Bieslookje! Sterkte meid!!!
he bieslookje verdorie!!! heb ook n traantje gelaten! had al wel een heel vervelend voorgevoel⦠maar hoopte nog zo dat het niet waar was⦠ik wens jou en je man heeeel veeeel sterkte! en als je wil praten erover wij zijn er allemaal voor je. doe rustig aan en geef het een plek op jullie manier! ik denk aan je dikke knuffel en kus!
dames ik ga jullie voor vandaag verlaten, ben echt op en wil gaan slapen.
Bieslookje nogmaals erg veel sterkte gewenst voor jou en je man! :hug: :-*
@Ylerion wrote:
oh ik mag niet met vleeswaren smijten maar t is dus k u t!
Helemaal mee eens, iets anders kan ik er ook niet van maken

ja. ik kan wel heel vervelend zeggen maar dat is gewoon niet de juiste beredenering⦠understatement of the year zeg maar.
ik wil naaar bed⦠schiet eens op taart! ik heb geen zin meer nu
heb het er net ook nog over met mijn manā¦is om jou woorden te gebruiken ylerion gewoon idd k u t.
ik geloof dat alles een reden heeft in het leven maar dit zijn geen leuke redens je hoopt toch dat alles goed gaat. dit is wel het laatste waar je aan denkt!
wij gaan slapenā¦misschien klussen maar mijn zin is beetje verdwenenā¦
tot morgen!
tot morgen!
ja t leven is kei en kei hard soms⦠en ik geloof best dat veel gebeurd met een reden⦠maar zoiets? hoe kan dat nou een reden hebben?
Heel veel sterkte Bieslookje :hug:
@Ylerion wrote:
oh ik mag niet met vleeswaren smijten maar t is dus k u t!
zo wil ik het ook omschrijvenā¦meid ik weet niet wat ik moet zeggen. alleen dat ik jullie een hele dikke knuffel wil geven. :hug: :hug: :hug:
doe het rustig aan meid en neem de tijd om het te verwerken⦠:-*
Goedemorgen!
Ik moest steeds aan Bieslookje denken K U T is het zeker! En dus mag dat ook gezegd worden! Verdorie, waarom nou toch?
:hug:
Ik zal dan het lijstje maar aan gaan passen
Jeetje Bieslookje, wat klote dit zeg!
Heel veel sterkte meid en ook voor je man!
hallo,
bedankt voor jullie lieve berichtjes, dat doet echt goed :-*
ik heb het idee dat het nu langzaam aan toch gaat beginnenā¦hier ben ik wel blij om.
vanmiddag zal ik eens op mijn gemak weer even bij gaan lezen.
@bieslookje! Weet niet wat ik moet zeggenā¦alleen dat ik met je meeleef en je veel sterkte wens voor de komende tijd!
Weet hoe je je voeltā¦(als je wil kun je altijd PBāen)
@ Bieslookje: Same overe here, doe maar rustig aan :hug:
Hoop dat er snel betere tijden voor je zullen aanbreken!!
Bieslookje ik kwam even kijken hoe het met je ging.
Krijg gewoon een brok in mijn keel en traanogen, vind dit zo erg voor je.
Neem de tijd om het te verwerken, heel veel sterkte voor jou en je man :hug:
Bieslookje, wat erg voor jullie⦠Veel sterkte! Hopelijk lost je lijf het zelf op, dat zou het mooiste zijn.
Sinds je schreef over je bloedingen, spookte de gedachte door mijn hoofd of het misschien iets met je hoge koorts te maken heeft gehad die je met 5 weken had. Maarja, het kan zoveel redenen hebben, en geen enkele reden maakt het draaglijk, dus misschien is het ook helemaal niet belangrijk. Hopelijk kwetst mijn hardop denken je niet, zo is het uiteraard niet bedoeld :shifty:
Ik hoop voor je dat het allemaal zo snel mogelijk achter de rug is nu, dat jullie een manier vinden om ermee om te gaan, en er een mooie toekomst ligt te wachten op jullie. Sterkte!
ik durf het onderwerp niet te vernadern. maar moet t toch eigenlijk zeggen.
wat moet je zeggen?
is ook moeilijk hoorā¦ik vind het ook moeilijk om ergens over te pratenā¦vind het zo erg
ik heb getest⦠en ik denk dat hij positief is 4-6 dagen voor mn nod⦠het is zo licht ik probeer er zo een foto van te maken⦠maar ik denk dat je nik ziet. maar dr staat degelijk wat⦠enn zoo tegen mn principes in⦠doos die ik ben
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
dit nieuws kunnen we nu wel gebruiken denk ikā¦