ik durf ook niet zo hard te juichen… t is nog zoooo licht…dat ik soms twijfel of het er wel staat.
o maar heel voorzichtig…mss over 2 dagen wel veel donkerder alweer…heb je foto gemaakt?
tulpjes: en jij?
tweet hoe is het?
bieslookje…hoop dat je dagen een beetje doorkomt :hug:
ja voor bieslookje een extra dikke knuf :hug:
jai k ga morgenochtend nog eens doen. ik heb er nog 2 haha.
maar ik durf wel voorzichitg te zeggen dat ie posi is
oooooooooo spannuund…daar wordt ik weer even heel blij van na het nieuws van gisteren :mrgreen: :hug: :inlove:
ik ga nu de digitale doen als ik zo moet. de streep is nu een stuk duidelijekr
o ben je al geweest? :oops: :mrgreen:
op het tweede schermpje moet een horizontale lijn erbij komen als je zwanger bent.
dus die dikke horizontale komt e uit bij jou nu :dance: ?
Ylerion, ik zie het wel heel vaag. Morgen misschien wel nog veel duidelijker! :dance: Alvast een voorzichtige felicitatie van mijn kant!
Bieslookje… voor jou een hele dikke knuffel! :hug: :hug:
Collega is net weg. We hebben de hele dag keihard gewerkt en zijn goed opgeschoten gelukkig! Nu ga ik maar eens koken.
ik heb de digi nog niet gedaan. morgen haha.
maar hij is vrij dduidelijk. nu trekt t weg, maar dat is normaal bij clear blue geloof ik. ik heb de pc op groot flatscreen dus ik zie veel meer natuurlijk. maar ik zie m wel. morgenochend dd nog eens
Spannend!!!
spannend hoor ylerion ik hoop dat ie positief is!!!ik ga nu ff koken en bank hangen en dan ben ik er vanavond wel weer!!
Eet smakelijk Lins!
Mas kan sinds een paar dagen zichzelf optrekken tot staan. Foto’s in het sf! :inlove:
11 maanden alweer vandaag… wat gaat de tijd toch snel!
ja snel he matsjo? ik vier morgen alaina’s verjaadag al. ik ben nu de puntjes op de i aant zetten voor haar taart.
weetje ik a nu aan mezelf twijflen. was die test nou wel of niet posi?
@Ylerion wrote:
ja snel he matsjo? ik vier morgen alaina’s verjaadag al. ik ben nu de puntjes op de i aant zetten voor haar taart.
weetje ik a nu aan mezelf twijflen. was die test nou wel of niet posi?
Die was vast posi! En morgen weet je het zeker!!
yleron: o moet je morgen wel eropzetten he??? enne alvast veel plezier met de verjaardag morgen van je kleine meisje :inlove:
matjso"" wanneer ga jij testen…? wordt weer spannend volgens mij deze week
krijg vanaaf visite dus ben er morgenw el weer denk ik…of straks… :oops:
hoezo verslaafd :liar:
oja patricia: weet je man het al? :mrgreen:
@sase0507 wrote:
yleron: o moet je morgen wel eropzetten he???enne alvast veel plezier met de verjaardag morgen van je kleine meisje :inlove:
matjso"" wanneer ga jij testen…? wordt weer spannend volgens mij deze week
krijg vanaaf visite dus ben er morgenw el weer denk ik…of straks… :oops:
hoezo verslaafd :liar:
Ik wilde pas dinsdag testen (1 dag voor nod) maar omdat ik dinsdag moet werken en maandag lekker vrij ben doe ik het heel misschien maandag wel. Eerder niet! :naughty:
ooooo bieslook wat erg :hug: :hug: :hug:
heel veel sterkte