Maart/aprilstoppers deel 7! ** 7 kindjes op komst!! **

Ja kan heel goed dat het dat is! Zou wel fijn zijn denk ik als je hem voeld!

@lins wrote:

matsjo: oei rapporten…spannend!!! ben je streng???

cin:heb ook geen idee of het de eisprong is hoor…maar is wel toevallig…misschien denk ik het wel gewoon tussen de oren! hihi

Nee niet streng, maar wel eerlijk! Ieder kind krijgt het rapport dat bij hem/haar past. Wel zo duidelijk voor de ouders ook :mrgreen:

lijkt me idd fijn als je je eisprong voelt, ik voel dat ook nooit :eh:

@Matsjo wrote:

He lins en Minniemin… ja ik wacht ook vol spanning op nieuws van Bieslookje :pray:

Morgen ga ik werken (2 collega’s komen hier voor rapporten e.d.) en zondag komen mijn ouders gezellig! Vol weekend dus.

Wat heb je toch een leuke baan, lijkt me. Soms zit ik er wel eens over te denken om me gewoon om te laten scholen naar juf… :oops:

Ik voel de eisprong ook nooit hoor! Ik denk bij elk buikkrampje dat ik weer teveel heb gegeten :mrgreen:

hallo,

het blijft even een ego berichtje, maar het is dus niet goed. Het vruchtje is met 5 weken gestopt met groeien, moet nu dus nog afkomen.

Heb 3 opties, een curretage, opwekken met tabletten of afwachten’.

Ik heb wel het idee dat het al iets meer loskomt dus ik ga nog even afwachten. Misschien morgen of overmorgen anders toch gebruik maken van de tabletjes.

Ik blijf hier wel mee schrijven, maar weet even niet of ik de komende dagen er al ben.

liefs bieslookje

@Matsjo wrote:

Ik voel de eisprong ook nooit hoor! Ik denk bij elk buikkrampje dat ik weer teveel heb gegeten :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: dat gevoel ken ik dan weer wel :mrgreen:

@bieslookje wrote:

hallo,

het blijft even een ego berichtje, maar het is dus niet goed. Het vruchtje is met 5 weken gestopt met groeien, moet nu dus nog afkomen.

Heb 3 opties, een curretage, opwekken met tabletten of afwachten’.

Ik heb wel het idee dat het al iets meer loskomt dus ik ga nog even afwachten. Misschien morgen of overmorgen anders toch gebruik maken van de tabletjes.

Ik blijf hier wel mee schrijven, maar weet even niet of ik de komende dagen er al ben.

liefs bieslookje

Oh shit he Bieslookje! :hug:

Weet wat het is, als je wilt praten of zo dan hoor ik het wel (eventueel via pb).

Heel veel sterkte! :hug: :hug:

Komt erg veel op je af nu, qua emoties en al…

oh neeeeeeee bieslookje :hug: :hug: :hug:

Wat erg, weet even niet zo goed wat ik zeggen moet, ik had zo gehooppt dat het allemaal goed zou zijn

Oh, Bieslookje toch. Logisch dat je hier nu even niet wil zijn. Sterkte meid! :hug:

was toch een hele domper vanmorgen, maar heb er al veel over gepraat vandaag en natuurlijk ook veel gehuild. maar weet nu iig waar ik aan toe ben. Ik hoop dat het morgen zelf opgang komt.

Och Bieslookje, wat vind ik dit erg voor jullie! :cry: :hug: Waarom nou toch? Het is zo oneerlijk! Ik kan mij heel goed voorstellen dat je even tijd neemt om dit te verwerken meid. Doe rustig aan… we horen binnenkort wel weer van je. :hug: :hug: Sterkte :-*

Het bijhouden van het lijstje heeft een nadeel… het aanpassen na dit soort berichten :cry:

@Matsjo wrote:

Het bijhouden van het lijstje heeft een nadeel… het aanpassen na dit soort berichten :cry:

:hug:

Zit hier ook gewoon met de tranen in mn ogen :cry: Bieslookje neem de tijd om dit te verwerken en als je hier lekker van je af wilt schrijven ben je natuurlijk hartstikke welkom :hug: Ik hoop idd voor je dat alles nu vanzelf op gang komt verder … :hug: :hug: :hug: :kaars:

Lieve meiden, ik ga slapen :zzz:

Bieslookje, nogmaals sterkte meid :hug:

Voor alle klussers… succes! :thumbup:

Truste :-*

@Matsjo wrote:

Indd. Matsjo :hug:

Is altijd zo oneerlijk…

slaap lekker matsjo

@Matsjo wrote:

Lieve meiden, ik ga slapen :zzz:

Bieslookje, nogmaals sterkte meid :hug:

Voor alle klussers… succes! :thumbup:

Truste :-*

truste Matsjo!

KUT!

sorry, maar dat is het gewoon.

veel sterkte bieslookje! neem je tijd! het is niets niets! dikke knuffel! :hug:

oh ik mag niet met vleeswaren smijten maar t is dus k u t!