jamai 3 keer een 10! :o :shock:
@Matsjo wrote:
Ja precies, gewoon 2x! :mrgreen: Hopelijk is het raak meid!Lief dat je voor mij ook hoopt⦠wie weet helpt het
![]()
Ik hoop het ook, en natuurlijk ook voor jou, zou toch geweldig zijn weer een hele berg zwangeren er bij deze ronde :inlove:
@sanne062 wrote:
:shock: Jamai 3 keer een 10! :o :shock:
Moest even nadenken hoorā¦
Maar jij kijkt natuurlijk dancing with the stars! :mrgreen: Ik vind stijldansen leuk maar ik kan zo NIET tegen die half-nederlandspratende jury! Ik kijk er dus niet naar :shifty:
@sanne062 wrote:
@Matsjo wrote:Ja precies, gewoon 2x! :mrgreen: Hopelijk is het raak meid!Lief dat je voor mij ook hoopt⦠wie weet helpt het
![]()
Ik hoop het ook, en natuurlijk ook voor jou, zou toch geweldig zijn weer een hele berg zwangeren er bij deze ronde :inlove:
Ja daar gaan we voor!!!
hahaha ja idd dancing with the stars
Ik kijk meestal ook niet echt naar het jurycommentaar hoor, vind vooral de dansen leuk! Ik weet zelf hoe moeilijk het is, heb zelf ook jaren gedanst en vind het wel knap hoor wat ze hier presteren
Ja ik vind de dansen ook leuk. Heb het zelf ook een paar jaar gedaan. Het is zeker knap wat ze in korte tijd presteren!
Wat is het trouwens rustig vanavond!
ja he, heb ik een keer de hele avond tijd voor KOK is t hier heel rustig. Is iedereen aan de klus?
ennnnn nu ben ik peuter :inlove: :lol: :lol: :lol:
hey luitjes! ook ik zat dancing with the stars te kijken en ik ben helemaal fan van jamai en nathalie! voor de rest heeft mijn man hele avond achter de computer gezetenā¦
en iedereen nog leuke plannen voor het weekend???
oh bieslookje waar ben je⦠je maakt me steeds bangerā¦
@lins wrote:
en iedereen nog leuke plannen voor het weekend???
Wij hebben voor het weekend nog helemaal niks gepland, HEERLIJK! Nouja, moet nog een paar uurtjes achter de naaimachine kruipen, maar verder kunnen we doen en laten wat we willen, genieten dus
Hee meiden!
Ik kom even mee voor Bieslookje!!
wij ook nog geen plannenā¦morgenavond heb je voetbal dus dat word verplicht meekijkenā¦en zondag gaan we naar mijn zusje en mijn zwagerā¦hun is word gebouwd en we gaan ff kijkenā¦
pies me de hele avond al leeg terwijl ik niet veel gedronken hebā¦en voel van alles gebeuren dus voel echt die eisprong hihiā¦net het gevoel van 2 dagen voor ik ongesteld moet wordenā¦
heb trouwens sinds ik gestopt ben met de pil vaak steekjes in mijn (.) (.)
ik voel die stomme sprong echt nooit geloof ik haha.
Ken ook vrouwen die zeggen; oeh dat was de eisprong :shifty: :shock:
Iedereen nog een fijne avond, en klus ze voor diegene die daar zin in hebben, gewoon die mannen bespringen
He lins en Minniemin⦠ja ik wacht ook vol spanning op nieuws van Bieslookje
Morgen ga ik werken (2 collegaās komen hier voor rapporten e.d.) en zondag komen mijn ouders gezellig! Vol weekend dus.
matsjo: oei rapportenā¦spannend!!! ben je streng???
cin:heb ook geen idee of het de eisprong is hoorā¦maar is wel toevalligā¦misschien denk ik het wel gewoon tussen de oren! hihi