ylerion is je taart al klaar???ben benieuwd!
@sneeuw wrote:
ooooo bieslook wat erg :hug: :hug: :hug:
heel veel sterkte
He sneeuw, hoe is het met jou?? Je bent al bijna 12 weken! :shock:
12 weken… hmm heerlijk als ik daar weer zou zijn! het heeft toch iets magisch die grens.
ene de taart?
hij is nog niet helemaal af op deze foto. er zitetn nu nog vlindertjes om de foto en wat bloemetjes
niek, nee joh tuurlijk geeft het niks, ik vind het altijd prettig als mensen eerlijk zijn. Maar daar heeft het waarschijnlijk niks mee te maken.
ylerion…tuurlijk moet je t onderwerp daarvoor veranderenmutje hahahahahahaahahah
ooooooo ik hoop het zo voor je!!! dat het toch echt waar is…
hey bieslookje.
ja ik heb het echt oneerlijk gevonden. ik ben ook echt een muts hoor haha…
wat is er oneerlijk aan dan?
Wauw Ylerion, wat een prachtige taart!! :thumbup: :drool: Lekker smullen morgen! Ik wens je vast een fijne dag!!
Bieslookje, hoe is het nu met je?? :hug:
@ bieslookje. tja ik weet het niet. het begon als een ahhh!! gil ahhh! en toen… oh ja… ik kan heto ok niet goed omschirjven, maar ik wilde het in de eerste plaats niet melden tot een tijdje later.
@ matsjo. ik hoop ook dat hij lekker is haha
ylerion, gewoon melden hoor…
ik kan er vandaag zowiezo best goed mee omgaan. misschien ook wel omdat het echt goed is losgekomen!!!
:-* :hug: fijn dat het al beter gaat.
Bieslookje. dat is wel “fijn” dat het zelf los gekomen is! :hug:
Bieslookje, dat ik idd wel “fijn” (raar om dat woord te gebruiken) want al die onderzoeken zijn anders ook niks.
ja ik ben er zelf ook blij mee, heb wel wat buikpijn, maar is goed te doen.
Het enige wat ik echt niet fijn vind is dat stomme maanverband, maar ja iets anders mag niet.
En toen de 1e stolsel eruit was schrok ik wel even, die was ook echt groot. was ook echt de bevestiging dat het mis is, maar goed, wel fijn.
@bieslookje wrote:
ja ik ben er zelf ook blij mee, heb wel wat buikpijn, maar is goed te doen.
Het enige wat ik echt niet fijn vind is dat stomme maanverband, maar ja iets anders mag niet.
En toen de 1e stolsel eruit was schrok ik wel even, die was ook echt groot. was ook echt de bevestiging dat het mis is, maar goed, wel fijn.
:hug: :hug: :hug:
bieslookje: fijn idd gek woord om nu te gebruiken maar …fijn dat je je al beter voelt en het een plek kan geven… nu je weet dat het niet goed is kan het ook maar beter snel vanzelf weg gaan zonder idd de onderzoeken. Ik hoop dat jullie het weer gelijk aan durven nieuwe poging te wagen. dikke knuffel!
ylerion: ziet er uit als een echte profesionele taart!! en hij smaakt vast en zeker heerlijk!!
bieslookje: fijn idd gek woord om nu te gebruiken maar ...fijn dat je je al beter voelt en het een plek kan geven.. nu je weet dat het niet goed is kan het ook maar beter snel vanzelf weg gaan zonder idd de onderzoeken. Ik hoop dat jullie het weer gelijk aan durven nieuwe poging te wagen. dikke knuffel!
zoals ik er nu over denk wel, al heb ik een vermoeden dat mijn cyclus niet meteen op gang komt.
Ik heb bedacht dat ik dan maar uitkom bij de mei-mama's, heb ik een mooie periode voor verlof
hopelijk blijf je ook gewoon bij ons meeschrijven!!
tuurlijk
Ow bieslookje nee hé :hug: :hug:
wel fijn dat je je nu wat beter voelt.en gewoon hier blijven schrijven hoor.
wij zullen er altijd voor je zijn.
ylerion:
spannend,ik hoop dat je morgen een dikke vette streep te zien krijgt.
matsjo:
én goede rapporten gegeven???
patricia:
dat je zolang je mond kan houden :shock:
he sneeuw hoe is het met jouw??jemig al bijna 12 weken :inlove:
Afgelopen week erg veel gewerkt.
gisteren was ik pas om 22.00 thuis en vandaag pas om 19.00.
ben nu ook echt doodop.
net eerst even onder de zonnenbank geweest en gedouchet.
nu lekker op de bank geploft.hub kijkt voetbal :?